Naujienos

„ADAC“ automatinio stabdymo sistemų testas

Autoritetingas Vokietijos automobilininkų klubo „ADAC“ ekspertai sugrįžo į bandymų poligoną, kuriame buvo bandomos automatiniio stabdymo sistemų efektyvumas ir naudingas. Kadangi ši sistema vis dažniau tampa bazinės įrangos dalimi, kruopščius bandymus atliekantys Vokietijos automobilių klubo nariai šį kartą negailėjo kritikos „BMW“ ir „Volvo“ automobiliams. 

Šį kartą bandymuose dalyvavo 3 serijos „BMW“, „Audi A4“, C klasės „Mercedes Benz“, „Subaru Outback“, „Volvo V60“ ir „Kia Optima“. Skirtingų klasių automobiliai su skirtingomis sistemomis, tačiau su tuo pačiu tikslu – reikiamu metu sustabdyti automobilį.

Kiekvienas automobilis turėjo praeiti keletą skirtingų testų, kuriais buvo bandoma imituoti realią situaciją bendro naudojimo keliuose. Kiekvienoje situacijoje buvo naudojami skirtingos priemonės : staiga į kelią išvažiavęs dviratininkas, žioplinėjantis pėstysis ir pan.

Audi A4

Geriausios sistemos „Audi“ ir „Subaru“ automobiliuose

Po ilgos bandymų dienos, Vokietijos automobilių klubo nariai suskaičiavę visų testų rezultatus paskelbė, jog pačios efektyviausios ir geriausios automatinio stabdymo sistemos montuojamos į „Audi A4“ ir „Subaru Outback“ automobilius. Šiuose automobiliuose montuojamos sistemos veikia net ir važiuojant didesniu nei gamintojo nurodytu greičiu.

„ADAC“ klubo nariai labiausiai nustebo „Subaru Outback“ automobilyje esančia sistema, kuri įvairiausias kliūtis sugebėjo pamatyti net ir visiškoje tamsoje.

Kaip bebūtų keista, tačiau automatinių stabdymo sistemų teste prasčiausiai pasirodė „Volvo V60“ ir 3 serijos „BMW“ automobiliai. Šiuose automobiliuose sumontuotos sistemos į kelyje atsiradusią kliūtį sureaguodavo per vėlai arba apskritai nesureaguodavo. Tamsiu paros metu abiejų automobilių sistemos taip pat pasirodė prasčiau.

VIDEO

Back to top button