REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Europos automobilių gamintojų asociacijos (ACEA) atstovai teigia, jog neseniai atlikto tyrimo rezultatai turėtų numalšinti raganų medžiokle užsiimančių politikų norą visiems laikams uždrausti dyzelinius variklius.
„ACEA“ asociacijos atlikto tyrimų rezultatai byloja, jog maždaug 270 modelių su dyzeliniais varikliais atitinka ne tik šiuo metu taikomus, itin griežtus „Euro 6d“ reikalavimus, bet ir į atmosferą išmeta gerokai mažiau NOx emisijų negu to reikalauja 2020 metais įsigaliojantys reikalavimai.
Visi automobiliai buvo išbandyti ne uždarose laboratorijose, bet bendro naudojimo keliuose: mieste, užmiestyje ir greitkelyje. Skirtingais greičiais, skirtingomis sąlygomis dirbantys dyzeliniai varikliai pademonstravo rezultatus, kurie nustebino net ir didžiausią „ACEA“ asociacijos optimistą.

Europos automobilių gamintojų asociacijos (ACEA) atstovai teigia, jog neseniai atlikto tyrimo rezultatai turėtų numalšinti raganų medžiokle užsiimančių politikų norą visiems laikams uždrausti dyzelinius variklius.
„ACEA“ asociacijos atlikto tyrimų rezultatai byloja, jog maždaug 270 modelių su dyzeliniais varikliais atitinka ne tik šiuo metu taikomus, itin griežtus „Euro 6d“ reikalavimus, bet ir į atmosferą išmeta gerokai mažiau NOx emisijų negu to reikalauja 2020 metais įsigaliojantys reikalavimai.
Visi automobiliai buvo išbandyti ne uždarose laboratorijose, bet bendro naudojimo keliuose: mieste, užmiestyje ir greitkelyje. Skirtingais greičiais, skirtingomis sąlygomis dirbantys dyzeliniai varikliai pademonstravo rezultatus, kurie nustebino net ir didžiausią „ACEA“ asociacijos optimistą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

BMW 530d xDrive (39)


Europos automobilių gamintojų asociacijai pritaria ir Vokietijos „ADAC“ automobilių klubo atstovai, kurie teigia, jog šiuo metu prekyboje yra daugiau kaip 1200 skirtingų modelių versijų, kurios atitinka griežčiausius taršos standartus.
„Automobilių gamintojai sugebėjo pademonstruoti, jog į dyzelinius variklius investuoti verta. Tyrimų rezultatai parodė drastišką NOx emisijų sumažėjimą. Šio tyrimo rezultatai – puikus įrodymas, jog modernus dyzelinis variklis yra švarus ir neturi nieko bendro su senosios kartos atstovais“, - tyrimo rezultatus pristačiusi teigė „ACEA“ asociacijos vadovė Erika Jonnaert.
Vokietijos „ADAC“ automobilių klubo atliktas tyrimas taip pat parodė, jog „Euro 6“ reikalavimus atitinkantis motoras į atmosferą išmeta 95-99 procentais mažiau NOx emisijų negu „Euro 5“ analogas.
Norėdami susipažinti su „ACEA“ tyrimų rezultatais, spauskite ant
ŠIOS nuorodos.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų