REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nuo „Mercedes Benz W124“ modelio pasirodymo praėjo maždaug 31 metai, 5 mėnesiai ir 2 savaitės. Galima sakyti, jog „W124“ modelio savininkams ir gerbėjams atsirado proga atitinkamai paminėti šio automobilio gimtadienį! 
Mes norėdami tinkamai paminėti šio garbaus automobilio sukaktį, atrinkome 11 išskirtinių „W124“ modelio modifikacijų, kurios kadaise užkariavo automanų miegamųjų arba garažo sienas.
1 ) Tommy Kaira M30E
Jeigu esate užkietėjęs „Gran Turismo“ kompiuterinio žaidimo gerbėjas, Tommy Kaira vardas Jums turėtų būti puikiai žinomas. Japonijoje įsikūrusiose dirbtuvėse nuolatos būdavo tobulinami „Subaru“, „Nissan“ ar „Toyota“ markės automobiliai, tačiau retkarčiais Tommy Kaira į savo dirbtuves atveždavo europietiškos egzotikos.
Pirmasis „Mercedes Benz“ markės automobilis patekęs į Tommy Kaira rankas buvo „190 E“ sedanas. Tuo tarpu štai šis - „M30E“, buvo antrasis šių dirbtuvių projektas.

Nuo „Mercedes Benz W124“ modelio pasirodymo praėjo maždaug 31 metai, 5 mėnesiai ir 2 savaitės. Galima sakyti, jog „W124“ modelio savininkams ir gerbėjams atsirado proga atitinkamai paminėti šio automobilio gimtadienį! 
Mes norėdami tinkamai paminėti šio garbaus automobilio sukaktį, atrinkome 11 išskirtinių „W124“ modelio modifikacijų, kurios kadaise užkariavo automanų miegamųjų arba garažo sienas.
1 ) Tommy Kaira M30E
Jeigu esate užkietėjęs „Gran Turismo“ kompiuterinio žaidimo gerbėjas, Tommy Kaira vardas Jums turėtų būti puikiai žinomas. Japonijoje įsikūrusiose dirbtuvėse nuolatos būdavo tobulinami „Subaru“, „Nissan“ ar „Toyota“ markės automobiliai, tačiau retkarčiais Tommy Kaira į savo dirbtuves atveždavo europietiškos egzotikos.
Pirmasis „Mercedes Benz“ markės automobilis patekęs į Tommy Kaira rankas buvo „190 E“ sedanas. Tuo tarpu štai šis - „M30E“, buvo antrasis šių dirbtuvių projektas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tommy Kaira


2 ) Oettinger 3600E
Plačiuose automobilių tobulinimo vandenyse šios kompanijos vardas nėra labai gerai žinomas, tačiau Vokietijoje įsikūrusi kompanija jau daugelį metų tobulina „Audi“ ir „Volkswagen“ markės mašinas. Vis dėlto, kaip ir Tommy Kaira, taip ir „Oettinger“ retkarčiais padarydavo išimčių.
„Oettinger“ 3.0 litrų motoro darbinį tūrį padidino iki 3.6 litro, galią padidino iki 235 arklio galių, maksimalų greitį padidino iki 250 km/val.
Deja, šios kompanijos specialistai neatliko ne vieno išorės pakeitimo, kuris leistų suprasti, jog tai nėra standartinis „W124“ modelis.

REKLAMA

Oettinger


3 ) Boschert B300-24C Biturbo
Apie šią išskirtinę automobilio modifikaciją rašėme, tad jeigu turite šiek tiek daugiau laiko, siūlome keliauti štai
čia.

24C


4 ) Renntech E600
Amerikiečiai dievino galingus ir patikimus „Mercedes Benz“ sedanus, todėl nenuostabu, jog „Renntech“ buvo viena pirmųjų kompanijų pasaulyje pradėjusi krapštytis prie „W124“ sedano.
Štai ši „Renntech“ specialistų versija turėjo 5.0 litrų, 8 cilindrų motorą, kuris pajėgdavo išvystyti maždaug 400 arklio galių.

REKLAMA
REKLAMA

Renntech


5 ) Koenig Specials E 300 Twin Turbo
Netradiciniu požiūriu į automobilius garsėjančios kompanijos specialistai, devintame dešimtmetyje visus nustebino štai šiuo unikumu. Praplatinti sparnai ir ratai buvo tik mažytės smulkmenos, nes daugiausiai pakeitimų buvo atlikta interjere. Šis išskirtinės išvaizdos kupė turėjo televizorių, aukščiausios klasės garso sistemą, telefoną.
Priekyje tūnantis agregatas pajėgdavo pasiekti 345 arklio galias ir leisdavo automobiliui pasiekti 300 km/val. maksimalų greitį.

Twin Turbo


6 ) Carlsson C35
Jeigu lygintume „Koenig“ ir „Carlsson“ firmų darbus, pastarosios kompanijos automobilis atrodo elegantiškiau ir santūriau. „C35“ buvo sukurtas „300 E“ pagrindu, tačiau turėjo 3.5 litro, šešių cilindrų motorą, naujus slenksčius, priekinį ir galinį buferius, išmetimo sistemą, ratlankius. Trumpai tariant - originalių detalių šiame modelyje liko vos keletas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

C35


7 ) AMG 300 TE 6.0 „Hammer“
Tai turbūt viena beprotiškiausių visiems puikiai žinomo modelio versijų. Tai vienas iš tų automobilių, kuris garažo erdve dalindavosi su egzotiškiausiais pasaulio automobiliais. Pirmoji „Hammer“ versija turėjo 5.6 litro V8, vėliau variklio tūris buvo padidintas iki 5.8 ir 6.0 litrų.

Hammer


8 ) Mercedes Benz E60 AMG
Laikais, kai „AMG“ dar nepriklausė „Mercedes Benz“ kompanijai, talentingų specialistų dirbtuvėse gimdavo labai įdomūs projektai. Vienas iš jų - „E60 AMG“ arba trumpai tariant - „E500“ pagal „AMG“.

REKLAMA

E60


9 ) Brabus E 500 6.9
Retkarčiais, bet tik retkarčiais, vokiečiai sugeba pademonstruoti, jog turi humoro jausmą. Vyrukai iš „Brabus“ į solidžiai atrodantį sedaną įgrūdo 6.9 litro, 12 cilindrų motorą, kuris išvystė 508 arklio galias ir 710 Nm sukimo momentą.
Dabar tik pabandykite įsivaizduoti kaip 1993 metais šis automobilis atrodė bendro naudojimo keliuose, kuriuose didžiąją daugumą eismo dalyvių sudarė pilki „Volkswagen Golf“ ar „Opel Kadett“.

Brabus1


10 ) Brabus E 6.5
Dar vienas beprotiškas „Brabus“ projektas, kuris didžiavosi turėdamas 6.5 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininiu agregatu. V8 tipo variklis išvystė 450 pasiutusių vokiškų arklio galių ir buvo parduodamas tik ištikimiausiems „Brabus“ klientams“.

REKLAMA

Brabus


11 ) Wald 300 TE Q4
Japonijoje gyvenančių „Mercedes Benz“ entuziastų darbas. „Wald“ kompanijos specialistai daugiausiai dėmesio skyrė automobilio išvaizdai : pakeitė priekinį ir galinį buferius, sumontavo naujus slenksčius ir sparnus. Be to, japonai šiek tiek sužemino „Mercedes Benz“ pakabą ir uždėjo naujo dizaino ratlankius.

Wald

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų