REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pasaulis iki šiol niekada nebuvo susidūręs su automobiliu, kuris neturėtų ne vieno menkiausio trūkumo arba galėtų nuvažiuoti 300 000 ar 500 000 kilometrų be menkiausio gedimo. Vis dėlto, automobilių gamintojai nuolatos investuodavo į svarbiausių komponentų ilgaamžiškumą ir ištvermingumą. 
Net neabejojame, jog daugelis automanų mano, jog senesni automobiliai buvo patikimesni ir ištvermingesni, ir iš dalies jie bus teisūs. 20 ar 30 metų senumo mašinos neturėjo tiek daug komplikuotos elektronikos, kuri valdytų beveik kiekvieną automobilio komponentą. Mažiau elektronikos, mažiau daviklių, mažiau bėdų. Tačiau elektrinė dalis nėra vienintelė modernių automobilių problema.
D.Britanijoje įsikūrę „Warrantywise“ specialistai atliko tyrimą, kuriame buvo bandoma išsiaiškinti su kokiais gedimais susiduria modernių automobilių vairuotojai. Be to, britų tyrimas turėjo padėti atskleisti kurie modernių automobilių komponentai dažniausiai išeina iš rikiuotės.
1 ) Pavarų dėžė
Tyrimą atlikusių specialistų teigimu, net 8,4% visų parduotų automobilių turėjo problemų su pavarų dėžėmis. Tyrime dalyvavo iki 2015 metų kovo pagaminti automobiliai.


  1. Opel Astra

  2. Volkswagen Golf

  3. 3 serijos BMW



Pasaulis iki šiol niekada nebuvo susidūręs su automobiliu, kuris neturėtų ne vieno menkiausio trūkumo arba galėtų nuvažiuoti 300 000 ar 500 000 kilometrų be menkiausio gedimo. Vis dėlto, automobilių gamintojai nuolatos investuodavo į svarbiausių komponentų ilgaamžiškumą ir ištvermingumą. 
Net neabejojame, jog daugelis automanų mano, jog senesni automobiliai buvo patikimesni ir ištvermingesni, ir iš dalies jie bus teisūs. 20 ar 30 metų senumo mašinos neturėjo tiek daug komplikuotos elektronikos, kuri valdytų beveik kiekvieną automobilio komponentą. Mažiau elektronikos, mažiau daviklių, mažiau bėdų. Tačiau elektrinė dalis nėra vienintelė modernių automobilių problema.
D.Britanijoje įsikūrę „Warrantywise“ specialistai atliko tyrimą, kuriame buvo bandoma išsiaiškinti su kokiais gedimais susiduria modernių automobilių vairuotojai. Be to, britų tyrimas turėjo padėti atskleisti kurie modernių automobilių komponentai dažniausiai išeina iš rikiuotės.
1 ) Pavarų dėžė
Tyrimą atlikusių specialistų teigimu, net 8,4% visų parduotų automobilių turėjo problemų su pavarų dėžėmis. Tyrime dalyvavo iki 2015 metų kovo pagaminti automobiliai.


  1. Opel Astra

  2. Volkswagen Golf

  3. 3 serijos BMW



REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Astra


2 ) Elektrinė dalis
Elektrinė automobilių dalis yra vienas didžiausių galvos skausmų. Davikliai, navigacijos įranga ir kiti prietaisai ne visada nori veikti taip kaip planavo gamintojas. Elektronikos problemų turėjo 8,2% tyrime dalyvavusių automobilių.



  1. 3 serijos BMW

  2. Opel Corsa

  3. Audi A3



REKLAMA

B


3 ) Sankaba
Auganti automobilių rida dažniausiai atliepia keliems pagrindiniams komponentams. Vienas iš jų - sankaba. Sankabos gedimų turėjo 7,8% tyrime dalyvavusių automobilių.



    1. Opel Astra

    2. Ford Focus

    3. Volkswagen Golf




0


4 ) Turbina
Dar vienas komponentas, kuris anksčiau ar vėliau paprašo išeiti į sunkiai užsitarnautą poilsį, tačiau per dažnas turbinų gedimas nėra labai dažnas, net ir labai dažnai kritikuojamuose moderniuose automobiliuose. Per dažną turbinų gėdimą turėjo 4,7% tyrime dalyvavusių automobilių.


  1. Ford Focus

  2. Volkswagen Golf

  3. 3 serijos BMW



REKLAMA
REKLAMA

ford_focus_3-door_5


5 ) Stabdžių sistema
Tinkamai veikianti stabdžių sistema gali padėti išvengti nemalonių incidentų keliuose. „Warrantywise“ tyrimo teigimu, įvairių stabdžių sistemos gedimų turėjo 4,7% automobilių.


  1. Volkswagen Passat

  2. Land Rover Discovery

  3. 3 serijos BMW



Passat


6 ) Generatorius 
Tyrimą atlikusių britų teigimu, generatoriaus gedimai buvo pakankamai retas reiškinys, tačiau automobiliuose pradėjus naudoti „Start/Stop“ sistemas, generatorių gedimų skaičius išaugo kelis kartus. Be to, prie padidėjusių generatoriaus gedimų prisidėjo ir hibridiniai automobiliai, kurie reikalauja generatorių veikti sunkiau. Problemų su šiuo komponentu turėjo 4,3% automobilių.


  1. Opel Astra

  2. Land Rover Discovery

  3. Ford Focus



REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

00


7 ) Galvos tarpinė
Šis gedimas sutinkamas tik daugybę kilometrų nuvažiavusiuose automobiliuose, todėl nenuostabu, jog šį gedimą turėjo tik 3,1% tyrime dalyvavusių automobilių.


  1. Opel Astra

  2. Citroen C3

  3. Peugeot 207



142


8 ) Oro kondicionieriaus kondensatas 
Nors moderniose oro kondiocionavimo sistemose vanduo šalinamas tik pradėjus jam kauptis, tačiau atrodo, jog ne visuose automobiliuose sumontuotos sistemos yra tobulos. Šią problemą turėjo 3,1% tyrime dalyvavusių automobilių.


  1. Volkswagen Golf

  2. Opel Zafira

  3. Audi A4



124


9 ) EGR vožtuvas
Dar vienas komponentas, kuris tapo neatsiejamas nuo modernių automobilių. Nuolatinių problemų su EGR vožtuvais turėjo 2,9% tyrime dalyvavusių automobilių.


  1. Land Rover Discovery

  2. Opel Astra

  3. Volkswagen Transporter



REKLAMA

55


10 ) Langų pakelėjai 
Beveik visi modernūs automobiliai turi elektra pakeliamus arba nuleidžiamus langus. Nors langų pakelėjų motoriukai sugeba tarnauti pakankamai ilgai, tačiau 2,1% tyrime dalyvavusių automobilių nuolatos turėjo problemų būtent su šia svarbia detale.


  1. Renault Megane

  2. Renault Scenic

  3. Audi A5



75


 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų