REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Išsirinkti pačią mėgstamiausią mašiną Gatebil festivalyje - tai tas pats, kas mėginti nuspręsti  kas atsirado pirmiau - višta ar kiaušinis? Pamačius kažką tokio, kas iškart tampa favoritu, gaunate apie 5 minutes tuo pasidžiaugti, nes po to jo vietą užima kitas. Bet šitą aparatą sunku aplenkti... Apskritai sunku nemėgti tokio subtiliai gražaus automobilio, nesvarbu koks jūsų skonis. 


Mašinos idealiai išlaikytas stovis iškart priveda prie išvados, jog tai šou automobilis, bet visgi yra visiškai atvirkščiai. Nereikia būti specialistu, kad net pažvelgus pro langą ir pamačius saugos lankus, bei sportines sėdynes galima spręsti kad važiuoja su juo tikrai ne į artimiausią prekybos centrą pieno pirkti. O jei atkreiptumėte dėmesį į tai, kokio dydžio transmisinis tunelis, galima numanyti, kas turėtų slėptis po kapotu. Pasak šeimininko, slepiasi ten visas 1000 žirgų.


Kalbant apie estetiką, tai ne tik automobilio eksterjeras, bet ir visas variklio skyrius atrodo tiesiog pribloškiančiai. Rimtesni „BMW“ fanai jau turbūt suprato, kad šis senolis turi  naują širdį - „S54“. Užtenka pasižiūrėti į šį dvejus metus užtrukusi projektą ir suprasti, kad šio galiūno šeimininkas apgalvojo kiekvieną smulkmeną.


Pavyzdžiui, variklis net neturėtų tilpti po kapotu, nes ten tiesiog per ankšta. Tačiau ar žmogus pradėjęs tokį projektą pasiduoda? Po velnių, tikrai ne! Vargais negalais vyrukas gavo tinkantį transmisijos tunelį, keletą važiuoklės komponentų, be kurių klasika tapęs „BMW“ šiuo metu stovėtų ir ieškotų naujo šeimininko.






Bagažinės paprastumas - labai maloni detalė akiai. Per patį vidurį sumontuotas kuro bakas, kuris atsakingas už reguliarų šio žvėries maitinimą.  Maistą varikliui taip pat tiekia du „Bosch 044“ kuro siurbliai ir 1680 kub.cm. purkštukai.






O dabar laikas parodyti neišverstą automobilio modifikacijų sąrašą. :
„3.2L turbocharged S54 engine; CP 9:1 pistons; Pauter X-profile rods; ARP I19 head bolts, 2000 cam beraring bolts; head overhaul with OEM components; JAAS VANOS block off, headers, intake manifold, throttle cable conversion, intercooler piping, exhaust manifold, exhaust, muffler; PTE 7654 billet turbo; 60mm PPF wastegate, 75mm blow-off valve; BOSCH 1680cc injectors, 044 fuel pump (x2); NUKE fuel rail; 40L fuelcell; electric water pump; VW LT fan; Griffin aluminum radiator, Intercooler, BMW E39 Gearbox, E23 745i differential; Tilton 3-plate clutch; JAAS made driveshaft, XYZ coilovers from E30 (welded to E34 M5 struts in front); E34 bear arms and caster struts, modified E21 front sub frame with E46 RHD steering pinion, BMW E28 535 rear subframe, custom diff mounting point triangulated to the roll cage, original E34 M5 brakes front and rear, 17X8.5″ +15 (f) / 17X10″ +20 (r) BBS RS mesh; 215/40-17 (f) / 235/40-17 (r) Nankang tires“
Šaltinis: www.speedhunters.com

Išsirinkti pačią mėgstamiausią mašiną Gatebil festivalyje - tai tas pats, kas mėginti nuspręsti  kas atsirado pirmiau - višta ar kiaušinis? Pamačius kažką tokio, kas iškart tampa favoritu, gaunate apie 5 minutes tuo pasidžiaugti, nes po to jo vietą užima kitas. Bet šitą aparatą sunku aplenkti... Apskritai sunku nemėgti tokio subtiliai gražaus automobilio, nesvarbu koks jūsų skonis. 


Mašinos idealiai išlaikytas stovis iškart priveda prie išvados, jog tai šou automobilis, bet visgi yra visiškai atvirkščiai. Nereikia būti specialistu, kad net pažvelgus pro langą ir pamačius saugos lankus, bei sportines sėdynes galima spręsti kad važiuoja su juo tikrai ne į artimiausią prekybos centrą pieno pirkti. O jei atkreiptumėte dėmesį į tai, kokio dydžio transmisinis tunelis, galima numanyti, kas turėtų slėptis po kapotu. Pasak šeimininko, slepiasi ten visas 1000 žirgų.


Kalbant apie estetiką, tai ne tik automobilio eksterjeras, bet ir visas variklio skyrius atrodo tiesiog pribloškiančiai. Rimtesni „BMW“ fanai jau turbūt suprato, kad šis senolis turi  naują širdį - „S54“. Užtenka pasižiūrėti į šį dvejus metus užtrukusi projektą ir suprasti, kad šio galiūno šeimininkas apgalvojo kiekvieną smulkmeną.


Pavyzdžiui, variklis net neturėtų tilpti po kapotu, nes ten tiesiog per ankšta. Tačiau ar žmogus pradėjęs tokį projektą pasiduoda? Po velnių, tikrai ne! Vargais negalais vyrukas gavo tinkantį transmisijos tunelį, keletą važiuoklės komponentų, be kurių klasika tapęs „BMW“ šiuo metu stovėtų ir ieškotų naujo šeimininko.






Bagažinės paprastumas - labai maloni detalė akiai. Per patį vidurį sumontuotas kuro bakas, kuris atsakingas už reguliarų šio žvėries maitinimą.  Maistą varikliui taip pat tiekia du „Bosch 044“ kuro siurbliai ir 1680 kub.cm. purkštukai.






O dabar laikas parodyti neišverstą automobilio modifikacijų sąrašą. :
„3.2L turbocharged S54 engine; CP 9:1 pistons; Pauter X-profile rods; ARP I19 head bolts, 2000 cam beraring bolts; head overhaul with OEM components; JAAS VANOS block off, headers, intake manifold, throttle cable conversion, intercooler piping, exhaust manifold, exhaust, muffler; PTE 7654 billet turbo; 60mm PPF wastegate, 75mm blow-off valve; BOSCH 1680cc injectors, 044 fuel pump (x2); NUKE fuel rail; 40L fuelcell; electric water pump; VW LT fan; Griffin aluminum radiator, Intercooler, BMW E39 Gearbox, E23 745i differential; Tilton 3-plate clutch; JAAS made driveshaft, XYZ coilovers from E30 (welded to E34 M5 struts in front); E34 bear arms and caster struts, modified E21 front sub frame with E46 RHD steering pinion, BMW E28 535 rear subframe, custom diff mounting point triangulated to the roll cage, original E34 M5 brakes front and rear, 17X8.5″ +15 (f) / 17X10″ +20 (r) BBS RS mesh; 215/40-17 (f) / 235/40-17 (r) Nankang tires“
Šaltinis: www.speedhunters.com

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų