REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ar užtenka draugo patarimų, kai kalbama apie automobilio priežiūrą? Į ką svarbu atkreipti dėmesį perkant naudotą automobilį? Ar tikrai techninė automobilio priežiūra oficialioje gamintojo atstovybėje kainuoja brangiai?
Pasak paslaugų po pardavimo „Toyota“ eksperto Lauri Ert, daugelis žmonių oficialiomis automobilio priežiūros paslaugomis naudojasi tol, kol moka lizingo įmokas. Būtent tai ir yra didžiausia problema, nes, išmokėjus lizingą, dažniausiai pradedama naudotis draugų ir pažįstamų patarimais, kurie ne visuomet ir teisingi.
Taigi japonų automobilio gamintojo ekspertas kviečia atkreipti dėmesį į 7 visuomenėje vyraujančius mitus apie transporto priemonių priežiūrą oficialiose atstovybėse.
1. Oficialioje atstovybėje siūlomos priežiūros paslaugos – brangios
Oficialioje atstovybėje atliekama 20-30 gamintojo nurodytų techninės priežiūros procedūrų, padedančių užtikrinti automobilio mobilumą, puikią būklę ir aukštą vertę. Palyginus kompleksinių techninės priežiūros paslaugų ar vienos paslaugos kainą ir gaunamą faktinę vertę, galima įsitikinti, kad prižiūrėti automobilį oficialioje atstovybėje išties verta. Kartu suteikiamas ir didesnis saugumas, nes techninės priežiūros darbus atliekantys aukštos kvalifikacijos specialistai pažįsta automobilius iki smulkiausių detalių.
2. Aš ir taip reguliariai keičiu alyvą
Tačiau ar keisdami alyvą papildomai patikrinate akumuliatorių, oro filtrą, tvirtinimo laikiklius, stabdžių skystį bei dešimtis kitų svarbių detalių? Greičiausiai ne. Variklio alyvos ir oro filtro keitimas – tik viena procedūra, kuri, nors ir yra svarbi, savaime negali užtikrinti tinkamos automobilio būklės.
3. Turiu draugą, kuris gerai išmano automobilių priežiūrą
Turbūt kiekvienas turime draugą arba pažįstamą, kuris pataria įvairiausiais automobilių priežiūros klausimais. Kartais tokia pagalba tikrai praverčia, tačiau ar tai garantuoja šimtaprocentinį saugumą ir automobilio priežiūrą? Ko gero esate susidūrę su situacija, kai vienas ar kitas gautas patarimas nebuvo teisingas. Taigi tam, kad automobilis būtų tinkamai prižiūrėtas, verta jį atiduoti į profesionalų rankas.
„Mūsų oficialių atstovybių technikos specialistai kasmet turi baigti bent 60 val. trukmės papildomus mokymo kursus ir dukart per metus atlikti sertifikavimo testą, kad patvirtintų aukštą savo kvalifikaciją. Be to, jie gerai informuoti tiek apie senesnius, tiek naujesnius automobilių modelius.“, – teigia L. Ert.
4. Mano draugas turi gerai įrengtą servisą – jis įsigijo įrangą vos prieš kelerius metus
Pasak L. Ert, labai tikėtina, jog šio serviso turima įranga nėra specialiai pritaikyta japonų gamintojo automobiliams. Be to, tokio pobūdžio įmonės daugelį įrankių ir įrenginių naudoja labai ilgai – iki tol, kol juos reikia keisti. Visiškai kitaip yra su oficialiomis atstovybėmis – jos reguliariai modernizuoja savo įrangą, kad būtų užtikrintas aukščiausias aptarnavimo kokybės ir efektyvumo lygis.
5. Važiuosiu į servisą, kai iškils kokių nors problemų su automobiliu
Kai automobilis sugenda taip, kad reikia remonto, problema akivaizdžiai pažengusi toli į priekį. Tokiu atveju remonto darbų ir atsarginių dalių kaina yra kur kas didesnė, negu ji būtų, radus ir pašalinus problemą ankstyvoje stadijoje, atliekant reguliarios techninės priežiūros darbus.
Oficialios atstovybės registruoja visą automobilio istoriją nuo pirmųjų jo važiavimo metrų. Siūlydamos kokybiškas techninės priežiūros paslaugas ir atlikdamos nedidelį remontą, jos padeda užkirsti kelią galimoms problemoms ir išvengti brangiai kainuojančių remonto darbų.
6. Reguliari techninė priežiūra nepadidina automobilio vertės
Netiesa, iš tikrųjų padidina. Įsivaizduokite, pasiūlomi du iš išorės niekuo nesiskiriantys automobiliai, tačiau vienas jų yra reguliariai prižiūrimas oficialioje atstovybėje. Kurį iš jų pasirinktumėte?
„Nuolat prižiūrimas automobilis užtikrina didesnį visų eismo dalyvių saugumą. Be to, reguliari priežiūra padeda išsaugoti maksimaliai aukštą automobilio ekonominę vertę, atsižvelgiant į jo amžių ir ridą. Neprižiūrimi automobiliai gali turėti mažiau pastebimų problemų, kurios galiausiai baigiasi brangiu remontu arba gali sukelti pavojingą, net mirtiną avariją“, – sako „Toyota“ ekspertas.
7. Aš pirkau savo naudotą automobilį iš patikimų rankų ir man nereikia leisti pinigų techninės priežiūros paslaugoms
Visai nesvarbu, iš kur perkate automobilį, nes bet kuriuo atveju automobilį reikia prižiūrėti. Tiesą sakant, naudoti automobiliai reikalauja daugiau dėmesio ir priežiūros. Prieš pirkdami tokią transporto priemonę, turėtumėte ne tik patikrinti jos techninės priežiūros žurnalą, bet ir atlikti patikrą oficialioje atstovybėje arba techninės apžiūros centre, kad susidarytumėte aiškų vaizdą apie jos dabartines ir ateityje galinčias iškilti problemas. Galiausiai, tikslinga atlikti bandomąjį automobilio važiavimą su instruktoriumi tam,  kad susipažintumėte su automobilio svarbiais niuansais ir išvengtumėte nemalonių staigmenų kelyje.

Ar užtenka draugo patarimų, kai kalbama apie automobilio priežiūrą? Į ką svarbu atkreipti dėmesį perkant naudotą automobilį? Ar tikrai techninė automobilio priežiūra oficialioje gamintojo atstovybėje kainuoja brangiai?
Pasak paslaugų po pardavimo „Toyota“ eksperto Lauri Ert, daugelis žmonių oficialiomis automobilio priežiūros paslaugomis naudojasi tol, kol moka lizingo įmokas. Būtent tai ir yra didžiausia problema, nes, išmokėjus lizingą, dažniausiai pradedama naudotis draugų ir pažįstamų patarimais, kurie ne visuomet ir teisingi.
Taigi japonų automobilio gamintojo ekspertas kviečia atkreipti dėmesį į 7 visuomenėje vyraujančius mitus apie transporto priemonių priežiūrą oficialiose atstovybėse.
1. Oficialioje atstovybėje siūlomos priežiūros paslaugos – brangios
Oficialioje atstovybėje atliekama 20-30 gamintojo nurodytų techninės priežiūros procedūrų, padedančių užtikrinti automobilio mobilumą, puikią būklę ir aukštą vertę. Palyginus kompleksinių techninės priežiūros paslaugų ar vienos paslaugos kainą ir gaunamą faktinę vertę, galima įsitikinti, kad prižiūrėti automobilį oficialioje atstovybėje išties verta. Kartu suteikiamas ir didesnis saugumas, nes techninės priežiūros darbus atliekantys aukštos kvalifikacijos specialistai pažįsta automobilius iki smulkiausių detalių.
2. Aš ir taip reguliariai keičiu alyvą
Tačiau ar keisdami alyvą papildomai patikrinate akumuliatorių, oro filtrą, tvirtinimo laikiklius, stabdžių skystį bei dešimtis kitų svarbių detalių? Greičiausiai ne. Variklio alyvos ir oro filtro keitimas – tik viena procedūra, kuri, nors ir yra svarbi, savaime negali užtikrinti tinkamos automobilio būklės.
3. Turiu draugą, kuris gerai išmano automobilių priežiūrą
Turbūt kiekvienas turime draugą arba pažįstamą, kuris pataria įvairiausiais automobilių priežiūros klausimais. Kartais tokia pagalba tikrai praverčia, tačiau ar tai garantuoja šimtaprocentinį saugumą ir automobilio priežiūrą? Ko gero esate susidūrę su situacija, kai vienas ar kitas gautas patarimas nebuvo teisingas. Taigi tam, kad automobilis būtų tinkamai prižiūrėtas, verta jį atiduoti į profesionalų rankas.
„Mūsų oficialių atstovybių technikos specialistai kasmet turi baigti bent 60 val. trukmės papildomus mokymo kursus ir dukart per metus atlikti sertifikavimo testą, kad patvirtintų aukštą savo kvalifikaciją. Be to, jie gerai informuoti tiek apie senesnius, tiek naujesnius automobilių modelius.“, – teigia L. Ert.
4. Mano draugas turi gerai įrengtą servisą – jis įsigijo įrangą vos prieš kelerius metus
Pasak L. Ert, labai tikėtina, jog šio serviso turima įranga nėra specialiai pritaikyta japonų gamintojo automobiliams. Be to, tokio pobūdžio įmonės daugelį įrankių ir įrenginių naudoja labai ilgai – iki tol, kol juos reikia keisti. Visiškai kitaip yra su oficialiomis atstovybėmis – jos reguliariai modernizuoja savo įrangą, kad būtų užtikrintas aukščiausias aptarnavimo kokybės ir efektyvumo lygis.
5. Važiuosiu į servisą, kai iškils kokių nors problemų su automobiliu
Kai automobilis sugenda taip, kad reikia remonto, problema akivaizdžiai pažengusi toli į priekį. Tokiu atveju remonto darbų ir atsarginių dalių kaina yra kur kas didesnė, negu ji būtų, radus ir pašalinus problemą ankstyvoje stadijoje, atliekant reguliarios techninės priežiūros darbus.
Oficialios atstovybės registruoja visą automobilio istoriją nuo pirmųjų jo važiavimo metrų. Siūlydamos kokybiškas techninės priežiūros paslaugas ir atlikdamos nedidelį remontą, jos padeda užkirsti kelią galimoms problemoms ir išvengti brangiai kainuojančių remonto darbų.
6. Reguliari techninė priežiūra nepadidina automobilio vertės
Netiesa, iš tikrųjų padidina. Įsivaizduokite, pasiūlomi du iš išorės niekuo nesiskiriantys automobiliai, tačiau vienas jų yra reguliariai prižiūrimas oficialioje atstovybėje. Kurį iš jų pasirinktumėte?
„Nuolat prižiūrimas automobilis užtikrina didesnį visų eismo dalyvių saugumą. Be to, reguliari priežiūra padeda išsaugoti maksimaliai aukštą automobilio ekonominę vertę, atsižvelgiant į jo amžių ir ridą. Neprižiūrimi automobiliai gali turėti mažiau pastebimų problemų, kurios galiausiai baigiasi brangiu remontu arba gali sukelti pavojingą, net mirtiną avariją“, – sako „Toyota“ ekspertas.
7. Aš pirkau savo naudotą automobilį iš patikimų rankų ir man nereikia leisti pinigų techninės priežiūros paslaugoms
Visai nesvarbu, iš kur perkate automobilį, nes bet kuriuo atveju automobilį reikia prižiūrėti. Tiesą sakant, naudoti automobiliai reikalauja daugiau dėmesio ir priežiūros. Prieš pirkdami tokią transporto priemonę, turėtumėte ne tik patikrinti jos techninės priežiūros žurnalą, bet ir atlikti patikrą oficialioje atstovybėje arba techninės apžiūros centre, kad susidarytumėte aiškų vaizdą apie jos dabartines ir ateityje galinčias iškilti problemas. Galiausiai, tikslinga atlikti bandomąjį automobilio važiavimą su instruktoriumi tam,  kad susipažintumėte su automobilio svarbiais niuansais ir išvengtumėte nemalonių staigmenų kelyje.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų