Straipsniai

10 automobilių, kurių variklių darbinis tūris buvo ne mažesnis nei 8.0 litrai

Pastarieji penki metai automobilių pramonėje buvo beprotiškai įdomūs. Daugelį metų galiojusias variklių kūrimo taisykles po truputėlį pradėjo keisti naujokai, kurie buvo pasiryžę pakeisti žaidimo taisykles ir taip į didžiulę automobilių pramonės žaidimų aikštelę įpūsti naujų vėjų. 

Pastaruoju metu automobilių gamintojai stengiasi iš kuo mažesnio variklio darbinio tūrio išspausti maksimalų arklio galių skaičių. Taip yra ir ne tik dėl griežtėjančių taršos reikalavimų, bet ir dėl gamintojų noro sumažinti variklių kūrimo kaštus. Ne veltui „Volkswagen“ 1.4 „TSI“ ar „Fiat-Chrysler“ koncerno 1.4 litro „Multi Air“ motorai naudojami beveik visuose šių koncernų modeliuose.

Šiandien pažvelgsime į automobilius, kurių kūrėjai į kompaktišką ir mažytį variklio darbinį tūrį nusispjovė. Kuo didesnis – tuo geresnis, ir velniop ką pagalvos poliarinių šeškų saugotojai.

10 ) Hennessey Venom 1000

Šis vardas daugeliui automanų bus girdėtas, tačiau „Venom“ vardu buvo pavadinti ne vienas, bet du automobiliai. Vienas iš jų – štai šis modifikuotas „Dodge Viper““, kuris turėjo 8.0 litrų darbinio tūrio benzininį variklį, pajėgusį išvystyti 1000 arklio galių ir 1490 Nm sukimo momentą.

Hennessey Venom 1000

9 ) Bristol Fighter

Daugelį metų egzistuojantis automobilių gamintojas iš D.Britanijos  retkarčiais sukurdavo modernesnį, šiuolaikinius standartus atitinkančią mašiną. Po efektinga išvaizda slypi 10 cilindrų variklis atkeliavęs iš „Chrysler“.

Bristol Fighter

8 ) Bentley Hunaudieres

Dar vienas automobilis, kuris turėjo 8.0 litrų darbinio tūrio motorą. Skirtumas tik tas, jog šis „Bentley“ kūrinys taip ir nesugebėjo išlipti iš koncepcinio modelio stadijos. Ši koncepcija turėjo W formos, 16 cilindrų motorą, kuris gebėdavo išvystyti 632 arklio galias ir 760 Nm sukimo momentą.

Bentley Hunaudières

7 ) Audi Rosemeyer

Dar viena koncepcija, kuri buvo sukurta truputėlį anksčiau nei viršuje esantis „Bentley“ projektas. „Audi“ inžinierių kūrinys taip pat turėjo W16 tipo agregatą, tačiau jo pajėgumas buvo padidintas iki 700 arklio galių. Maksimalus greitis – 350 km/val.

2000 Audi Rosemeyer Concept

6 ) Panther 6

Ar tai valtis? Ar tai automobilis? Greičiausiai – du viename. Nepriklausomai nuo automobilio paskirties, jis turėjo „Cadillac“ 8 cilindrų variklį, kurio darbinis tūris siekė 8.2 litro.

Panther 6

5 ) Dodge Viper SRT-10

Turbūt pats mieliausias ir žinomiausias amerikietiškas automobilis. Agresyvios kėbulo linijos, tarzaniškas charakteris ir didelį vidurinį pirštą rodantis 10 cilindrų variklis, kurio darbinis tūris siekė 8.2 litro.

Dodge Viper SRT-10

4 ) Dodge RAM SRT-10

Dar vienas „Dodge“ specialistų kūrinys, kuris Europoje atrodytų kaip didžiulis nesusipratimas. Tačiau amerikiečių noru įgrūsti didžiulį variklį į bet kokį automobilį reikėtų žavėtis.

Dodge RAM SRT-10

3 ) Alfa Romeo TZ3 Stradale

Turbūt pats keisčiausias „Alfa Romeo“ projektas. Kodėl? Nes po nuostabiomis kėbulo linijomis slypi „Dodge Viper“ variklis, pavarų dėžė ir kiti techniniai komponentai.

Alfa Romeo TZ3 Stradale

2 ) Rolls-Royce 100EX

Aristokratiškų automobilių kūrėja visada turėjo silpnybę didžiuliams varikliams. „100EX“ iš pradžių turėjo patekti į serijinę gamybą, tačiau „Rolls-Royce“ vadovai išsigando, jog 16 cilindrų, 9.0 litrų darbinio tūrio agregatas išgąsdins potencialius automobilio pirkėjus.

P.S Šis automobilis buvo naudojamas „Johnny English : Reborn“ filme.

Rolls-Royce 100EX

1 ) Cadillac Sixteen

Automobilio pavadinimas – užuomina į variklio cilindrų skaičių. Futuristiška „Cadillac“ koncepcija buvo aprūpinta 13.6 litro darbinio tūrio, 16 cilindrų agregatu, kuris buvo suporuotas su keturių laipsnių automatine pavarų dėže. Tikras amerikietiškas automobilis.

Cadillac Sixteen

Back to top button