REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

 Išskirtinis dizainas, standartinėje įrangoje esanti mechaninė dėžė ir kaina, kuri pranoksta net ir pačius didžiausius lūkesčius. Brangieji – turime automobilio receptą, kuriuo turėjo vadovautis „Toyota“.
„Toyota“ puikiai žino kokį šurmulį gali sukelti automobilių entuziastų bendruomenė, kuomet gamintojas nesugeba pateisinti ganėtinai aukštų lūkesčių. Tiesiog prisiminkite „Toyota GT86“ arba „Toyota Supra“ pasirodymą. Automobiliai, sukurti benzingalviams, tačiau vargu ar gamintojas tikėjosi tokios atmestinos reakcijos.
„Nissan“ siekdama išvengti „Toyota“ likimo, būsimą „Nissan 370Z“ įpėdinį sukūrė pagal ganėtinai senamadišką, bet daugeliui priimtinesnį receptą. Vietoje bandymo prikelti legendą, pavyzdžiui „Nissan 240Z“, automobilių gamintojas iš Japonijos pasirinko subtilios, bet reikšmingos modernizacijos kelią, kuris dažniau yra būdingas „Porsche“.

 Išskirtinis dizainas, standartinėje įrangoje esanti mechaninė dėžė ir kaina, kuri pranoksta net ir pačius didžiausius lūkesčius. Brangieji – turime automobilio receptą, kuriuo turėjo vadovautis „Toyota“.
„Toyota“ puikiai žino kokį šurmulį gali sukelti automobilių entuziastų bendruomenė, kuomet gamintojas nesugeba pateisinti ganėtinai aukštų lūkesčių. Tiesiog prisiminkite „Toyota GT86“ arba „Toyota Supra“ pasirodymą. Automobiliai, sukurti benzingalviams, tačiau vargu ar gamintojas tikėjosi tokios atmestinos reakcijos.
„Nissan“ siekdama išvengti „Toyota“ likimo, būsimą „Nissan 370Z“ įpėdinį sukūrė pagal ganėtinai senamadišką, bet daugeliui priimtinesnį receptą. Vietoje bandymo prikelti legendą, pavyzdžiui „Nissan 240Z“, automobilių gamintojas iš Japonijos pasirinko subtilios, bet reikšmingos modernizacijos kelią, kuris dažniau yra būdingas „Porsche“.

REKLAMA


Šiandien oficialiai pristatytas ir serijinei gamybai paruoštas sportiškas kupė nuo šiol bus vadinamas tiesiog „Nissan Z“ vardu. Palyginus su praėjusiais metais pademonstruotu prototipu, serijinei gamybai paruoštas egzempliorius turi keletą pastebimų dizaino pakeitimų, tačiau variklio skyriuje tūnantis motoras išliko tas pats.
Galinius automobilio ratus suks 3 litrų, 6 cilindrų, 400 arklio galių generuojantis agregatas. Tai – ne atmosferinis, o dviem turbokompresoriais aprūpintas „VR30DDTT“ motoras. Turbokompresoriai į pagalbą buvo pasitelkti tam, jog užtikrintų staigią ir retkarčiais brutalią akceleraciją. Ypač, kai variklis generuoja didžiausią 475 Nm sukimo momentą, 1600 - 5600 sūkių diapazone. Nors sukimo momento rodiklis dvi turbinas turinčiam varikliui atrodo pernelyg mažas, tačiau galbūt „Nissan“ siekia tikrąjį variklio potencialą pademonstruoti „Nismo“ versijoje.
„Nissan" teigia, kad kuriant naująjį modelį daugiausia dėmesio buvo skiriama valdymo savybėms. „Nissan“ taip pat pabrėžia, jog naujasis modelis pasižymi didesniu kėbulo standumu nei prieš tai gamintas „370Z“. Be to, naujos konstrukcijos amortizatoriai, „Nissan“ teigimu, padėjo 20 procentų pagerinti automobilio stabilumą, o tai turėtų naudinga ne tik lenktynių trasoje, bet ir bendro naudojimo keliuose, kur asfaltas ne visuomet būna lygus it sviestas.
3 priežastys kodėl „Nissan Z“ pranoksta daugelį nuvylusią „Toyota Supra“
Kad ir kiek daug faktų ar naujos informacijos pateiktume apie naująjį „Nissan Z“, mums kiekviename žingsnyje norisi jį lyginti su „
Toyota Supra“, kuri Europoje nesulaukė tokio susidomėjimo, kokio, galbūt, tikėjosi pats gamintojas.
Šiuos du automobilius galima lyginti įvairiose srityse. Pradedant eksterjero dizaino ir baigiant techninėmis charakteristikomis, tačiau žvelgdami į naująjį „Nissan Z“ ir „Toyota Supra“, mes įžvelgėme tris, ypatingai svarbius skirtumus, dėl kurių „Toyota“ pasiūlymas tampa absoliučiai neaktualus.
3 priežastys kodėl „Nissan Z“ pranoksta daugelį nuvylusią „Toyota Supra“
Surinktas ir pagamintas Japonijoje
Japoniškas automobilis jau kurį laiką negali būti laikomas japonišku. Išskyrus markės ženkliuką ant radiatoriaus grotelių, kai kurie mylimų japoniškų gamintojų modeliai neturi nieko bendro su Japonija. Kaštų taupymo programos, noras optimizuoti daugeliui pirkėjų nematomus procesus, Japonijos automobilių gamintojus paskatino kai kurių modelių gamybą iškelti iš Japonijos ir perkelti į kitas šalis.
Pavyzdžiui, „Honda Civic“ jau kurį laiką surenkamas D.Britanijoje. Toje pačioje šalyje gaminamas „Nissan Qashqai“, „Toyota Yaris“ atkeliauja iš Prancūzijos, o štai „Toyota Supra“ gaminama Austrijoje, toje pačioje gamykloje kaip ir „BMW Z4“.
Tuo tarpu šiandien oficialiai pristatyta naujoji „Nissan Z“ modelio karta neturės nieko bendro su padaliniais, veikiančiais už Japonijos ribų. „Nissan“ automobilio pristatymo metu pareiškė, jog visi „Nissan Z“ modeliai bus gaminami Japonijoje ir tada eksportuojami į skirtingas pasaulio šalis.
Visgi, jeigu norime japoniško automobilio, jis privalo būti sukurtas ir pagamintas Japonijoje, ar ne?
3 priežastys kodėl „Nissan Z“ pranoksta daugelį nuvylusią „Toyota Supra“
Bus siūlomas su mechanine dėže
Daugelis naujų sportiškų automobilių šiais laikais gamykloje aprūpinami efektyviai veikiančiomis automatinėmis pavarų dėžėmis. Vis dėlto, kiekvienas iš jūsų žino, jog mechaninė pavarų dėžė ir galimybė naudotis trimis pedalais suteikia gerokai didesnį vairavimo malonumą.
Iš pelenų prisikėlusi „Toyota Supra“, deja, nėra siūloma su senamadiška, bet daugeliui automanų labiau patinkančia pavarų dėže. Vietoje to „Toyota“ siūlo vienintelę opciją, kurią suteikė BMW – 8 laipsnių automatinė pavarų dėžę, kuriai priekaištauti galima tik dėl asmeninių nusistatymų.
Tuo tarpu „Nissan“, regis, siekia sulaukti gausybės entuziastų komplimentų dėl galimybės pasirinkti vieną iš dviejų opcijų. 3 litrų, 6 cilindrų benzininis variklis, išvystantis 400 arklio galių, bus poruojamas su 6 laipsnių mechanine arba su 9 laipsnių automatine pavarų dėže. Pastaroji leis rinktis iš dviejų važiavimo režimų, bet kam tai rūpi. Vairuodami su mechanine pavarų dėže vairuotojai patys gali nuspręsti kokiu režimu jie nori važiuoti nespaudžiant papildomų mygtukų.
Nesvarbu kuriai pavarų dėžei teikiate prioritetą jūs, svarbiausia yra tai, jog gamintojas leidžia pasirinkti norimą opciją.
3 priežastys kodėl „Nissan Z“ pranoksta daugelį nuvylusią „Toyota Supra“
Kaina. Mažesnė kaina
Klasikinės komponuotės automobiliai, deja, nėra pigūs. Ypač, jeigu kalbame apie tokio kalibro automobilius kaip „Toyota Supra“ ar „Nissan Z“.
Lietuvoje absoliučiai nauja „Toyota Supra“ kainuoja nuo 49 990 eurų ir už tai gaunate modelį su keturių cilindrų motoru. Norite versijos su 6 cilindrų agregatu? Prašau. Tik su sąlyga, jeigu turėsite noro atsisveikinti su 64 tūkst. eurų suma. Būkime atviri – turint tokią sumą pinigų, galimų pasirinkimų sąrašas tampa pernelyg ilgas, o „Supra“ kandidatūra tampa nebetokia patraukli.
„Nissan“ siekdama susigrąžinti entuziastų pasitikėjimą, kitąmet Jungtinių Valstijų rinką pasieksiantys egzemplioriai kainuos nuo maždaug 40 000 dolerių arba maždaug 33 tūkst. eurų. Tikslią kainą gamintojas žada paskelbti 2022 m. pavasarį, tačiau net jeigu kaina ūgtelės porą tūkstančių eurų, tai neleidžia ignoruoti fakto, jog tai – vienas geriausių pasiūlymų sportiškų automobilių rinkoje.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų