Naujienos

„Abarth“ pristatė charizmatiškai triukšmingo „595“ modelio pamainą – „Abarth 500e“

Jungtinėse Valstijose „Fiat“ ir „Abarth“ vardai nėra taip gerai žinomi kaip Europoje. Vis dėlto, tai nėra kliūtis šių markių vadovams pasiūlyti tai, kuo džiaugiasi tūkstančiai vairuotojų senajame žemyne.

Los Andželo automobilių parodoje „Fiat“ galiausiai pristatė JAV rinkai skirtą elektrinį „500e“ hečbeką, o štai Europiečiams pasiūlė paganyti akis į sportišką jo versiją – „Abarth 500e“.

Abarth 500e
Abarth 500e

„Abarth“ pabrėžia, jog dinamiškesnė versija beveik visais atžvilgiais lenkia „Abarth 695“. Pavyzdžiui, „Misto Alfa“ bandymų poligono trasą elektrinė versija įveikia greičiau ir sklandžiau. Nors automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 7 sekundes ir turi tik 155 arklio galias generuojantį elektros variklį, tačiau didesnį sukimo momentą išvystantis elektros motoras leidžia posūkius įveikti efektyviau ir mikliau.

Pasak kompanijos atstovų, kuriant „Abarth 500e“, didžiausias pokytis tarp benzininės ir elektrinės versijos yra tam tikrose, specifinėse situacijose. Pavyzdžiui, siekiant pagreitėti nuo 20 iki 40 km/val. – tai elektrinė versija daro 50 proc. greičiau negu „Abarth 695“.

„Abarth 500e“ taip pat mikliai pagreitėja nuo 40 iki 60 km/val. – vos per 1,5 sekundės, arba visa sekunde greičiau negu „Abarth 695“.

Abarth 500e
Abarth 500e

Nors daugeliu atžvilgiu „Abarth 500e“ versija bus pranašesnė už savo pirmtaką, tačiau daugelis „Abarth“ vairuotojų norės priekaištauti gamintojui dėl sprendimo nepasiūlyti benzininės versijos, kurios vizitinė kortelė visuomet buvo išmetimo sistema.

„Abarth“ atsižvelgdama, jog elektros pavara negali skleisti tokio paties garso kaip vidaus degimo variklis, į „Abarth 500e“ įdiegė papildomus garso režimus, kurie, teoriškai, turėtų padėti itališką hečbeką išskirti ne tik iš kitų elektromobilių, bet ir iš kitų automobilių.

Abarth 500e
Abarth 500e

Gamintojo teigimu, sportiška elektromobilio versija pasižymi tomis pačiomis savybėmis kaip ir „Fiat 500e“. Tai reiškia, jog didžiausia įkrovimo sparta sieks 85 kW, o baterijos talpa sieks 42 kWh. Vis dėlto, gamintojas neatskleidė kiek kilometrų jis sugebės nuvažiuoti su pilnai įkrauta baterija. Standartinis „Fiat 500e“ su pilnai įkrauta 42 kWh talpos baterija gali nuvažiuoti maždaug 250 kilometrų.

Automobilį jau galima užsisakyti visose „Abarth“ atstovybėse. Automobilių pristatymas klientams numatytas kitų metų pradžioje.

Back to top button