REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Savaitgalį vykusiose Le Mano 24 valandų lenktynėse „Toyota“ šventė dar vieną, pakankamai lengvą pergalę. Vis dėlto, kol automobilių sporto bendruomenė džiaugėsi pramonės giganto pergale, mūsų dėmesį traukė kita naujiena – būsimo „
Toyota“ superautomobilio debiutas.


Toyota GR Super Sport
“ superautomobilio pasirodymo data dar nėra aiški, tačiau šiandien galime pasakyti, jog „GR Super Sport“ vardu pavadinta mašina buvo sukurta atsižvelgiant į naująjį ilgųjų nuotolių lenktynių čempionato reglamentą. Matote, gamintojams norint dalyvauti naujoje lenktynių serijoje, jie privalo į bendro naudojimo kelius išleisti ribotą sportinių automobilių kiekį, kurie turėtų bent keletą panašumų su tuo, kuris skina pergales trasoje.

Savaitgalį vykusiose Le Mano 24 valandų lenktynėse „Toyota“ šventė dar vieną, pakankamai lengvą pergalę. Vis dėlto, kol automobilių sporto bendruomenė džiaugėsi pramonės giganto pergale, mūsų dėmesį traukė kita naujiena – būsimo „
Toyota“ superautomobilio debiutas.


Toyota GR Super Sport
“ superautomobilio pasirodymo data dar nėra aiški, tačiau šiandien galime pasakyti, jog „GR Super Sport“ vardu pavadinta mašina buvo sukurta atsižvelgiant į naująjį ilgųjų nuotolių lenktynių čempionato reglamentą. Matote, gamintojams norint dalyvauti naujoje lenktynių serijoje, jie privalo į bendro naudojimo kelius išleisti ribotą sportinių automobilių kiekį, kurie turėtų bent keletą panašumų su tuo, kuris skina pergales trasoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Toyota GR Super Sport


Tad ko galime tikėtis iš „Toyota“ superautomobilio? Tikėtina, jog „GR Super Sport“ turės nemažai „TS050“ sportinio bolido komponentų. Vienas iš jų – hibridinė pavara, kuri turėtų suteikti užtektinai dinamikos varžytis su kitais naujos kartos superautomobiliais: „
Mercedes-AMG One“ ar „
Aston Martin Valkyrie“.

REKLAMA

Toyota GR Super Sport


Būsimas superautomobilis taip pat turės sportiniame bolide naudojamą sekvencinę pavarų dėžę. Be abejonės, jos veikimas nebus toks grubus ir aršus, nes bendro naudojimo keliams skirtas automobilis turi būti paklusnesnis. Ypač važiuojant mažu greičiu, stovint spūstyje.
Neoficialių šaltinių duomenimis, „Toyota“ superautomobilio hibridine jėgainė išvystys 750 arklio galių. Vis dėlto, esant poreikiui ir paklausai, japonų gamintojas galėtų sukurti pajėgesnę modelio versiją, kurioje hibridinė jėgainė išvystytų net 1400 arklio galių.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų