Mano automobilis

Agnius : „Naktį dirbu, dieną mokausi, o laisvalaikį praleidžiu prie automobilio“

Ar žinote kada Honda markės gerbėjų akys išsiplečia, o ausys pradeda spurdėti kaip sparneliai? Pasižiūrėkite į jų reakciją kai kas nors pasako – VTEC, Type R ar VTI. Daugelis Honda markės fanų pradeda skleisti keistus garsus arba elgtis neįprastai. Tačiau keistų ypatybių turi visų markių gerbėjai. Ne išimtis ir puikai atrodantį Honda Prelude „VTI“ vairuojantis Agnius.

Dvidešimt vienerių metų vaikinas šiuo metu dirba, gyvena ir mokosi antrame pagal dydį Lietuvos mieste – Kaune. Gali pasirodyti keista, tačiau Kauno kolegijoje vaikinas studijuoja visiškai su jo pomėgiais nesiderinančią specialybę – Baldų ir medienos gamybą.

„Kaip sakant – naktį dirbu, dieną mokausi, o kai nedarau nei to, nei to, būnu prie automobilio. Kada miegu? Geras klausimas!“ , – priduria Agnius.

4a2RhtA

Kiekvieną pokalbį su automobilių mėgėjais pradedame nuo to pačio, šiek tiek jau pabodusio klausimo. – „Kaip susidomėjai automobiliais?“

– „Paskaitęs daugumą jūsų puslapyje esančių straipsnių – pastebėjau, kad labai daug automobilių mėgėjų šiais išradimais susidomėjo dėka tėčio, brolio ar aplinkinių. Mano situacija visai kitokia“

„Be abejo, neneigsiu, visa vaikystė buvo praleista žaidžiant su modeliukais, kambario sienos buvo pilnai užlipdytos plaktais. Dar kol neturėjau teisių, su draugais važinėjomės dviračiais ir visada aplankydavome specialią vietelę prie mokyklos, kurioje sustodavome ir stebėdavome pravažiuojančius automobilius. Tokiu būdu, mano meilė automobiliams brendo nuo mažens.“

jLTR1Zq

Kodėl būtent Honda?

– „Mano istorija paprasta, tačiau pradėkime nuo – kodėl būtent Honda. Nuo maždaug 15 metų, pradėjau domėtis Audi markės automobiliais, Užsiregistravau į markės forumą, sekiau kiekvieną įrašą, domėjausi kiekviena tema. Žinojau, kad pirmasis mano automobilis bus Audi. Greičiausiai paprastutė, liaudyje vadinama „bulka“. Tačiau, nesutaupius pinigų vienam, reikėjo nuspręsti kokį automobilį pirkti kartu su broliu, kuris taip pat neseniai buvo išsilaikęs teises. Aš buvau už Audi, o brolis už Civic’ą.“

„Kadangi brolio indelis perkant automobilį buvo didesnis, reikėjo klausyti jo nuomonės. Taip mūsų kieme atsirado 5 kartos Honda Civic sedanas. Iš pradžių automobilis man nelabai patiko, tačiau laikui bėgant, pradėjau domėtis tais pačiais Civic’ais.“

„Man labiausiai patiko, jog Civic’ai labai lengvai pasiduoda modifikacijoms. Didžiulis detalių katalogas, pigus remontas, kuro sąnaudos mažos.“

1384307_574387715960239_689127434_n

„Pirmasis automobilis – pirmos klaidos – pirmieji patobulinimai. Praeitą savaitę Civic’as atrodė taip (nuotrauka viršuje). Tačiau artėjant rudeniui bei žiemai, žinojau, kad atėjus naujam sezonui noriu kažko naujo, kažko gražesnio, greitesnio.“

„Galvoje turėjau du variantus : 6GEN Civic ir 5GEN Prelude. Per savaitę pasirodydavo vos vienas Prelude skelbimas ir tai dažniausiai 4 kartos ir koks nors lavonas. Tačiau saviškį ir išsvajotąjį Prelude suradau šio modelio forume.“

„Netikėtai pradėjau bendrauti su vienu žmogumi iš Prelude forumo ir jis prasitarė, kad ruošiasi pardavinėti savąjį. Pirmas vaizdelis manęs labai nenudžiugino. Parūdijusios arkos, kampai prie lempų, atsilupę dažai, sulankstytas kapotas, durys… Net ir patikrinus automobilį servise ir nesuradus jokių rimtų bėdų, nusprendžiau jo nepirkti.“

„Tačiau kiekvieną dieną galvodavau apie jį ir niekaip nesugebėdavau jo užmiršti. Greičiausiai, tai buvo ta – tikroji meilė. Po savaitės dvejonių, nuvažiavau į Vilnių ir nusipirkau būtent šį Prelude.“

Zi6kaQ5

Kas paskatino tobulinti automobilius? Aplinkiniai? Noras išsiskirti?

– „Tobulinti automobilius nepasakyčiau, kad paskatino aplinkiniai. Gal labiau paskatino dalyvavimas forumuose, žiūrėjimas įvairių nuotraukų, kitų žmonių projektėlių skaitymas. Taip po truputį, beskaitydamas tokius projektus, gilindamasis į viską, ir pats tokiu patampi. O vėliau, beabejo, kai prasideda „meet’ai“, klubų suvažiavimai, tada ir aplinkiniai skatina, or krauniesi patirties iš aplinkinių, nuomonių, patrimų, taip viskas ir vyksta paprasta tokia vaga. O kas dėl noro išsiskirti, tai manau visiems yra panašiai. Svarbiausia jausti ribą ir mokėti išsiskirti paprastai bet tuo pačiu ir skoningai. Būtent to ir siekiu.“

Ar kada nors svarstei apie orinės važiuoklė sumontavimą į savo Prelude?

– „Dėl šito, tai kol kas dar neteko pagalvoti, bet manau kad to niekada ir nebus. Labiau galvoju sekantį sezoną apie daug paprastesnį ir visiems puikiai žinomą dalyką – „coilus“. Orinė pakaba, smagus ir geras dalykas, tačiau kaina atbaido kol kas šitą malonumą.“

Kadangi tavo Prelude jau tikras VTI, galbūt galvoji … apie mėgėjiškas automobilių sporto varžybas?

– „Mano automobilis yra kasdieninis. Su juo važiuoju tiek į darbą ar mokslus, tiek į sodą ar parduotuvę. Tačiau, net neabejoju, kad stengsiuosi nepraleisti nei vienos progos išvažiuoti į trasą. Tiesa, neseniai vykusiame H klubo atidaryme, tokia proga buvo, bet jos neišnaudojau., tebuvau Show Off narys. Kodėl nepasinaudojau proga? Pats sau negaliu vis dar atsakyt į šitą klausimą. Tačiau net neabejoju, kad pasitaikius sekančiai progai, jos tikrai neprašausiu ir išbandysiu automobilį trasoje. Kai bus daugiau laiko, sudalyvausiu ir ne vienose mėgėjiškose lenktynėse.

pophffk

 Modifikacijų sąrašas 

Agnius šį Prelude vadina įvaikintu VTI. Automobilio kėbulas yra europinio modelio, tačiau visas swap’as ( variklis, dėžė, važiuoklė, stabdžiai, salonas, elektra) yra sudėti nuo VTI modelio.

Vos tik nusipirkus automobilį buvo perdažytas kėbulas originalia Blue Marine spalva. Nupirkti ir sudėti nauji TRW stabdžių diskai ir kaladėlės. H22 147kw VTI važiuoklė, 282 stabdžiai, Type – S raudonos šildomos sėdynės, amerikietiškas spidometras su reguliuojamu apšvietimu, šildomi veidrodžiai,  galinis Wing West buferio pažeminimas, R17 RAYS Inovite ratlankiai, Japan Racing mėlynos veržlės, JDM priešrūkiniai žibintai,  Aftermarket išmetimas,  OEM spoileris.

TWLuW6G

 Ateities planai

„Planai kaip ir pas visas Honda’s dažniausiai būna beribiai ir sąrašas kas kartą vis didėja. Sąrašas didėja – piniginė plonėja, kaip sąkant! Galvoje, darbas numeris vienas – išsiplauti variklio skyrių, kad ir kaip juokingai tai beskambėtų. Persidažyti stabdžių supportus, priekinis pažeminimas, slenksčiai, rimtesnė muzika, iki idealumo davest važiuoklę, GAL dar dropo, arba pasikeisti padangas į 215/45, nes padariau vieną klaidelę, kad montavau 215/40 r17 padangas, o ratai nebe taip gražiai užpildo arkas“

„Kas liečia variklį, tai greičiausiai bus pažaista su oro įsiurbimu, bet didesnių modų ten nenusimato, kol kas užtenka ir standartinio variklio galios.“

wrkB0bY

Back to top button