REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekvienas automanas puikiai žino, jog norint su automobiliu važinėti ilgai ir laimingai, reikia juo rūpintis ir puoselėti. Nesvarbu ar tai būtų „Chevrolet Corvette“ ar „Hyundai i30“. Neprižiūrimas automobilis sukels didesnį galvos skausmą Jums ir sukels širdies smūgį Jūsų piniginei. Tačiau ne visiems patinka rūpintis savo automobiliais ir ne visiems jie rūpi kaip mums, automanams.
Kiekvienas automobilius taisantis mechanikas galėtų papasakoti ne tik juokingą, bet ir šiurpą keliančią istoriją, kuri parodytų kokie neatsakingi kartais būna automobilių savininkai. Nekreipiantys dėmesio į gamintojo rekomendacijas ar automobilio galimybes.

Meistreli, mano automobilis prastai stabdo


„Skūpus moka du kartus“, - daugelis esate girdėję šį posakį, kuris labai tinka tiems, kurie nori gerą daiktą įsigyti už pačią mažiausią kainą ir tokiu būdu sutaupyti pinigų. Pinigų taupymas nėra bloga savybė, tačiau kiekvienam reikėtų įkalti į galvą, jog niekada nereikėtų taupyti, jeigu tai yra susiję su automobilio stabdžiais. Viena moteraite, nepaklausė savo meistro, kuris siūlė pakeisti stabdžių diskus ir kaladėles, tačiau po keletos savaičių sugrįžusi į dirbtuves ir išlipusi iš automobilio ji pasakė - „Meistreli, pasižiūrėk, kažkodėl automobilis prastai stabdo.“

Kiekvienas automanas puikiai žino, jog norint su automobiliu važinėti ilgai ir laimingai, reikia juo rūpintis ir puoselėti. Nesvarbu ar tai būtų „Chevrolet Corvette“ ar „Hyundai i30“. Neprižiūrimas automobilis sukels didesnį galvos skausmą Jums ir sukels širdies smūgį Jūsų piniginei. Tačiau ne visiems patinka rūpintis savo automobiliais ir ne visiems jie rūpi kaip mums, automanams.
Kiekvienas automobilius taisantis mechanikas galėtų papasakoti ne tik juokingą, bet ir šiurpą keliančią istoriją, kuri parodytų kokie neatsakingi kartais būna automobilių savininkai. Nekreipiantys dėmesio į gamintojo rekomendacijas ar automobilio galimybes.

Meistreli, mano automobilis prastai stabdo


„Skūpus moka du kartus“, - daugelis esate girdėję šį posakį, kuris labai tinka tiems, kurie nori gerą daiktą įsigyti už pačią mažiausią kainą ir tokiu būdu sutaupyti pinigų. Pinigų taupymas nėra bloga savybė, tačiau kiekvienam reikėtų įkalti į galvą, jog niekada nereikėtų taupyti, jeigu tai yra susiję su automobilio stabdžiais. Viena moteraite, nepaklausė savo meistro, kuris siūlė pakeisti stabdžių diskus ir kaladėles, tačiau po keletos savaičių sugrįžusi į dirbtuves ir išlipusi iš automobilio ji pasakė - „Meistreli, pasižiūrėk, kažkodėl automobilis prastai stabdo.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

0


1


Biškutėlį spustelėjau greitkelyje


Prieš Jūsų akis - 1.7 litro darbinio tūrio dyzelinis variklis, kuris kadaise į priekį gynė „Hyundai“ markės automobilį. Iš nuotraukų matyti, jog 1.7 litro dyzelinis motoras sukėlė griausmingą atsisveikinimo koncertą, nes ne viena variklio detalė sugebėjo pažeisti radiatorių, generatorių ir starterį.
Kaip tai galėjo atsitikti? Pasirodo, mažytis 1.7 litro dyzelinis variklis neatlaikė didžiulių krūvių. Į dirbtuves atvežto automobilio savininkas sakė, jog kelis šimtus kilometrų be sustojimų važiavo 170 km/val. greičiu. Mechaniko spėjimu, tai ir buvo peilis po variklio kaklu, kuris sukėlė grandininę reakciją. Vis gi, tai nėra normalu, ar ne?

Katė įsliūkino į automobilį ir jame mirė


Pasirodo, pasaulyje būna ir tokių gedimų už kuriuos reikėtų kaltinti kates. Šaltuoju metų laiku jie mėgsta įsliūkinti į variklio skyrių, tačiau kaip jam pavyko atsidurti langų apipūtimo sistemoje - nežinome.
Vargšas katinas.

REKLAMA

1


Mano BMW Z3 perkaito


Automobilio variklio aušinimo sistema - viena svarbiausių. Automanai puikiai žino, jog reikia atsižvelgti į bet kokius aušinimo sistemos simptomus, nes viskas gali baigtis blogai. Štai, kad ir šio „BMW Z3“ savininkas, kuris atvykęs į dirbtuves kaltino gamintoją, jog kuria nepatikimus automobilius. Tačiau kaltas buvo ne gamintojas, o pats automobilio savininkas, kuris nesugebėjo pamatyti, jog šalia radiatoriaus esantis propeleris yra apgailėtinos būklės.

REKLAMA
REKLAMA

2


Vietoj dyzelino įpyliau benzino


Turbūt ne vieną kartą esate girdėję kaip žmogus į savo automobilio kuro baką įpila ne tos rūšies kurą. Į benzinu varomą automobilį įpila dyzelino arba atvirkščiai.
Būkite atidūs, nes jeigu į automobilio kuro baką įpilsite ne tos rūšies degalus, Jūsų variklį ištiks infarktas. Štai kaip po tokio kokteilio atrodo stūmokliai.

Meistreli, o kada reikia keisti tepalo filtrą?


Kada reikia automobilyje esančius filtrus? Kiekvienas gamintojas įvardija skirtingą laikotarpį, tačiau jeigu Jūsų kolega pasako - O kam juos keisti iš viso? O gi tam, kad nepatektumėte į tokią pačią situaciją kaip štai šis vyriokas. Su tuo pačiu tepalo filtru jis nuvažiavo 133 tūkst. kilometrų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

6


Meistreli, nesuprantu, supuvo išmetimo sistema?


Kiekvienas turbūt esame susidūrę su situacija, kai išmetimo sistema pradeda sakyti - „Aš jau pradedu rūdyti“. Tačiau šio senjoro bėda buvo truputėlį kitokia. Atvykęs į servisą jis skundėsi, jog automobilis pradėjo garsiau dirbti, o ką jau kalbėti apie normalios oro temperatūros palaikymą automobilio interjere. Užteko pakelti po priekine sėdyne esantį kilimą...

Ne, nereikia padangų keisti. Pakeisk tik tepalus


Dar viena situacija iš serijos - „Skūpus moka du kartus.“

REKLAMA

100


Surask kokią pigesnę detalę


Bandymas sutaupyti ant vienos ar kitos detalės priveda iki štai tokių atradimų, kurie kelia juoką.

111


Kam keisti, jeigu veikia?


Įsivaizduokite, esate automobilių mechanikas ir į Jūsų rankas patenka automobilis, kuriam reikia pakeisti tepalų filtrą. Atsidarote kapotą, pamatote tepalų filtrą, o ant jo užrašas byloja, jog jis paskutinį kartą buvo keistas 1997 metais. Ką Jūs darote? Juokiatės ar kviečiate šeimininką, jog galėtumėte išvadinti kvailiu?

4456


Esate matę geresnių kuriozų? Pasidalinkite komentarų sekcijoje apačioje.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų