REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Per pirmą Dakaro lenktynių savaitę Vaidoto Žalos ir Sauliaus Jurgelėno nuotaikos keitėsi ne kartą. Puikus startas, stabilus tempas, pirmosios problemos ir kuro siurblio gedimas, iš „Agrorodeo“ komandos atėmęs septynias valandas...
Kai ilgiausiame lenktynių etape Vaidotas ir Saulius aplenkė bemaž pusšimtį varžovų, atrodė, kad komanda problemas bus palikusi už nugaros. Tačiau lenktynių pusiaukelę žymėjęs septintas etapas iš Bolivijos Uyunio į Argentinos Saltos miestą vėl buvo permainingas: puiki pradžia ir nerimas, artėjant prie finišo.
Etapo 353 km greičio ruožas buvo padalytas į dvi dalis, tarp jų buvo oficialus valstybių sienos kirtimas.
Dėl Argentiną plaunančių liūčių, organizatoriai netgi atšaukė argentinietišką etapo dalį motociklininkams, o štai visureigių vairuotojai turėjo iš viso šeštadienį nuvažiuoti 793 km.
Startavę 49-i, „Agrorodeo“ komandos lenktynininkai nuo pat pradžių rodė puikų tempą: jie kilo aukštyn iki 39 vietos. „Pirmą greičio ruožo dalį baigėme, netrukus startuosime – antroje atkarpoje. Pradžia buvo įkvepianti, aplenkėme keletą varžovų. Bet įpusėjus ruožui ir vėl kaprizus pradėjo rodyti turbina: teko etapą baigti „avariniu režimu“. Turbinos problemos neleido važiuoti greičiau, bet iki finišo atriedėjome. Rytoj – poilsio diena, kurios labai labai reikia“, - pranešė sportininkai.
Techninę problemą išsyk buvo galima pastebėti pagal sulėtėjusį ekipažo tempą – iš 39 pozicijos lenktynininkai smuko į 43, 54, 57 ir (preliminariais duomenimis) finiše – 62-ą vietą. Etapo nugalėtojui Carlosui Sainzui, kuris nuotolį įveikė per 3 val. 19 min. 3 sek. lietuvių ekipažas pralaimėjo 1 val. 39 min. ir 4 sek.
Sekmadienis bus itin darbinga diena komandos mechanikams Dariui ir Aidui Biesevičiams bei Rimui Granskui – lenktynininkai turės galimybę pailsėti, o mechanikai privalės paruošti Lietuvoje pagamintą „Seat“ antrajai Dakaro pusei, kuri tikrai nebus lengvesnė.

Per pirmą Dakaro lenktynių savaitę Vaidoto Žalos ir Sauliaus Jurgelėno nuotaikos keitėsi ne kartą. Puikus startas, stabilus tempas, pirmosios problemos ir kuro siurblio gedimas, iš „Agrorodeo“ komandos atėmęs septynias valandas...
Kai ilgiausiame lenktynių etape Vaidotas ir Saulius aplenkė bemaž pusšimtį varžovų, atrodė, kad komanda problemas bus palikusi už nugaros. Tačiau lenktynių pusiaukelę žymėjęs septintas etapas iš Bolivijos Uyunio į Argentinos Saltos miestą vėl buvo permainingas: puiki pradžia ir nerimas, artėjant prie finišo.
Etapo 353 km greičio ruožas buvo padalytas į dvi dalis, tarp jų buvo oficialus valstybių sienos kirtimas.
Dėl Argentiną plaunančių liūčių, organizatoriai netgi atšaukė argentinietišką etapo dalį motociklininkams, o štai visureigių vairuotojai turėjo iš viso šeštadienį nuvažiuoti 793 km.
Startavę 49-i, „Agrorodeo“ komandos lenktynininkai nuo pat pradžių rodė puikų tempą: jie kilo aukštyn iki 39 vietos. „Pirmą greičio ruožo dalį baigėme, netrukus startuosime – antroje atkarpoje. Pradžia buvo įkvepianti, aplenkėme keletą varžovų. Bet įpusėjus ruožui ir vėl kaprizus pradėjo rodyti turbina: teko etapą baigti „avariniu režimu“. Turbinos problemos neleido važiuoti greičiau, bet iki finišo atriedėjome. Rytoj – poilsio diena, kurios labai labai reikia“, - pranešė sportininkai.
Techninę problemą išsyk buvo galima pastebėti pagal sulėtėjusį ekipažo tempą – iš 39 pozicijos lenktynininkai smuko į 43, 54, 57 ir (preliminariais duomenimis) finiše – 62-ą vietą. Etapo nugalėtojui Carlosui Sainzui, kuris nuotolį įveikė per 3 val. 19 min. 3 sek. lietuvių ekipažas pralaimėjo 1 val. 39 min. ir 4 sek.
Sekmadienis bus itin darbinga diena komandos mechanikams Dariui ir Aidui Biesevičiams bei Rimui Granskui – lenktynininkai turės galimybę pailsėti, o mechanikai privalės paruošti Lietuvoje pagamintą „Seat“ antrajai Dakaro pusei, kuri tikrai nebus lengvesnė.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų