Straipsniai

8 automobiliai, kurie Europoje neprigijo

Vieni automobiliai tampa populiarūs, kiti ne. Tačiau kiekvienas automobilių gamintojas puikiai žino, jog norint įtikti visam pasauliui iš pradžių reikia įtikti europiečiams.

Suprasti, kodėl vienas modelis yra neįtikėtinai populiarus Jungtinėse Valstijose ir kodėl tas pats modelis nesulaukė didžiulė sėkmės Europoje yra pakankamai lengva. Nors JAV ir Europa yra vienos didžiausių naujų automobilių rinkų, tačiau europiečiai automobiliams kelia žymiai aukštesnius reikalavimus negu amerikiečiai. Jeigu europiečiai nori geresnės kokybės apdailos medžiagų, tuo tarpu amerikiečiai didesnį prioritetą kelia ilgesniam komforto įrangos sąrašui, o ne apdailos medžiagoms.

Tad turėdami proga, su Jumis pasidalinsime aštuoniais automobiliais, kurie senajame žemyne patyrė fiasko. Priežasčių, kodėl šie automobiliai nesulaukė didesnio dėmesio – daugybę. Vieni negalėjo pasigirti konkurencinga kaina, kiti neturėjo dyzelinio variklio.

Honda Accord

Prekyba vyko nuo 2008 iki 2015 metų.

„Honda Accord“ kadaise Europoje buvo labai populiarus automobilis. Jungtinėse Valstijose jis iki šiol patenka į populiariausiųjų automobilių trejetuką. Tad kodėl europiečiai nusisuko nuo „Accord“?

Iš pradžių, 2008 metais pristatyta modelio karta buvo sutikta su aplodismentais, tačiau segmentas, kuriame „Accord“ kadaise buvo vienas iš lyderių tapo kaip niekada konkurencingas. Koją pakišo ir ekonominė krizė bei aukštas Japonijos jenos kursas, kuris japoniškų automobilių kainas Europoje pakėlė iki neregėtų aukštumų.

„Honda“ bandė situaciją gelbėti, atnaujino „Accord“ modelių gamą, tačiau to nepakako. Apie pilnavertį įpėdinį, kol kas, kalbėti dar anksti.

S (4)

Hyundai Veloster

Prekyba vyko nuo 2011 iki 2015 metų.

Dar vienas labai įdomus modelis, kuris Europoje nesulaukė rimtesnio dėmesio. Išskirtinės išvaizdos kupė bandė suvilioti jaunus, aktyvų gyvenimo būdą propaguojančius pirkėjus, tačiau „Veloster“ turėjo vieną trūkumą.

Sportiškai atrodantis „Veloster“ neturėjo nieko bendro su sportiškumu. Iš pradžių „Veloster“ buvo siūlomas su 140 arklio galių išvystančiu benzininiu varikliu. Vėliau situaciją buvo bandoma pagerinti su „Veloster Turbo“ versija, kuri turėjo 204 arklio galias išspaudžiantį motorą, tačiau to buvo negana.

Oficialiai, mūsų šalyje šis modelis nėra parduodamas. Esant poreikiui, į Lietuvą jį galima atsivežti pagal užsakymą.

S (4)

Renault Latitude

Prekyba vyko nuo 2010 iki 2014 metų.

Tai turėjo būti „Renault“ flagmanas. Tiesą sakant, tai turėjo būti pilnavertis „Safrane“ įpėdinis, tačiau kai automobilis iš pradžių buvo sukurtas Pietų Korėjoje ir tik vėliau buvo pritaikytas Europai, senojo žemyno gyventojai tokiam produktui dažniausiai parodo tik vidurinį pirštą.

„Latitude“ nebuvo blogas automobilis, tačiau jis nebuvo geras. O išskirti iš kitų jam nepavyko, todėl nenuostabu, jog Vokietijoje jis buvo pardavinėjamas tik dvejus metus, o gimtojoje Prancūzijoje tik penkerius metus.

S (4)

Lancia Thema

Prekyba vyko nuo 2011 iki 2013 metų.

Tai ką „Fiat-Chrysler“ koncernas išdarinėjo prieš keletą metų, reikėtų aprašyti visuose istorijos vadovėliuose. Jų elgesys buvo ne pagirtinas, o apgailėtinas. Kam šautų į galvą Europoje išnaikinti visas „Chrysler“ atstovybes, amerikietiškus modelius apvilkti „Lancia“ ženkliukais ir elgtis taip, lyg nebūtų nieko įvykę?

„Lancia Thema“, o tiksliau – „Chrysler 300“ buvo įdomus, išskirtinis ir tikrai konkurencingas produktas, tačiau viskas būtų galėję baigtis gerai, jeigu ne prasta koncerno politika.

S (4)

Peugeot 207+

Prekyba vyko nuo 2012 iki 2014 metų.

Kai 2011 metais „Peugeot“ pristatė „207“ įpėdinį – „208“, prancūzai norėdami išlaikyti stiprias pozicijas kompaktiškų hečbekų segmente, pristatė pigesnį „207+“ modelį.

Taip, jis buvo pigesnis už visus konkurentus, tačiau kada paskutinį kartą gatvėje matėte būtent šį modelį? Greičiausiai seniai arba niekada. Niekas nenori mokėti 11 ar 12 tūkst. eurų už automobilį, kuris techniškai yra 5 metų senumo?

peugeot_207_3-door_1

Mini Coupe / Roadster

Prekyba vyko nuo 2011 iki 2015 metų.

Sužavėti „MINI“ automobilių populiarumo, britiškos markės valdytojai pradėjo milžinišką modelių ekspansiją. Per pastarąjį dešimtmetį pasirodė tokie modeliai kaip „MINI Clubman“, „MINI Countryman“. Jie tapo labai populiarūs, tačiau sportiški ir dinamiški „MINI Coupe“ ir „Roadster“ pardavimų statistika buvo liūdna.

Nors „MINI“ automobiliai dažniausiai laikomi ne įrankiais, bet aksesuarais, šis stilingas atributas patiko tik labai mažam ratui pirkėjų. Net ir „MINI“ automobilių gimtinėje „MINI Coupe“ bei „Roadster“ nebuvo labai mėgstami.

S (4)

Nissan Cube

Prekyba vyko nuo 2009 iki 2011 metų.

Tai išskirtinis automobilis. Tuo net nereikėtų abejoti, tačiau tie automobiliai, kurie yra paklausūs Japonijoje, ne visada gali sulaukti tokios pačios sėkmės Europoje.

„Nissan Cube“ savo gimtojoje šalyje buvo vienas populiariausių automobilių, tuo tarpu Europoje viskas buvo atvirkščiai. Jis patektų į pačių nepopuliariausių automobilių dešimtuką. Vis gi, ieškantiems išskirtinumo, vargu ar būtų įmanoma surasti geresnį variantą.

S (4)

Seat Exeo

Prekyba vyko nuo 2009 iki 2013 metų.

„Seat Exeo“ iš esmės buvo negrynakraujis „Seat“ ar net „Volkswagen“ modelis. „Seat“ norėdama sugrįžti į vidutinės klasės sedanų segmentą, pagalbos kreipėsi į „Audi“, kurie su malonumu suteikė „Audi A4 B7“ griaučius ir leido naudotis tais pačiais komponentais.

Daugeliui šis faktas nepatiko, tačiau vadovaujantis blaivia galva ir skaičiuojant pinigus, tai buvo vienas geriausių pasiūlymų rinkoje. Kas nenorėtų „Premium“ segmento automobilio už kelis kartus mažesnę kainą?

S (4)

Panašūs įrašai

Back to top button