REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dėl ribotos gamybos, profesionalų rankomis renkamų automobilių „
Maserati“ laikomi itin retais ir prabangiais sportiniais automobiliais. Kasmet Italijoje pagaminama maždaug 18 000 - 20 000 automobilių, iš kurių didžiąją dalį sudaro „Maserati Levante“ visureigis. 

Nors pastarąjį dešimtmetį „Maserati“ siekė įvairiomis priemonėmis padidinti gamybos ir pardavimų apimtis kelis kartus, tačiau dėl įvairiausių priežasčių jiems nepavyko to padaryti. Vis dėlto, nepaisant to, „Maserati“ istorijoje netrūksta įdomių nutikimų.
1.
Italijoje 1914 m. įkurta „Maserati“ yra viena pirmųjų sportinių automobilių kompanijų visoje Europoje. Šeimos verslą pradėjo penki broliai Alfieri, Bindo, Carlo, Ettore ir Ernesto Maserati. Iki šių dienų kompanija priklausė 6 skirtingiems savininkams.
Maserati A6G 2000 Spyder
2.
Garsųjį „Maserati“ logotipą - raudonos, baltos ir mėlynos arba sidabrinės spalvos trišakį, atkartojantį žymią Neptūno skulptūrą, stovinčią Neptūno skvere, Bolonijoje, Italijoje, teigiama, jog sukūrė Mario – vienintelis iš Maserati brolių, kuris nebuvo susijęs su automobilių gamyba ir pasirinko dailininko profesiją.
Maserati Ghibli Hybrid GranSport
3.
1926 m. suprojektuotas pirmasis „Maserati“ automobilis „Tipo 26“, kurį sukūrė Alfieri Maserati, o pats vairuodamas šį sportinį automobilį tapo grupės nugalėtoju jau pirmoje sportinėje kovoje - „Targa Florio“ lenktynėse.
Maserati Tipo 26B
4.
1929 m. lenktynininkas Bakunin Borzacchini su „Maserati“ V16 280 AG varikliu pasiekė pasaulio greičio rekordą - 10 km neasfaltuotoje trasoje pasiektas vidutinis 246 km/val. greitis.
Bakunin Borzacchini / Maserati
5.
Žymus argentiniečių lenktynininkas Juan Manuel Fangio šeštajame dešimtmetyje daugelį metų sėkmingai atstovavo „Maserati“ automobilių lenktynėse, o 1954 ir 1957 m. F-1 lenktynėse vairuodamas „Maserati 250F“ tapo nugalėtoju. „Niekada gyvenime man dar neteko vairuoti taip greitai ir nemanau, jog turėsiu galimybę kada nors tai pakartoti“, - po varžybų sakė čempionas.
Maserati 250F
6.
1960 m. pagamintas brangiausias „Maserati“ modelis „Tipo 61“ - 2010 m. šis automobilis aukcione buvo parduotas už daugiau nei 3,5 mln. dolerių naujam savininkui iš Monako.
Maserati Tipo 61 Birdcage
7.
Pirmasis masinės gamybos „Maserati“ pasirodė 1971 m. Tai buvo „Maserati Bora“.
Maserati Bora
8.
1980 m. pagamintas „Maserati Quattroporte III“ modelis po metų debiutavo filme „Beprotiškai įsimylėję“. Vėliau - garsiajame „Rokis III” (1982), „K9” (1989) ir „Krikštatėvis III“ (1990) scenose. Naujausias „Maserati“ pasirodymas kine - „Šalutinis efektas“ (2011).
Maserati Quattroporte III
9.
„Maserati“ automobilius renkasi tokios sporto, kino ir muzikos žvaigždės, kaip Jean-Paul Belmondo, Cameron Diaz, Gwen Stefani, Kylie Minogue, Kanye West ar Mario Balotelli.
Maserati MC20
10.
Paradoksalu, tačiau Luca Cordero di Montezemolo, „Ferrari“ valdybos pirmininkas, kasdieniams pasivažinėjimams renkasi ne „Ferrari“, o „Maserati“ automobilį.
Luca Cordero di Montezemolo

Dėl ribotos gamybos, profesionalų rankomis renkamų automobilių „
Maserati“ laikomi itin retais ir prabangiais sportiniais automobiliais. Kasmet Italijoje pagaminama maždaug 18 000 - 20 000 automobilių, iš kurių didžiąją dalį sudaro „Maserati Levante“ visureigis. 

Nors pastarąjį dešimtmetį „Maserati“ siekė įvairiomis priemonėmis padidinti gamybos ir pardavimų apimtis kelis kartus, tačiau dėl įvairiausių priežasčių jiems nepavyko to padaryti. Vis dėlto, nepaisant to, „Maserati“ istorijoje netrūksta įdomių nutikimų.
1.
Italijoje 1914 m. įkurta „Maserati“ yra viena pirmųjų sportinių automobilių kompanijų visoje Europoje. Šeimos verslą pradėjo penki broliai Alfieri, Bindo, Carlo, Ettore ir Ernesto Maserati. Iki šių dienų kompanija priklausė 6 skirtingiems savininkams.
Maserati A6G 2000 Spyder
2.
Garsųjį „Maserati“ logotipą - raudonos, baltos ir mėlynos arba sidabrinės spalvos trišakį, atkartojantį žymią Neptūno skulptūrą, stovinčią Neptūno skvere, Bolonijoje, Italijoje, teigiama, jog sukūrė Mario – vienintelis iš Maserati brolių, kuris nebuvo susijęs su automobilių gamyba ir pasirinko dailininko profesiją.
Maserati Ghibli Hybrid GranSport
3.
1926 m. suprojektuotas pirmasis „Maserati“ automobilis „Tipo 26“, kurį sukūrė Alfieri Maserati, o pats vairuodamas šį sportinį automobilį tapo grupės nugalėtoju jau pirmoje sportinėje kovoje - „Targa Florio“ lenktynėse.
Maserati Tipo 26B
4.
1929 m. lenktynininkas Bakunin Borzacchini su „Maserati“ V16 280 AG varikliu pasiekė pasaulio greičio rekordą - 10 km neasfaltuotoje trasoje pasiektas vidutinis 246 km/val. greitis.
Bakunin Borzacchini / Maserati
5.
Žymus argentiniečių lenktynininkas Juan Manuel Fangio šeštajame dešimtmetyje daugelį metų sėkmingai atstovavo „Maserati“ automobilių lenktynėse, o 1954 ir 1957 m. F-1 lenktynėse vairuodamas „Maserati 250F“ tapo nugalėtoju. „Niekada gyvenime man dar neteko vairuoti taip greitai ir nemanau, jog turėsiu galimybę kada nors tai pakartoti“, - po varžybų sakė čempionas.
Maserati 250F
6.
1960 m. pagamintas brangiausias „Maserati“ modelis „Tipo 61“ - 2010 m. šis automobilis aukcione buvo parduotas už daugiau nei 3,5 mln. dolerių naujam savininkui iš Monako.
Maserati Tipo 61 Birdcage
7.
Pirmasis masinės gamybos „Maserati“ pasirodė 1971 m. Tai buvo „Maserati Bora“.
Maserati Bora
8.
1980 m. pagamintas „Maserati Quattroporte III“ modelis po metų debiutavo filme „Beprotiškai įsimylėję“. Vėliau - garsiajame „Rokis III” (1982), „K9” (1989) ir „Krikštatėvis III“ (1990) scenose. Naujausias „Maserati“ pasirodymas kine - „Šalutinis efektas“ (2011).
Maserati Quattroporte III
9.
„Maserati“ automobilius renkasi tokios sporto, kino ir muzikos žvaigždės, kaip Jean-Paul Belmondo, Cameron Diaz, Gwen Stefani, Kylie Minogue, Kanye West ar Mario Balotelli.
Maserati MC20
10.
Paradoksalu, tačiau Luca Cordero di Montezemolo, „Ferrari“ valdybos pirmininkas, kasdieniams pasivažinėjimams renkasi ne „Ferrari“, o „Maserati“ automobilį.
Luca Cordero di Montezemolo

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų