REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilio sukūrimas kainuoja milijonus eurus. Tai yra brangus ir ilgas procesas, todėl nenuostabu, jog kai kurie gamintojai retkarčiais mėgsta sutaupyti keletą eurų ir kituose modeliuose panaudotas dalis sumontuoti į visiškai naujus modelius. 
Automobilių komponentų naudojimas skirtinguose modeliuose yra sveikintinas. Pavyzdžiui, varikliai, pavarų dėžės ir kitų brangių komponentų pritaikymas skirtinguose modeliuose iš tikro leidžia sutaupyti ne tik gamintojams, bet ir pirkėjams, kurie vėliau privalo rūpintis tam tikrų agregatų priežiūra. Vis dėlto, kai gamintojai į du skirtingus automobilius sumontuoja beveik identiškai atrodančias interjero detales ar net nesugeba pakeisti skirtingų kartų modelių išvaizdos, mes tai vadiname tinginyste.

1 ) Volkswagen Golf kabrioletas


„Volkswagen Golf“ yra vienas populiariausių automobilių pasaulyje. Taip yra dėl to, jog „Volkswagen“ sukūrė universalų, daugybę talentų turintį automobilį, tačiau to nesinorėtų pasakyti apie „Volkswagen Golf“ kabrioletą.
Kai „Volkswagen“ pristatė ketvirtos kartos „Golf“, tai buvo visiškai naujas automobilis. Tuo tarpu ketvirtos kartos „Golf“ modelių šeimą papildęs kabrioletas buvo sukurtas trečios kartos „Golf“ modelio pagrindu. Jis gavo tik ketvirtos kartos „Golf“ modeliams būdingas kėbulo detales ir žibintus.

Automobilio sukūrimas kainuoja milijonus eurus. Tai yra brangus ir ilgas procesas, todėl nenuostabu, jog kai kurie gamintojai retkarčiais mėgsta sutaupyti keletą eurų ir kituose modeliuose panaudotas dalis sumontuoti į visiškai naujus modelius. 
Automobilių komponentų naudojimas skirtinguose modeliuose yra sveikintinas. Pavyzdžiui, varikliai, pavarų dėžės ir kitų brangių komponentų pritaikymas skirtinguose modeliuose iš tikro leidžia sutaupyti ne tik gamintojams, bet ir pirkėjams, kurie vėliau privalo rūpintis tam tikrų agregatų priežiūra. Vis dėlto, kai gamintojai į du skirtingus automobilius sumontuoja beveik identiškai atrodančias interjero detales ar net nesugeba pakeisti skirtingų kartų modelių išvaizdos, mes tai vadiname tinginyste.

1 ) Volkswagen Golf kabrioletas


„Volkswagen Golf“ yra vienas populiariausių automobilių pasaulyje. Taip yra dėl to, jog „Volkswagen“ sukūrė universalų, daugybę talentų turintį automobilį, tačiau to nesinorėtų pasakyti apie „Volkswagen Golf“ kabrioletą.
Kai „Volkswagen“ pristatė ketvirtos kartos „Golf“, tai buvo visiškai naujas automobilis. Tuo tarpu ketvirtos kartos „Golf“ modelių šeimą papildęs kabrioletas buvo sukurtas trečios kartos „Golf“ modelio pagrindu. Jis gavo tik ketvirtos kartos „Golf“ modeliams būdingas kėbulo detales ir žibintus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

3


2 ) Chrysler Crossfire


„Chrysler“ šiuo metu priklauso „Fiat-Chrysler“ koncernui, tačiau prieš porą dešimtmečių amerikietiškų automobilių gamintojas priklausė „Mercedes Benz“ gaminančiam „Daimler“ koncernui. Anuomet abiejų kompanijų inžinieriai dalinosi tomis pačiomis platformomis ir kitais komponentais. „Chrysler Crossfire“ automobilį kūrę inžinieriai nusprendė, jog žmonės įsėdę į efektingai atrodantį kupė nepastebės sąsajų su „Mercedes Benz SLK“.

REKLAMA

2



3 ) Audi A3/Seat Toledo


„VAG“ koncernui priklausantys gamintojai puikiai žino kaip reikia išnaudoti atsarginių detalių sandelyje esančius komponentus, tačiau „Audi A3“ ir „Seat Toledo/Leon“ kūrėjams už išradingumą reikėtų parašyti dvejetą.
„Seat“ nusprendė, jog būsimų „Leon“ ir „Toledo“ modelių eksterjero dizainą turėtų sukurti garsusis Giorgetto Giugiaro. Puikus sprendimas. Bravo! Bet, kai atėjo metas padirbėti prie automobilio interjero, „Seat“ gamykloje greičiausiai nuskambėjo skambutis kviečiantis pailsėti. Galbūt todėl „Audi A3“ ir „Seat Toledo/Leon“ automobilių interjeras atrodo beveik identiškai.

REKLAMA
REKLAMA

1


4 ) Opel Agila


„Opel“ ir „Suzuki“ partnerystės vaisius, kuris naudos atnešė tik „Suzuki“ kompanijai, kuri sulaukė daugybės „Wagon R+“ užsakymų Japonijoje. Tuo tarpu „Opel“ turėjo žiūrėti kaip „Opel Agila“ populiarumu prilygsta tik rusiškiems „Lada“ modeliams.

Opel


Suzuki


5 ) Seat Exeo


Nusiperkame „Audi A4“ konvejerio liniją, uždedame gražesnį veidą ir parduodame senos kartos „Audi A4“ kaip naują automobilį. Puikus planas, ar ne? Deja, ispanų gamintojos vadovų gudrybė nesuveikė. Per penkerius gamybos metus „Seat“ pardavė tik 76 000 „Exeo“ vienetų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

A4


Seat Exeo


6 ) Mercedes Benz Citan


„Renault-Nissan“ aljanso ir „Daimler“ koncerno bendradarbiavimo vaisius. „Mercedes Benz Citan“ nėra tikras „Mercedes Benz“. Tai yra „Renault Kangoo“ su „Mercedes Benz“ ženkliuku ir kuris kainuoja 1000 eurų daugiau už analogišką modelį su „Renault“ markės logotipu.
„Renault“ meškos paslaugą daro ne tik „Mercedes Benz“ markės modeliams. „Opel Vivaro“, „Opel Movano“ yra „Renault Trafic“ ir „Renault Master“. Jie gaminami toje pačioje gamykloje. „Renault“ darbuotojai tik uždeda „Opel“ logotipus.

mercedes-benz_citan_mixto_1

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų