REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Perkant naują automobilį, ne visiems pavyksta vadovautis tik logiškai paaiškinamais faktais, o ne emocijomis. Kartais žmonėms automobilis sugeba susukti galvą ir priverčia numoti rankas į pardavėjų sakomas pasakas arba akivaizdžiai matomus trūkumus. 
Bent jau Lietuvoje, daugelis įsivaizduoja, jog maža automobilio rida užtikrins puikią konkretaus modelio būklę, tačiau ar 20 metų senumo automobilis gali būti nuvažiavęs vos 100 - 150 tūkst. kilometrų? Gali, bet kiek tokių automobilių yra Lietuvoje ar net Vokietijoje?
Net ir perkant naujesnį, pavyzdžiui iki penkerių metų senumo automobilį, galite net nesvajoti apie pigų ir mažai nuriedėjusią mašiną. Kaip ir prie 20 metų, taip ir dabar, Vakarų Europoje naudojamos mašinos per porą metų nuvažiuoja 100 tūkst. kilometrų, tad įsivaizduokite kokį atstumą jos nuvažiuoja per keturis ar penkis metus?
Šiandien Jums pateiksime aštuonis egzempliorius, kurie atrodo nepriekaištingai. Puikiai išlaikyti, naujų namų laukiantys ir konkurencinga kaina pasižymintis modeliai.

1 ) Škoda Fabia Combi


Kompaktiškas, pigus, universalus automobilis, kuris gali atitikti šeimos ar įmonės automobilio poreikius. Jeigu šis modelis turėtų dyzelinį variklį, prietaisų skydelyje matoma rida greičiausiai siektų 200 ar 300 tūkst. kilometrų, tačiau šis egzempliorius turi vos 1.4 litro benzininį motorą. Tad kaip manote, kiek kilometrų galėtų būti nuvažiavęs šis modelis?

2 ) Mercedes-Benz E 200 CDI


E klasės „Mercedes Benz“ yra vienas iš tų automobilių, kuris nebijo ilgų atstumų. Vien Vokietijoje taksi paslaugas teikiantys „Mercedes Benz“ automobiliai per vienerius metus sugeba nuvažiuoti maždaug 50 tūkst. kilometrų, todėl nenuostabu, jog vos po keletos metų odometre šviečia 300 ar 400 tūkst. kilometrų rida.
Tuo tarpu šis E klasės universalas nebuvo naudojamas kaip taksi. Jis priklausė šeimai, kuriai reikėjo turėti talpų automobilį. Jūsų spėjimas - 100 tūkst. kilometrų?

3 ) Škoda Octavia Combi


Darbinis arklys su daugelio mėgstamu 1.9 litro dyzeliniu varikliu. Sunkiai įveikiama kombinacija, kuriai jau daugiau kaip dešimt metų. Vis dėlto, pažvelgus į šių automobilių kainas antrinėje rinkoje, susidaro įspūdis, jog „Octavia“ mėgsta laužyti išliekamosios vertės taisykles.

4 ) Mercedes-Benz C 180 CDI


Vos keletos metų senumo automobilis. Automobilis, kuris vis dažniau atkreipia didesnes pajamas turinčių žmonių dėmesį. Be to, juk tai „Mercedes Benz“.

5 ) Audi A6 Avant


Dar vienas „svajonių automobilis“. Galingas dyzelinis variklis, erdvus ir prabangus interjeras ir „Audi“ logotipas. Sunkiai pralenkiama kombinacija ne tik Lietuvoje, bet ir kitose Rytų Europos šalyse.

6 ) BMW 118d


Išraiškingesnis, brangesnis, tačiau ne toks erdvus ir praktiškas kaip populiarusis „Volkswagen Golf“. Vis dėlto, viską turėtų atpirkti galinių varančiųjų ratų pavara, kuri leido „BMW“ inžinieriams sukurti puikiai valdomą automobilį.

7 ) Volvo V70 T5


Dar vienas puikus pavyzdys. Jeigu ši mašina turėtų dyzelinį variklį, odometre matytume 600 ar 700 tūkst. kilometrų ridą, tačiau šis modelis turi galingą benzininį agregatą ir pakankamai didžiulį apetitą kurui. Tad mes visi iškart pagalvojame, jog su šiuo automobiliu bus važinėjama pakankamai retai.

8 ) Volkswagen Sharan TDI


Antrasis automobilis, kuris neseniai atšventė trijų metų gimtadienį. Teoriškai, toks modelis dar turėtų kvėpėti tik ką iš gamyklos išriedėjusių automobilių kvapu.
Automobilių ridos : 

  1. Škoda Fabia - 453 tūkst. kilometrų

  2. E klasės Mercedes Benz - 706 tūkst. kilometrų

  3. Škoda Octavia - 463 tūkst. kilometrų

  4. C klasės Mercedes Benz - 464,115 kilometrų

  5. Audi A6 - 589,969 kilometrai

  6. 1 serijos BMW - 720,500 kilometrų

  7. Volvo V70 - 387,096 kilometrai

  8. Volkswagen Sharan - 498 tūkst. kilometrų

Perkant naują automobilį, ne visiems pavyksta vadovautis tik logiškai paaiškinamais faktais, o ne emocijomis. Kartais žmonėms automobilis sugeba susukti galvą ir priverčia numoti rankas į pardavėjų sakomas pasakas arba akivaizdžiai matomus trūkumus. 
Bent jau Lietuvoje, daugelis įsivaizduoja, jog maža automobilio rida užtikrins puikią konkretaus modelio būklę, tačiau ar 20 metų senumo automobilis gali būti nuvažiavęs vos 100 - 150 tūkst. kilometrų? Gali, bet kiek tokių automobilių yra Lietuvoje ar net Vokietijoje?
Net ir perkant naujesnį, pavyzdžiui iki penkerių metų senumo automobilį, galite net nesvajoti apie pigų ir mažai nuriedėjusią mašiną. Kaip ir prie 20 metų, taip ir dabar, Vakarų Europoje naudojamos mašinos per porą metų nuvažiuoja 100 tūkst. kilometrų, tad įsivaizduokite kokį atstumą jos nuvažiuoja per keturis ar penkis metus?
Šiandien Jums pateiksime aštuonis egzempliorius, kurie atrodo nepriekaištingai. Puikiai išlaikyti, naujų namų laukiantys ir konkurencinga kaina pasižymintis modeliai.

1 ) Škoda Fabia Combi


Kompaktiškas, pigus, universalus automobilis, kuris gali atitikti šeimos ar įmonės automobilio poreikius. Jeigu šis modelis turėtų dyzelinį variklį, prietaisų skydelyje matoma rida greičiausiai siektų 200 ar 300 tūkst. kilometrų, tačiau šis egzempliorius turi vos 1.4 litro benzininį motorą. Tad kaip manote, kiek kilometrų galėtų būti nuvažiavęs šis modelis?

2 ) Mercedes-Benz E 200 CDI


E klasės „Mercedes Benz“ yra vienas iš tų automobilių, kuris nebijo ilgų atstumų. Vien Vokietijoje taksi paslaugas teikiantys „Mercedes Benz“ automobiliai per vienerius metus sugeba nuvažiuoti maždaug 50 tūkst. kilometrų, todėl nenuostabu, jog vos po keletos metų odometre šviečia 300 ar 400 tūkst. kilometrų rida.
Tuo tarpu šis E klasės universalas nebuvo naudojamas kaip taksi. Jis priklausė šeimai, kuriai reikėjo turėti talpų automobilį. Jūsų spėjimas - 100 tūkst. kilometrų?

3 ) Škoda Octavia Combi


Darbinis arklys su daugelio mėgstamu 1.9 litro dyzeliniu varikliu. Sunkiai įveikiama kombinacija, kuriai jau daugiau kaip dešimt metų. Vis dėlto, pažvelgus į šių automobilių kainas antrinėje rinkoje, susidaro įspūdis, jog „Octavia“ mėgsta laužyti išliekamosios vertės taisykles.

4 ) Mercedes-Benz C 180 CDI


Vos keletos metų senumo automobilis. Automobilis, kuris vis dažniau atkreipia didesnes pajamas turinčių žmonių dėmesį. Be to, juk tai „Mercedes Benz“.

5 ) Audi A6 Avant


Dar vienas „svajonių automobilis“. Galingas dyzelinis variklis, erdvus ir prabangus interjeras ir „Audi“ logotipas. Sunkiai pralenkiama kombinacija ne tik Lietuvoje, bet ir kitose Rytų Europos šalyse.

6 ) BMW 118d


Išraiškingesnis, brangesnis, tačiau ne toks erdvus ir praktiškas kaip populiarusis „Volkswagen Golf“. Vis dėlto, viską turėtų atpirkti galinių varančiųjų ratų pavara, kuri leido „BMW“ inžinieriams sukurti puikiai valdomą automobilį.

7 ) Volvo V70 T5


Dar vienas puikus pavyzdys. Jeigu ši mašina turėtų dyzelinį variklį, odometre matytume 600 ar 700 tūkst. kilometrų ridą, tačiau šis modelis turi galingą benzininį agregatą ir pakankamai didžiulį apetitą kurui. Tad mes visi iškart pagalvojame, jog su šiuo automobiliu bus važinėjama pakankamai retai.

8 ) Volkswagen Sharan TDI


Antrasis automobilis, kuris neseniai atšventė trijų metų gimtadienį. Teoriškai, toks modelis dar turėtų kvėpėti tik ką iš gamyklos išriedėjusių automobilių kvapu.
Automobilių ridos : 

  1. Škoda Fabia - 453 tūkst. kilometrų

  2. E klasės Mercedes Benz - 706 tūkst. kilometrų

  3. Škoda Octavia - 463 tūkst. kilometrų

  4. C klasės Mercedes Benz - 464,115 kilometrų

  5. Audi A6 - 589,969 kilometrai

  6. 1 serijos BMW - 720,500 kilometrų

  7. Volvo V70 - 387,096 kilometrai

  8. Volkswagen Sharan - 498 tūkst. kilometrų

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų