REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Ferrari“ nuolatos mėgsta sukurti automobilius, kuriuos galėtų įsigyti ne kiekvienas. Tokia jau ta „Ferrari“ politika.
Išskirtinumas, ko gero, visuomet buvo „Ferrari“ markės vadovų siekiamybė, todėl nenuostabu, jog šio gamintojo valdytojai iš inžinierių nuolatos reikalauja ko nors unikalaus, nestandartinio. Būtent šias savybes atitinkantį „Ferrari“ ir pristatė gūdžiais 1995-aisiais.
Tai buvo – „Ferrari F50“. Sodrios raudonos spalvos, kuri traukė kiekvieno Ženevos automobilių parodos lankytojo žvilgsnį.
„Ferrari F50“ buvo sukurtas ne šiaip sau. Jį italų gamintoja sukūrė tam, jog galėtų paminėti 50-ąjį „Ferrari“ markės jubiliejų, tad laikantis ilgamečių bendrovės tradicijų, jubiliejinis modelis taip pat buvo pavadintas „F50“ vardu.
Pagal pirminį bendrovės inžinierių sumanymą, ribotos laidos „F50“ turėjo būti civilizuotesnis Formulės 1 bolidas bendro naudojimo keliams, bet tai buvo tik skambus šūkis, mat „F50“ tik vieną, kuklų, mažytį bendrą bruožą su lenktynių trasoje zujančiu Formulės 1 bolidu.

„Ferrari“ nuolatos mėgsta sukurti automobilius, kuriuos galėtų įsigyti ne kiekvienas. Tokia jau ta „Ferrari“ politika.
Išskirtinumas, ko gero, visuomet buvo „Ferrari“ markės vadovų siekiamybė, todėl nenuostabu, jog šio gamintojo valdytojai iš inžinierių nuolatos reikalauja ko nors unikalaus, nestandartinio. Būtent šias savybes atitinkantį „Ferrari“ ir pristatė gūdžiais 1995-aisiais.
Tai buvo – „Ferrari F50“. Sodrios raudonos spalvos, kuri traukė kiekvieno Ženevos automobilių parodos lankytojo žvilgsnį.
„Ferrari F50“ buvo sukurtas ne šiaip sau. Jį italų gamintoja sukūrė tam, jog galėtų paminėti 50-ąjį „Ferrari“ markės jubiliejų, tad laikantis ilgamečių bendrovės tradicijų, jubiliejinis modelis taip pat buvo pavadintas „F50“ vardu.
Pagal pirminį bendrovės inžinierių sumanymą, ribotos laidos „F50“ turėjo būti civilizuotesnis Formulės 1 bolidas bendro naudojimo keliams, bet tai buvo tik skambus šūkis, mat „F50“ tik vieną, kuklų, mažytį bendrą bruožą su lenktynių trasoje zujančiu Formulės 1 bolidu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ribotos laidos Ferrari F50 superautomobilis


„Ferrari F50“ su Formulės 1 bolidu buvo panašūs tuo, jog „F50“ turėjo senučio „F 641“ bolido variklio bloką, bet tik tiek.
Nepaisant to, galinius „F50“ ratus suko 12 cilindrų, 4,7 litro darbinio tūrio atmosferinis variklis, kuris išvystė 519 arklio galių. Prie itin aštraus prieskonio pridėkite šešių laipsnių mechaninę pavarų dėžę bei elementarią stabilumo kontrolę, kiekvienas „F50“ vairuotojas gaudavo ypatingai stiprų ir netikėtai į makaulę smogiantį kokteilį.
Kaip tik vieną tokį, įspūdingą, nepriekaištingos būklės egzempliorių galima įsigyti „Girardo & Co“ aukcionų namuose.
Tai – 180-uoju numeriu pažymėtas „Ferrari F50“ egzempliorius ir nuo pat pirmųjų dienų leido „Ferrari“ atstovybėje, ko galiausiai jis pateko į ponaičio Alberto Alberti rankas. Kaip ir jums, šio entuziasto pavardė mums nieko nesako, tačiau jis buvo pirmasis šio „Ferrari F50“ savininkas, kuris su itališka retenybe nusprendė atsisveikinti tik 2015 metais.

REKLAMA

Ribotos laidos Ferrari F50 superautomobilis


Šį kartą „Ferrari F50“ pateko į Vakarų Europoje gerbiamo automobilių kolekcionieriaus rankas, kuris ir be „Ferrari F50“ turi nemažą itališkos markės kolekciją.
Automobilį parduodantys asmenys tikina, jog tai – autentiškas, originalus ir visapusiškai geros būklės „F50“. Tai patvirtina ir 2017 metais atlikta diagnostika, kurią atliko „Ferrari“ autentiškumo ir originalumo padalinys – „Ferrari Classiche“, bet tai dar ne viskas.
Ruošiant automobilį pardavimui, „Ferrari F50“ savininkas išsiuntė šį superautomobilį į „Ferrari“ specializuotas dirbtuves, kuriose jam buvo atlikta darbų už daugiau nei 250 tūkst. eurų, tad galime drąsiai sakyti, jog tai – geriausios būklės „Ferrari F50“ pasaulyje.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų