REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilių gamintojai į savaime važiuojančių mašinų technologijas ir sistema išleidžia milijonus eurų, tuo tarpu Jungtinėse Valstijose gyvenantis George'as Hotzas artimiausioje ateityje ruošiasi pardavinėti detalių komplektą, kuris privers bet kurį modernų automobilį važiuoti be žmogaus pagalbos.
George'as Hotzas iki šiol buvo žinomas kaip žmogus, sugebėjęs pirmasis visame pasaulyje nulaužti „iPhone“ išmanųjį telefoną. Tačiau tai buvo tik pradžia. Puikiai IT srityje besigaudantis vaikinas vos per vieną mėnesį sugebėjo sukurti autonominių automobilių sistemą, kurią bus galima įdiegti į bet kurį modernų automobilį.
Pagal dabartinį planą, George'o sukurta sistema kainuos maždaug 1000 dolerių arba kelis kartus mažiau nei sistemos, kurias žada pasiūlyti „Volvo“, „BMW“, „Mercedes Benz“, „Audi“ ar kiti gamintojai.
Pasak George Hotz'o, į „Acura“ sumontuota sistema nuo kitų skiriasi tuo, jog ji nuolatos analizuoja kaip vairuoja kiti eismo dalyviai. Pagrindinis šios sistemos kūrėjų tikslas buvo tas, jog į automobilį įdiegta sistema sugebėtų išmokti vairuoti kaip žmonės, o ne kaip laboratorijose ar bandymų poligonuose bandomi „Google“, „Volvo“ ir kitų gamintojų prototipai.

Automobilių gamintojai į savaime važiuojančių mašinų technologijas ir sistema išleidžia milijonus eurų, tuo tarpu Jungtinėse Valstijose gyvenantis George'as Hotzas artimiausioje ateityje ruošiasi pardavinėti detalių komplektą, kuris privers bet kurį modernų automobilį važiuoti be žmogaus pagalbos.
George'as Hotzas iki šiol buvo žinomas kaip žmogus, sugebėjęs pirmasis visame pasaulyje nulaužti „iPhone“ išmanųjį telefoną. Tačiau tai buvo tik pradžia. Puikiai IT srityje besigaudantis vaikinas vos per vieną mėnesį sugebėjo sukurti autonominių automobilių sistemą, kurią bus galima įdiegti į bet kurį modernų automobilį.
Pagal dabartinį planą, George'o sukurta sistema kainuos maždaug 1000 dolerių arba kelis kartus mažiau nei sistemos, kurias žada pasiūlyti „Volvo“, „BMW“, „Mercedes Benz“, „Audi“ ar kiti gamintojai.
Pasak George Hotz'o, į „Acura“ sumontuota sistema nuo kitų skiriasi tuo, jog ji nuolatos analizuoja kaip vairuoja kiti eismo dalyviai. Pagrindinis šios sistemos kūrėjų tikslas buvo tas, jog į automobilį įdiegta sistema sugebėtų išmokti vairuoti kaip žmonės, o ne kaip laboratorijose ar bandymų poligonuose bandomi „Google“, „Volvo“ ir kitų gamintojų prototipai.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų