REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Įvykus avarijai ir užpildžius eismo įvykio deklaraciją dažnam vairuotojui atrodo, kad problemos tik prasideda – remonto darbai užtrunka nuo kelių dienų iki kelių savaičių, o tuo atveju, jei automobilis sumaitotas nepataisomai, gali tekti ieškoti naujos transporto priemonės. Įprasta praktika tapo tokiu atveju pasinaudoti pakaitiniu automobiliu, kurio prireikia vis ilgesniam laikotarpiui.
„Aktyvi vasara, kurią daugelis praleido keliaudami automobiliais Lietuvoje, atsispindi ir mūsų statistikoje. Šiemet turime rekordinę liepą, kai pakaitinių automobilių poreikis buvo didžiausias per pusantrų metų“, – sako „Lietuvos draudimo“, – pokyčius komentuoja „Lietuvos draudimo“ Gyventojų turto draudimo vadovas Andrius Gimbickas.
Eksperto teigimu, pakaitinis automobilis KASKO apsidraudusiems klientams siūlomas tuomet, kai transporto priemonę reikia remontuoti po patirtos žalos arba kai  automobilio gedimo neįmanoma pašalinti per vieną dieną. Vasarą suaktyvėjus kelionėms po Lietuvą tokios paslaugos poreikis vėl išaugo. Taip pat pakaitinis automobilis suteikiamas klientams, kurių automobilis pavagiamas.
„Pakaitinis automobilis yra labai populiari paslauga – žmonėms tai yra būdas neiškristi iš nusistovėjusio gyvenimo ritmo. Nesunku įsivaizduoti, kokie logistiniai ir emociniai iššūkiai laikinai netekus automobilio kyla pasikeitus vairuotojo ir jo šeimos kasdienybei – tenka perplanuoti keliones į darbą, mokyklą, savaitgalio išvykas ir kitas veiklas, kur automobilis naudojamas kiekvieną dieną. Draudimas šiuo atveju siūlo priemonę, kuri leis kuo greičiau pamiršti nemalonias įvykio pasekmes ir, kol problema sprendžiama, tiesiogine to žodžio prasme judėti toliau“, – sako Andrius Gimbickas.
Vidutinis į eismo įvykius patenkančių KASKO automobilių amžius – 10,5 m.
Anot eksperto, pakaitinio automobilio poreikis auga ir todėl, kad vidutinis į eismo įvykius patenkančių KASKO draustų transporto priemonių amžius yra 10,5 metų.
„Dažniausiai – net 75 proc. atvejų – pakaitinio automobilio prireikia po eismo įvykio, kada automobilis yra taisomas. Antra pagal dažnumą priežastis – sugadintas ir remontuojamas automobilio kėbulas. Tokių atvejų vien šiemet turėjome 14 proc.”, – aiškina Andrius Gimbickas. Pasak eksperto, klientai dėl pakaitinio automobilio kreipiasi ir kitais atvejais – kai remontas užtrunka, arba susidūrus su vagyste.
„Per pastaruosius metus pakaitinis automobilis buvo suteiktas daugiau nei 150 klientų, nukentėjusių nuo vandalizmo ar vagystės”, – skaičiuoja Andrius Gimbickas.
Pakaitiniu automobiliu naudojasi vis ilgiau
„Lietuvos draudimo“ duomenys rodo, kad 2019 metais pakaitiniu automobiliu klientai naudojosi vidutiniškai 7 dienas. Tačiau per septynis pirmuosius šių metų mėnesius aptariamas laikotarpis ilgėjo ir dabar pakaitinio automobiliu naudojamasi vidutiniškai 7,89 dienas. Vasaros metu šis rodiklis siekė vidutiniškai 9 dienas.
„Nuolatos bendraujame su remonto paslaugas teikiančiomis įmonėmis. Žinome, kad transporto priemonės tvarkymo darbai gali užtrukti dėl įvairių priežasčių. Didžiausias nepatogumas kyla klientams, kurių automobilių remontas užsitęsia, todėl nuo šiol mūsų KASKO draudimo pakete pakaitinis automobilis suteikiamas visam remonto laikotarpiui, kai automobilis tvarkomas „Lietuvos draudimas“ sutartiniame servise.“, – pokyčius klientams pristato ekspertas.
Andrius Gimbrickas taip pat atkreipia dėmesį į papildomą laiką, kurį paprastai tenka skirti keliaujant į servisą arba vykstant pasiimti pakaitinio automobilio į draudiko nurodytą vietą. „Mūsų tikslas yra sumažinti visas nemalonias patirtis, su kuriomis klientams tenka susidurti laikinai netekus automobilio, o viena didžiausių problemų yra laiko sąnaudos. KASKO klientams „Lietuvos draudimas“ siūlo ne tik neribotą laiką naudojantis pakaitiniu automobiliu, bet ir pristatyti pakaitinį automobilį į jų nurodytą vietą Lietuvoje ir taip pat paimti. Pakaitinis automobilis atvyks pas klientą, o ne atvirkščiai“, – teigia ekspertas.
„Lietuvos draudimas“ yra didžiausia draudimo bendrovė šalyje, savo paslaugas teikianti daugiau nei 582 tūkstančiams privačių ir verslo klientų. Bendrovėje dirba daugiau nei 1000 darbuotojų, Lietuvoje draudikė užima 30 proc. ne gyvybės draudimo rinkos. „Lietuvos draudimas“ yra ne kartą pripažintas Geriausiu darbdavio Baltijos šalyse. „Lietuvos draudimo“ paslaugas renkasi 40 proc. visų apsidraudusiųjų Lietuvoje, o kitiems bendrovę rekomenduoja 9 iš 10 klientų. „Lietuvos draudimas“ kasdien padeda 430 savo klientų.

Įvykus avarijai ir užpildžius eismo įvykio deklaraciją dažnam vairuotojui atrodo, kad problemos tik prasideda – remonto darbai užtrunka nuo kelių dienų iki kelių savaičių, o tuo atveju, jei automobilis sumaitotas nepataisomai, gali tekti ieškoti naujos transporto priemonės. Įprasta praktika tapo tokiu atveju pasinaudoti pakaitiniu automobiliu, kurio prireikia vis ilgesniam laikotarpiui.
„Aktyvi vasara, kurią daugelis praleido keliaudami automobiliais Lietuvoje, atsispindi ir mūsų statistikoje. Šiemet turime rekordinę liepą, kai pakaitinių automobilių poreikis buvo didžiausias per pusantrų metų“, – sako „Lietuvos draudimo“, – pokyčius komentuoja „Lietuvos draudimo“ Gyventojų turto draudimo vadovas Andrius Gimbickas.
Eksperto teigimu, pakaitinis automobilis KASKO apsidraudusiems klientams siūlomas tuomet, kai transporto priemonę reikia remontuoti po patirtos žalos arba kai  automobilio gedimo neįmanoma pašalinti per vieną dieną. Vasarą suaktyvėjus kelionėms po Lietuvą tokios paslaugos poreikis vėl išaugo. Taip pat pakaitinis automobilis suteikiamas klientams, kurių automobilis pavagiamas.
„Pakaitinis automobilis yra labai populiari paslauga – žmonėms tai yra būdas neiškristi iš nusistovėjusio gyvenimo ritmo. Nesunku įsivaizduoti, kokie logistiniai ir emociniai iššūkiai laikinai netekus automobilio kyla pasikeitus vairuotojo ir jo šeimos kasdienybei – tenka perplanuoti keliones į darbą, mokyklą, savaitgalio išvykas ir kitas veiklas, kur automobilis naudojamas kiekvieną dieną. Draudimas šiuo atveju siūlo priemonę, kuri leis kuo greičiau pamiršti nemalonias įvykio pasekmes ir, kol problema sprendžiama, tiesiogine to žodžio prasme judėti toliau“, – sako Andrius Gimbickas.
Vidutinis į eismo įvykius patenkančių KASKO automobilių amžius – 10,5 m.
Anot eksperto, pakaitinio automobilio poreikis auga ir todėl, kad vidutinis į eismo įvykius patenkančių KASKO draustų transporto priemonių amžius yra 10,5 metų.
„Dažniausiai – net 75 proc. atvejų – pakaitinio automobilio prireikia po eismo įvykio, kada automobilis yra taisomas. Antra pagal dažnumą priežastis – sugadintas ir remontuojamas automobilio kėbulas. Tokių atvejų vien šiemet turėjome 14 proc.”, – aiškina Andrius Gimbickas. Pasak eksperto, klientai dėl pakaitinio automobilio kreipiasi ir kitais atvejais – kai remontas užtrunka, arba susidūrus su vagyste.
„Per pastaruosius metus pakaitinis automobilis buvo suteiktas daugiau nei 150 klientų, nukentėjusių nuo vandalizmo ar vagystės”, – skaičiuoja Andrius Gimbickas.
Pakaitiniu automobiliu naudojasi vis ilgiau
„Lietuvos draudimo“ duomenys rodo, kad 2019 metais pakaitiniu automobiliu klientai naudojosi vidutiniškai 7 dienas. Tačiau per septynis pirmuosius šių metų mėnesius aptariamas laikotarpis ilgėjo ir dabar pakaitinio automobiliu naudojamasi vidutiniškai 7,89 dienas. Vasaros metu šis rodiklis siekė vidutiniškai 9 dienas.
„Nuolatos bendraujame su remonto paslaugas teikiančiomis įmonėmis. Žinome, kad transporto priemonės tvarkymo darbai gali užtrukti dėl įvairių priežasčių. Didžiausias nepatogumas kyla klientams, kurių automobilių remontas užsitęsia, todėl nuo šiol mūsų KASKO draudimo pakete pakaitinis automobilis suteikiamas visam remonto laikotarpiui, kai automobilis tvarkomas „Lietuvos draudimas“ sutartiniame servise.“, – pokyčius klientams pristato ekspertas.
Andrius Gimbrickas taip pat atkreipia dėmesį į papildomą laiką, kurį paprastai tenka skirti keliaujant į servisą arba vykstant pasiimti pakaitinio automobilio į draudiko nurodytą vietą. „Mūsų tikslas yra sumažinti visas nemalonias patirtis, su kuriomis klientams tenka susidurti laikinai netekus automobilio, o viena didžiausių problemų yra laiko sąnaudos. KASKO klientams „Lietuvos draudimas“ siūlo ne tik neribotą laiką naudojantis pakaitiniu automobiliu, bet ir pristatyti pakaitinį automobilį į jų nurodytą vietą Lietuvoje ir taip pat paimti. Pakaitinis automobilis atvyks pas klientą, o ne atvirkščiai“, – teigia ekspertas.
„Lietuvos draudimas“ yra didžiausia draudimo bendrovė šalyje, savo paslaugas teikianti daugiau nei 582 tūkstančiams privačių ir verslo klientų. Bendrovėje dirba daugiau nei 1000 darbuotojų, Lietuvoje draudikė užima 30 proc. ne gyvybės draudimo rinkos. „Lietuvos draudimas“ yra ne kartą pripažintas Geriausiu darbdavio Baltijos šalyse. „Lietuvos draudimo“ paslaugas renkasi 40 proc. visų apsidraudusiųjų Lietuvoje, o kitiems bendrovę rekomenduoja 9 iš 10 klientų. „Lietuvos draudimas“ kasdien padeda 430 savo klientų.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų