REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

BMW po ilgos gumos tempimo galiausiai pademonstravo du, naujos kartos sportiškus automobilius, kurie sieks nubrėžti naują ribą itin konkurencingame segmente. 2021 metų pavasarį Lietuvoje debiutuosiantys modeliai žada suteikti žymiai didesnę adrenalino injekciją negu tie, kurie buvo gaminami iki šiol.

BMW po ilgos gumos tempimo galiausiai pademonstravo du, naujos kartos sportiškus automobilius, kurie sieks nubrėžti naują ribą itin konkurencingame segmente. 2021 metų pavasarį Lietuvoje debiutuosiantys modeliai žada suteikti žymiai didesnę adrenalino injekciją negu tie, kurie buvo gaminami iki šiol.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Kaip ir buvo skelbiama anksčiau, abiejų modelių techninė pusė bus kone identiška. Abu modeliai naudos atnaujintą 6 cilindrų benzininį variklį, kuris šiuo metu jau yra  montuojamas į „BMW X3 M“ ir „BMW X4 M“ modelius. 3 litrų darbinio tūrio agregatas turės dvejus turbokompresorius, kurių dėka gamintojas siūlys dvi šio variklio versijas.
Standartinės „M3“ ir „M4“ modelių versijos gaus 480 arklio galių ir 550 Nm išvystančią variklio versiją. Tuo tarpu „Competition“ versijos pradžiugins 510 arklio galių ir 650 Nm išvystančiomis to pačio variklio modifikacijomis. Šaunu.






















































































BMW M3 ir BMW M4 parametrai
Versija M3 M3 Competition M4 M4 Competition
Variklio tūris [cm3]
2993 2993 2993 2993
Cilindrų/vožtuvų skaičius 6/4 6/4 6/4 6/4
Didžiausia galia[AG/min] 480/6250 510/6250 480/6250 510/6250
Sukimo momentas [N.m/min] 550/2650-6130 650/2750-5500 550/2650-6130 650/2750-5500
Transmisija 6M 8A 6M 8A
Maks. greitis [km/val.] 250 (290*) 250 (290*) 250 (290*) 250 (290*)
Akceleracija 0-100 km/h [s] 4,2 3,9 4,2 3,9
Kuro sąnaudos [l/100 km] 10,8 10,2 10,8 10,2
Svoris [kg] 1705 1730 1700 1725
Kaina Vokietijoje [eur] 80 420 87 243 81 882 88 705

REKLAMA

Pasirinkimų galimybės
Daugelio entuziastų džiaugsmui, naujos kartos „BMW M3“ ir „BMW M4“ pasiūlys įsigyti automobilius su mechaninėmis pavarų dėžėmis. 6 laipsnių transmisija bus galima tik standartinėse modelių versijose. Verta paminėti, jog visi modeliai su mechaninėmis pavarų dėžėmis bus diegiamos su „Gear Shift Assistant“ technologija, kuri automatiškai suderins variklio ir transmisijos sukimosi greitį, jog pavaros perjungimas įvyktų sklandžiai ir efektyviai.
Tuo tarpu „Competition“ modifikacijos bus gaminamos išskirtinai su 8 laipsnių automatinėmis pavarų dėžėmis. Jos pakeis iki šiol naudotą 7 laipsnių, dvigubą sankabą turėjusią transmisiją, kuriai nebuvo gailima kritikos.
Nepriklausomai nuo pasirinktos versijos, automobilis bus siūlomas su galinių varančiųjų ratų pavara, tačiau nuo 2021 metų vasaros „Competition“ versijas bus galima užsisakyti su keturių varančiųjų ratų pavara, kurios veikimas bus kone identiškas tai, kurią galima rasti „BMW M5“.
Tai reiškia, jog didžiąją dalį laiko variklio išvystoma galia bus siunčiama į galinius ratus, tačiau esant poreikiui į pagalbą atskubės ir priekiniai ratai, kurie suteiks daugiau sukibimo su kelio danga. Be abejonės, automobilis turės „2WD“ režimą, jeigu netikėtai nuspręsti paslidinėti uždaroje teritorijoje.
Jeigu jau prakalbome apie šoninį slydimą, abu modeliai galės turėti „M Drift Analyser“ vardu pavadintą priedą, kuris fiksuos kiek laiko, kokio ilgio ir kokiu kampu paskutinį kartą slydote šonu ir tokiu būdu leis palyginti su savo praėjusiu bandymu. Labai patogu, jeigu svajojate tapti drifteriu.

REKLAMA
REKLAMA

Naujos kartos BMW M4 G82


Pirmą kartą šių modelių istorijoje „BMW M3“ ir „M4“ galės būti komplektuojami su viena iš dviejų stabdžių sistema. Standartinėje konfigūracijoje gausite šešių stūmoklių stabdžių apkabą, kurie gaubs 380 mm skersmens stabdžių diskus. Per silpnai? Tuomet keliausite į papildomos įrangos sąrašą, kuriame rasite antrąją opciją. Ji pasiūlys 400 mm skersmens stabdžių diskus iš anglies keramikos.
Pastarieji slypės „M Race Track“ priede, kuriame taip pat bus lengvesni ratlankiai, iš anglies pluošto pagamintos interjero detales ir naujo dizaino, vėlgi, iš anglies pluošto pagamintos sėdynės, kurios yra sutaupys 20 kilogramų.
Kaip ir anksčiau, taip ir naujuose modeliuose BMW vairuotojai galės keisti įvairiausių komponentų parametrus: pradedant nuo variklio, pakabos, sukibimo kontrolės iki galinio diferencialo. Vis dėlto, sulig naujos kartos „M3“ ir „M4“ modeliais, BMW taip pat pasiūlys naujos kartos sukibimo kontrolę, kuri vairuotojams leis pasirinkti vieną iš dešimties veikimo lygių. Jeigu, pavyzdžiui, važiuojate apsnigtu keliu, tuomet norėsite įsijungti patį aukščiausią sistemos lygį, kuri užtikrins maksimalų sukibimą su kelio danga. Jeigu norsite už vairo pasijusti laisviau, tuomet galėsite įjungti patį mažiausią veikimo lygį.

Naujos kartos BMW M4 G82


Modelių gamą papildys daugiau variacijų
Šiandien oficialiai „M3“ sedaną ir „M4“ kupė pristatęs gamintojas netolimoje ateityje pristatys daugiau žinomų modelių variacijų.
Iš pradžių BMW pristatys „M4“ kabrioletą, o vėliau ir pirmą kartą „BMW M3“ modelio istorijoje – „M3“ universalą.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų