REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vargu ar mums reikėtų įvardinti bent vieną priežastį, kodėl talpūs ir erdvūs vienatūriai nėra tinkami automobilių sportui. Pasakius tai, iškart reikėtų pridurti, jog pasaulyje gyvena užtektinai naujų pojūčių ieškančių individų, kurie aukštą, platų ir ilgą kėbulą turinčius automobilius priverčia iškeliauti į sporto salę.
„Renault“, „Peugeot“ ir „Ford“ ne vieną kartą įrodė ką galima padaryti su vienatūriais, kuomet jų variklių skyriuje atsiranda sportiniams automobiliams skirti komponentai, tačiau pasaulio rekordą pagerinęs „Mercedes-Benz R63 AMG“ priklauso visiškai kitai mašinų kategorijai.
R klasės „Mercedes-Benz“ iki šiol nėra tas automobilis, kuriam norisi uždėti tradicinio ar normalaus automobilio etiketę. R klasė priminė kelių kėbulo tipų kokteilį, kuris, deja, nebuvo sutiktas su iškęstomis rankomis, bet tai nereiškia, jog šis vienatūrio, SUV ir universalo hibridas negali pretenduoti į kokį nors pasaulio rekordą.
Buvęs „Aukščiausios pavaros“ vedėjas ir profesionalus lenktynininkas Taneris Faustas, uždaroje lenktynių trasoje užfiksavo neeilinį rekordą. Priešais jus – greičiausias, bendro naudojimo keliams tinkamas, vienatūris pasaulyje.

Vargu ar mums reikėtų įvardinti bent vieną priežastį, kodėl talpūs ir erdvūs vienatūriai nėra tinkami automobilių sportui. Pasakius tai, iškart reikėtų pridurti, jog pasaulyje gyvena užtektinai naujų pojūčių ieškančių individų, kurie aukštą, platų ir ilgą kėbulą turinčius automobilius priverčia iškeliauti į sporto salę.
„Renault“, „Peugeot“ ir „Ford“ ne vieną kartą įrodė ką galima padaryti su vienatūriais, kuomet jų variklių skyriuje atsiranda sportiniams automobiliams skirti komponentai, tačiau pasaulio rekordą pagerinęs „Mercedes-Benz R63 AMG“ priklauso visiškai kitai mašinų kategorijai.
R klasės „Mercedes-Benz“ iki šiol nėra tas automobilis, kuriam norisi uždėti tradicinio ar normalaus automobilio etiketę. R klasė priminė kelių kėbulo tipų kokteilį, kuris, deja, nebuvo sutiktas su iškęstomis rankomis, bet tai nereiškia, jog šis vienatūrio, SUV ir universalo hibridas negali pretenduoti į kokį nors pasaulio rekordą.
Buvęs „Aukščiausios pavaros“ vedėjas ir profesionalus lenktynininkas Taneris Faustas, uždaroje lenktynių trasoje užfiksavo neeilinį rekordą. Priešais jus – greičiausias, bendro naudojimo keliams tinkamas, vienatūris pasaulyje.

REKLAMA


Šį įspūdingai skambantį pasiekimą lenktynininkas užfiksavo Nebraskos valstijoje esančioje lenktynių trasoje. Šioje lenktynių trasoje kaip tik buvo gana ilga tiesioji, kurioje ir buvo siekiama užfiksuoti kuo didesnį automobilio greitį.
Pasinaudojęs automobilyje tūnančia 8 cilindrų jėgaine, kuri, beje, išvystė daugiau nei 670 arklio galių (taip, tai nėra standartinis automobilis), daugiau nei vienos mylios ilgio tiesiosios pabaigoje užfiksavo 265 km/val. greitį.
Už automobilio vairo sedėjęs Taneris Faustas vėliau sakė, jog automobilis galėtų pasiekti ir didesnį greitį, tačiau norint perlipti 265 km/val. ribą, iš pradžių reikėtų surasti vietą, kurioje būtų užtektinai vietos automobiliui įsibėgėti. Deja, bet tokių vietų Jungtinėse Valstijose nėra daug.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų