2 ) Rover CityRover
Jau nebeegzistuojančio gamintojo tvarinys, kuris turėjo padėti išgelbėti ir taip sudėtingoje situacijoje buvusį gamintoją. Tuometiniai „Rover“ kompanijos valdytojai norėjo modelių gamą praturtinti mažu miesto automobiliu, tačiau koncernas neturėjo pinigų, kuriuos galėtų skirti naujo modelio kūrimui.
„Rover“ ieškodama potencialių alternatyvų, surado Indijoje įsikūrusius partnerius - „Tata Group“. Būtent šio koncerno vadovai sutiko bendradarbiauti su „Rover“ ir už tam tikrą atlygį leisti ant „Tata Indica“ hečbeko montuoti „Rover“ logotipus ir pardavinėti jį D.Britanijoje.
Kadangi mašina buvo sukurta Indijai, Indijos rinkai, o ne Europos, nereikėtų stebėtis, jog „Rover CityRover“ tapo pajuokos objektu. Visomis prasmėmis jis nusileido savo pagrindiniams konkurentams : „Fiat Panda“ ir net „Kia Picanto“, kuris anuomet buvo vertinamas neigiamai.
3 ) Honda Logo
„Honda“ šiuo metu džiaugiasi puikiais „Jazz“ hečbeko atsiliepimais, tačiau iki šio automobilio pasirodymo „Honda“ savo modelių šeimynoje turėjo kitą mažą automobilį - „Honda Logo“.
Kaip ir „Audi A2“, taip ir „Honda Logo“ nebuvo blogas automobilis. Jis nebuvo labai išvaizdus, bet jis buvo patikimas, erdvus ir patogus. Ko daugiau galima norėti iš miesto automobilio? Prieinamos kainos. O tai buvo „Honda Logo“ Achilo kulnas. Pavyzdžiui Vokietijoje, japoniškas hečbekas buvo net 5000 Vokietijos markių brangesnis už panašaus dydžio europietišką analogą.
4 ) Volkswagen Fox
„Volkswagen Lupo“ įpėdinis, kuris nepateisino gamintojo lūkesčių. Vienintelis kartas, kuomet „Volkswagen Fox“ sulaukė didesnio dėmesio - pasirodymas „Aukščiausios pavaros“ laidoje. Po to jis nukeliavo užmaršint.
Didžiausias automobilio trūkumas - rinka, kuriai jis buvo sukurtas nuo pat pradžių. „Volkswagen Fox“ buvo sukurtas Pietų Amerikos rinkai. Kodėl tai yra trūkumas? Tai reiškia, jog Pietų Amerikos rinkai sukurtas ir vėliau į Europą eksportuotas modelis buvo aprūpintas prastomis apdailos medžiagomis, buvo aprūpintas antrarūšiais komponentais ir atrodė kaip ne itin patrauklus prekių vežimėlis. Be to, technologiškai „Volkswagen Fox“ nuo savo konkurentų atsiliko bent 10 metų.
5 ) Peugeot 1007
Futuristinė idėja, kuri patiko ne visiems. „Peugeot“ norėdama iš naujo išrasti miesto automobilio receptą, mažąjį „Peugeot 1007“ aprūpino slankiojančiomis durimis. Puiku! Tokiu būdu sugebėtumėte išlipti net ankštoje stovėjimo vietoje ir jeigu esate šiek tiek nerangus, neapdaužytumėte šalia stovinčių mašinų.
Deja, slankiojančios durys buvo sunkios ir pakankamai brangios. Per didelis svoris įtakojo dinamines savybes, o brangus slankiojančių durų mechanizmas - galutinę „Peugeot 1007“ kainą.
Per penkerius gamybos metus „Peugeot“ pardavė 122 000 automobilio vienetus.