Straipsniai

7 superautomobiliai, kuriuos naujoji „Porsche Panamera“ įveikė Niurburgringe

Neseniai oficialiai pristatyta naujoji „Porsche Panamera“ modelio karta visą pasaulį nustebino ne tik su įspūdingai išsiskleidžiančiu galiniu spoileriu, bet ir savo galimybėmis lenktynių trasoje, o tiksliau – Niurburgringe. 

Kartu su naujaisiais „Porsche Panamera“ modeliais debiutuoja trijų naujų variklių gama. Galingiausias „Panamera Turbo“ modelis aprūpintas 4 litrų darbinio tūrio V8 benzininiu varikliu, išvystančiu 404 kW/550 AG galią (esant 5750 sūkių per minutę) ir maksimalų 770 Nm sukimo momentą (1960-4500 sūkių per minutę diapazone). Palyginti su ankstesniuoju modeliu, jo galia yra išaugusi 30 AG, o maksimalus sukimo momentas padidėjęs 70 Nm. Su šiuo varikliu „Panamera Turbo“ iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 3,8 sekundės, o su „Sport Chrono Package“ įsibėgėjimo laikas – vos 3,6 sekundės. Maksimalus išvystomas greitis – 306 km/val.

„Panamera 4S“ modelyje naudojamas 2,9 litro darbinio tūrio V6 benzininis variklis, kurio išvystoma galia siekia 324 kW/440 AG (esant 5 650 sūkių per minutę) ir yra 20 AG didesnė už ankstesnį modelį; 550 Nm jėgos sukimo momentas, palyginti su buvusio modeliu, yra išaugęs 30 Nm, jis išvystomas 1 750-5 500 sūkių diapazone. Šis variklis leidžia „Panamera 4S“ iki 100 km/val. greičio gali įsibėgėti per 4,4 sekundės, su „Sport Chrono Package“ paketu – per 4,2 sekundės, o maksimalus išvystomas greitis siekia 289 km/val. Vidutinės degalų sąnaudos sudaro 8,2-8,1 l/100 km (mažesnės iki 1 l/100 km, palyginti su ankstesniuoju modeliu), anglies dvideginio emisija – 186-184 g/km. Kaip ir V8 variklyje, taip ir šiame degalų purkštukai yra optimaliai išdėstyti pačioje degimo kameroje, kas užtikrina maksimalų variklio darbo našumą ir gyvybingesnę reakciją į akceleratoriaus spustelėjimą. „Panamera Turbo“ ir „Panamera 4S“ išsiskiria itin sodriu išmetimo sistemos garsu.

Tuo metu „Panamera Diesel“ ratus suka naujas V8 dyzelinis variklis, kuris pirmą kartą yra sukomplektuotas su nuolatine keturių varančiųjų ratų sistema. Šis variklis išvysto 310 kW/422 AG galią (esant 3 500 sūkių per minutę) ir 850 Nm jėgos sukimo momentą (išvystomas 1 000-3 250 sūkių diapazone). Gebantis išvystyti maksimalų 285 km/val. greitį, „Porsche Panamera 4S Diesel“ yra šiuo metu greičiausias pasaulyje serijinės gamybos automobilis su dyzeliniu varikliu. 100 km/val. greitį jis pasiekia per 4,5 sekundės, o su „Sport Chrono Package“ – per 4,3 sekundės. Vidutinės kuro sąnaudos sudaro 6,8-6,7 l/100 km, anglies dvideginio emisija – 178-176 g/km. Šiame dyzeliniame variklyje taip pat naudojamos 2 turbinos su kintančia turbinos geometrija. Bet esant mažiems variklio sūkiams veikia tik viena jų, antroji įsijungia pasiekus 2 700 sūkių per minutę ribą. Toks sprendimas leidžia pagerinti dinamines variklio ypatybes.

Naująjį modelį pristačiusi „Porsche“ taip pat paskelbė, jog šis sunkus ir prabangus sedanas žaliąjį pragarą sugebėjo įveikti greičiau negu daugelis brangesnių ir pajėgesnių automobilių. Be to, naujasis rekordas paskatino specialistų kalbas apie „Porsche“ inžinierių kuriamą naują „Panamera“ versiją su hibridine jėgaine. Šis modelis būtų dar greitesnis, efektyvesnis ir įspūdingesnis, tačiau ar „Porsche Panamera Turbo S Hybrid“ taps realybe, sužinosime tik po dviejų arba dviejų metų.

Taigi, pasižiūrėkime kokius automobilius naujos kartos „Porsche Panamera“ sugebėjo įveikti legendinėje lenktynių trasoje.

7 ) Lamborghini Murcielago SV

Tai pati pajėgiausia ir brangiausia „Murcielago“ modelio versija, kuri kainuoja milžiniškus pinigus. Taip, jis nėra praktiškas, ekonomiškas ar tinkamas naudoti kiekvieną dieną, tačiau juk jo paskirtis visiškai kita, ar ne?

Šis itališkas automobilis Niurburgringą įveikė per 7 minutes ir 42 sekundes.

Murcielago SV

6 ) Chevrolet Camaro ZL1

Ką šis amerikietiškas veikė Niurburgringe? „Chevrolet“ kompanijos vadovai norėdami visam pasauliui įrodyti, jog „Camaro ZL1“ gali įveikti posūkius, senajame žemyne oficialiai neparduodamą modelį atvežė į Vokietiją ir užfiksavo stulbinamai greitą rato įveikimo laiką. „ZL1“ vieną ratą įveikė per 7 minutes ir 41.27 sek.

2017 Chevrolet Camaro ZL1

5 ) Mercedes Benz SLS AMG

Jau nebegaminamas, tačiau vis dar puikiai atrodantis „Mercedes Benz“ superautomobilis. Tai vienas iš tų automobilių, kuris priklauso dinozaurams. Šiais laikais tokiems automobiliams nelemta egzistuoti.

Niurburgringą „SLS AMG“ įveikė per 7 minutes ir 40 sekundžių.

SLS AMG

4 ) Porsche 911 GT3 (997)

„Porsche Panamera“ sugebėjo įveikti savo vyresnįjį brolį, kuris kadaise buvo laikomas sportiškų automobilių etalonu. Ne veltui jis Niurburgringą įveikė per 7 minutes ir 40 sekundžių.

997 GT3

3 ) Porsche 911 Turbo (997)

Dar vienas „Porsche“ šeimos narys, kuris prieš keletą metų buvo laikomas labai, labai greitu automobiliu. Žaliąjį pragarą jis įveikė per 7 minutes ir 39 sekundes.

911 Turbo

2 ) Ferrari F430 Scuderia

Mažiau svorio, mažiau komforto įrangos, daugiau galios ir daugiau garso – receptas, kuris šiais laikais labai populiarus tarp daugybės sportiškų automobilių gamintojų.

Vokietijoje esančią trasą „Ferrari F430 Scuderia“ įveikė per 7 minutes ir 39 sek.

460

1 ) Alfa Romeo Giulia QV

Iki šiol „Alfa Romeo Giulia QV“ buvo pats greičiausias sedanas kada nors aplankęs Niurburgringą, tačiau su naujos kartos „Panamera“ pasirodymu, itališkas sedanas dabar turės tenkintis antrąja vieta. Įdomu yra tai, jog naujoji „Panamera“ yra tik 1 sekundes greitesnė už „Giulia QV“.

Trasos įveikimo laikas – 7 minutės ir 39 sekundės.

Alfa Romeo Giulia

VIDEO

Back to top button