REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Praėjusį sekmadienį, lapkričio 25 dieną, „Nemuno žiedo“ lenktynių trasoje vyko „Sprinto ir slalomo čempionato“ antrasis etapas, sukvietęs rekordinį, net  93 dalyvių skaičių. Tačiau šį kartą dalyviams teko didesni vairavimo išbandymai.
Gausiam dalyvių skaičiui siurprizų paruošė tiek lenktynių organizatoriai, tiek ir oras. Nauja sprinto trasa driekėsi beveik visu „Nemuno žiedu“ tik atvirkštine, nei įprasta, kryptimi. Todėl lenktynininkams teko ne tik įveikti ilgesnę, 3,6 kilometrų distanciją, bet ir nusileisti nuo itin stataus trasos kalno prie vadinamojo „Šakių“ posūkio. Tai nebūtų buvę taip sudėtinga, jei ne šlapia kelio danga. Todėl dalyviams teko sukaupti visą savo drąsą ir pasitelkti visus vairavimo įgūdžius.


Šios lenktynės dar kartą patvirtino, kad laimi ne galingiausią automobilį turintys, bet geriausiai vairuoti sunkiomis sąlygomis mokantys vairuotojai. Pirmąją vietą sprinto rungtyje priekiniais varomais ratais laimėjo ne pirmos jaunystės Opel Astra, vairuojama Andriaus Lukoševičiaus, kuris trasą įveikė per 2 minutes ir 30 sekundžių. Pirmąją vietą galinių varomų ratų klasėje užėmė Tadas Viliūšis su BMW. Visais keturiais varomais ratais vairuojamų automobilių klasėje greičiausias sprinto rungtyje buvo Remigijus Orvydas su Subaru Impreza.
Po dviejų „Nemuno žiedo sprinto“ etapų bendroje įskaitoje pirmauja dvi Opel Astros, vairuojamos Andriaus Lukoševičiaus ir Andriaus Sadausko. Trečią vietą užima Žilvinas Giedraitis su ne pačia naujausia Honda CRX. Šie rezultatai dar kartą įrodo, kad šiose lenktynėse gali dalyvauti ir sėkmingai pasirodyti visi norintys, net ir  neturėdami naujų ir greitų automobilių.


Tiems, kuriuos 3,6 kilometrų greita sprinto trasa baugino, organizatoriai buvo paruošę trumpesnę 900 metrų slalomo trasą. Joje vidutinis greitis siekė apie 50 km/val. Tačiau šių lenktynių dalyviams reikėjo įveikti sudėtingas figūras. Todėl dažniausiai šioje rungtyje laimi manevringiausi automobiliai.
„Nemuno žiedo slalomo“ rungtyje priekiniais varomais ratais automobilių klasėje pirmas buvo Justas Akelis su Honda CRX. Tarp galiniais varomais ratais važiuojančių automobilių geriausią rezultatą pasiekė Jonas Skrebūnas su Ford Sierra. Šis automobilis vertas vietos muziejuje, tačiau puikiai važiuoja ir trasoje. O greičiausia visais keturiais varomais ratais automobilių klasėje buvo ne ką jaunesnė Audi 80 Q vairuojama Evaldo Kazlausko.


Kiekvieną dieną orai vis bjūra ir vairavimo sąlygos prastėja, todėl renginio organizatoriai tikisi, kad gamta dalyviams surengs naujų iššūkių. Kitas lenktynių etapas vyks gruodžio 9 dieną. Tikimasi tuo metu sulaukti ir pirmojo sniego.



Praėjusį sekmadienį, lapkričio 25 dieną, „Nemuno žiedo“ lenktynių trasoje vyko „Sprinto ir slalomo čempionato“ antrasis etapas, sukvietęs rekordinį, net  93 dalyvių skaičių. Tačiau šį kartą dalyviams teko didesni vairavimo išbandymai.
Gausiam dalyvių skaičiui siurprizų paruošė tiek lenktynių organizatoriai, tiek ir oras. Nauja sprinto trasa driekėsi beveik visu „Nemuno žiedu“ tik atvirkštine, nei įprasta, kryptimi. Todėl lenktynininkams teko ne tik įveikti ilgesnę, 3,6 kilometrų distanciją, bet ir nusileisti nuo itin stataus trasos kalno prie vadinamojo „Šakių“ posūkio. Tai nebūtų buvę taip sudėtinga, jei ne šlapia kelio danga. Todėl dalyviams teko sukaupti visą savo drąsą ir pasitelkti visus vairavimo įgūdžius.


Šios lenktynės dar kartą patvirtino, kad laimi ne galingiausią automobilį turintys, bet geriausiai vairuoti sunkiomis sąlygomis mokantys vairuotojai. Pirmąją vietą sprinto rungtyje priekiniais varomais ratais laimėjo ne pirmos jaunystės Opel Astra, vairuojama Andriaus Lukoševičiaus, kuris trasą įveikė per 2 minutes ir 30 sekundžių. Pirmąją vietą galinių varomų ratų klasėje užėmė Tadas Viliūšis su BMW. Visais keturiais varomais ratais vairuojamų automobilių klasėje greičiausias sprinto rungtyje buvo Remigijus Orvydas su Subaru Impreza.
Po dviejų „Nemuno žiedo sprinto“ etapų bendroje įskaitoje pirmauja dvi Opel Astros, vairuojamos Andriaus Lukoševičiaus ir Andriaus Sadausko. Trečią vietą užima Žilvinas Giedraitis su ne pačia naujausia Honda CRX. Šie rezultatai dar kartą įrodo, kad šiose lenktynėse gali dalyvauti ir sėkmingai pasirodyti visi norintys, net ir  neturėdami naujų ir greitų automobilių.


Tiems, kuriuos 3,6 kilometrų greita sprinto trasa baugino, organizatoriai buvo paruošę trumpesnę 900 metrų slalomo trasą. Joje vidutinis greitis siekė apie 50 km/val. Tačiau šių lenktynių dalyviams reikėjo įveikti sudėtingas figūras. Todėl dažniausiai šioje rungtyje laimi manevringiausi automobiliai.
„Nemuno žiedo slalomo“ rungtyje priekiniais varomais ratais automobilių klasėje pirmas buvo Justas Akelis su Honda CRX. Tarp galiniais varomais ratais važiuojančių automobilių geriausią rezultatą pasiekė Jonas Skrebūnas su Ford Sierra. Šis automobilis vertas vietos muziejuje, tačiau puikiai važiuoja ir trasoje. O greičiausia visais keturiais varomais ratais automobilių klasėje buvo ne ką jaunesnė Audi 80 Q vairuojama Evaldo Kazlausko.


Kiekvieną dieną orai vis bjūra ir vairavimo sąlygos prastėja, todėl renginio organizatoriai tikisi, kad gamta dalyviams surengs naujų iššūkių. Kitas lenktynių etapas vyks gruodžio 9 dieną. Tikimasi tuo metu sulaukti ir pirmojo sniego.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų