REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuva yra viena iš tų šalių, kurioje gyvena labai didžiulis „Subaru“ markės gerbėjų būrys bei dar didesnė bendruomenė, kuri siekia populiarinti šios markės gaminius.
„Subaru“ daugelį dešimtmečių buvo daugelio kitų gamintojų šešėlyje, tačiau viskas apsivertė aukštyn kojom po to, kai „Subaru“ nusprendė dalyvauti pasaulio ralio čempionate su mėlynos spalvos „Impreza“ modeliais. Nuo tada „Subaru“ surado daugybę gerbėjų visame pasaulyje, kurie žavėjosi kompanijos koncepcija, gaminamais automobiliais ir užsispyrimu neeiti tuo pačiu keliu kaip didžiausi konkurentai.
„Subaru“ nuolatos laikėsi labai griežtos politikos, kuri neleido šiam gamintojui vienu metu gaminti 10 ar 15 modelių. Kiekvienas modelis turėjo funkciją ir vaidmenį, kurį jis turėjo atlikti. Vis dėlto, ne visiems automobiliams buvo lemta išpopuliarėti ar sulaukti didžiulio dėmesio. Šiandien supažindinsime Jus su 10-čia „Subaru“ markės modelių, kurie beveik niekuomet nefigūravo pardavimų statistikose, nes jų buvo parduota arba pagaminta itin mažai.

1 ) FE KUPĖ


Ekonomiški automobiliai visuomet sulaukdavo didžiulio visuomenės dėmesio., ypač jeigu gyvenate Europoje. Tuo tarpu kituose žemynuose ekonomiški automobiliai nebuvo itin paklausūs. Greičiausiai dėl to štai šis „Subaru FE“ kupė buvo ir išliko labai retas ir mažai kam žinomas modelis.

Lietuva yra viena iš tų šalių, kurioje gyvena labai didžiulis „Subaru“ markės gerbėjų būrys bei dar didesnė bendruomenė, kuri siekia populiarinti šios markės gaminius.
„Subaru“ daugelį dešimtmečių buvo daugelio kitų gamintojų šešėlyje, tačiau viskas apsivertė aukštyn kojom po to, kai „Subaru“ nusprendė dalyvauti pasaulio ralio čempionate su mėlynos spalvos „Impreza“ modeliais. Nuo tada „Subaru“ surado daugybę gerbėjų visame pasaulyje, kurie žavėjosi kompanijos koncepcija, gaminamais automobiliais ir užsispyrimu neeiti tuo pačiu keliu kaip didžiausi konkurentai.
„Subaru“ nuolatos laikėsi labai griežtos politikos, kuri neleido šiam gamintojui vienu metu gaminti 10 ar 15 modelių. Kiekvienas modelis turėjo funkciją ir vaidmenį, kurį jis turėjo atlikti. Vis dėlto, ne visiems automobiliams buvo lemta išpopuliarėti ar sulaukti didžiulio dėmesio. Šiandien supažindinsime Jus su 10-čia „Subaru“ markės modelių, kurie beveik niekuomet nefigūravo pardavimų statistikose, nes jų buvo parduota arba pagaminta itin mažai.

1 ) FE KUPĖ


Ekonomiški automobiliai visuomet sulaukdavo didžiulio visuomenės dėmesio., ypač jeigu gyvenate Europoje. Tuo tarpu kituose žemynuose ekonomiški automobiliai nebuvo itin paklausūs. Greičiausiai dėl to štai šis „Subaru FE“ kupė buvo ir išliko labai retas ir mažai kam žinomas modelis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1


2 ) IMPREZA WRX STI SPEC C TYPE RA-R


Skambus pavadinimas, ar ne? Tačiau patys ištikimiausi fanai žinos, jog tai viena rečiausių „Impreza“ modelio versijų - iš viso jų buvo pagaminta vos 300 vienetų, o tai reiškia, jog šis modelis yra retesnis net už legendinį „Impreza 22B“.

REKLAMA

2


3 ) FF-1


Priešais Jūsų akis - pirmasis „Subaru“ markės automobilis, kuris naudojo keturių cilindrų opozicinį variklį. Gamintas nuo 1969 iki 1972 metų, automobilis buvo siūlomas su dviejų durų, keturių durų sedano arba universalo kėbulo tipais.

3


4 ) IMPREZA CASA BLANCA


Nors tai yra labai reta „Impreza“ modelio modifikacija, tačiau ji taip pat yra ir baisiausia. Techniškai, jis niekuo nesiskiria nuo „Impreza“ universalo, tačiau priekiniai ir galiniai žibintai japonišką automobilį pavertė tikra kaliause.

REKLAMA
REKLAMA

4


5 ) 360


Šis mažylis dienos šviesą išvydo 1958 metais. Kaip ir daugelis to meto ir tokio dydžio automobilių - tai buvo itin pigus, daugeliui prieinamas hečbekas, kuris Jungtinėse Valstijose kainavo 1297 dolerius ( maždaug 9000 dolerių dabar atsižvelgiant į infliaciją ).

5


6 ) LEGACY 2.5GT SPEC.B


Tai greičiausiai buvo vienas iš tų modelių, kurį galėtume pavadinti - „Vienu žingsniu nuo „Legacy STI“. Jis turėjo 2,5 litro, 245 arklio galias išvystantį motorą, mechaninę pavarų dėžę ir dar daugybę „WRX STI“ modeliuose matytų gėrybių.
Skirtingų šaltinių teigimu, „Subaru“ pagamino maždaug 1000 šio modelio vienetų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

6


7 ) SAMBAR


Darbinis arklys, kuris buvo sukurtas Japonijos gyventojams. Kompaktiškas, pigus ir lengvai eksploatuojamas pikapas buvo komplektuojamas su mažyčiu, vos 0,4 litro dvitakčiu varikliu ir 3 laipsnių mechanine pavarų dėže.

7


8 ) IMPREZA UK300


Iš pirmo žvilgsnio šis automobilis atrodo kaip ir bet kuris kitas „Impreza WRX STI“ sedanas, tačiau tai tik optinė apgaulė. Tik D.Britanijos rinkai skirtas modelis buvo ne „Subaru“, bet „Prodrive“ kompanijos projektas, kuris buvo parduotas 300 vienetų tiražu.

8


9 ) S201


Neapsigaukite - tai nėra tipinė „Subaru Impreza“. Nežinome kiek iki šių dienų išliko, tačiau vargu ar daugelis „Subaru“ entuziastų nuliūs, nes pakankamai įdomų receptą gadina šlykščiai atrodantys buferiai ir slenksčiai.

REKLAMA

9


10 ) 22B STI


Viena geidžiamiausių „Impreza“ modelio versijų, kurių pagaminta buvo vos 424 vienetai. 2,2 litro, 280 arklio galių išvystantį motorą turintis modelis labai dažnai patenka į automanų svajonių automobilių sąrašą. Nenuostabu, juk tokį modelį norėtų turėti ne tik „Subaru“ entuziastai.

10


BONUS (ACROPOLIS)


Mūsų skaitytojo, Vitalijaus, dėka, į sąrašą pridėsime dar vieną itin retą „Subaru“ modelį - „Impreza Acropolis Rally STI“. Šių automobilių buvo pagaminta itin mažai - vos 100 vienetų.

17952965_793602364125357_2769229634326658753_n

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų