REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kokie kuriozai vyksta Rusijos keliuose matome kiekvieną dieną. Tačiau nepagarba kelių eismo taisyklėms bei kitiems eismo dalyviams neatsirado iš niekur. Tarybų Sąjungoje, avarijos taip pat nebuvo retenybė, kurios dažniausiai įvykdavo dėl neblaivių vairuotojų kaltės.
Kelių infrastruktūra gerėja ne tik Lietuvoje, bet ir Rusijoje, tačiau avarijų skaičius minėtoje šalyje tik didėja. Kodėl? Visų pirma, lyginant su Tarybine Rusija, stipriai išaugo automobilių skaičius. Tarp kitų priežasčių būtų galima paminėti, kad gerokai sumažėjo vidutinis vairuotojo amžius - seniau už vairo dažniausiai sedėdavo jau subrendusios asmenybės.

auto-020
Bet tai dar ne viskas. Sovietiniai laikai turėjo ir savų negatyvų. Pavyzdžiui, kaip ir Lietuvoje, gerėja Kelių policijos darbas, į kurį seniau buvo žiūrima pro pirštus. Milicininkai savo darbą įsivaizdavo ne kaip tvarkos keliuose priežiūrą, bet kaip lengvą uždarbiavimo šaltinį. Juk už kyšį milicininkų paleistas vairuotojas, jau už kito kampo tapdavo eismo įvykio kaltininku.

auto-027
Būtent alkoholis iki šios dienos išliko didžiausia Rusijos kelių eismo problema. Surinkome nuotraukas, kuriose įvykusios avarijos atsitiko dėl alkoholio sukeltų simptomų. Kai kurie įvykiai atrodo išties kurioziški, o kiti, gaila, tragiški.

auto-032
Nereikia pamiršti ir kitų faktorių. Greitis, kuris seniau buvo kiek mažesnis turėjo didelę įtaką to meto automobiliams, kuriuos gaminant mažai kas dėmesį kreipė į saugumą. Net ir nedideliais greičiais nutikusios avarijos neretai baigdavosi tragiškai, todėl šiuo metu yra gerokai sumažėjęs mirčių kiekis keliuose. Ir taip, čia kalba eina apie Rusiją.

auto-040
Nors kalbame ne apie pačius linksmiausius dalykus, Rusijoje visada buvo įvairių kurioziškų avarijų. Žinoma, tai nereiškia, kad tai gali nutikti tik motulėje Rusijoje, tačiau po vikšriniu traktoriumi palindęs "Žigulys" kelia daug klaustukų.

auto-018

Kokie kuriozai vyksta Rusijos keliuose matome kiekvieną dieną. Tačiau nepagarba kelių eismo taisyklėms bei kitiems eismo dalyviams neatsirado iš niekur. Tarybų Sąjungoje, avarijos taip pat nebuvo retenybė, kurios dažniausiai įvykdavo dėl neblaivių vairuotojų kaltės.
Kelių infrastruktūra gerėja ne tik Lietuvoje, bet ir Rusijoje, tačiau avarijų skaičius minėtoje šalyje tik didėja. Kodėl? Visų pirma, lyginant su Tarybine Rusija, stipriai išaugo automobilių skaičius. Tarp kitų priežasčių būtų galima paminėti, kad gerokai sumažėjo vidutinis vairuotojo amžius - seniau už vairo dažniausiai sedėdavo jau subrendusios asmenybės.

auto-020
Bet tai dar ne viskas. Sovietiniai laikai turėjo ir savų negatyvų. Pavyzdžiui, kaip ir Lietuvoje, gerėja Kelių policijos darbas, į kurį seniau buvo žiūrima pro pirštus. Milicininkai savo darbą įsivaizdavo ne kaip tvarkos keliuose priežiūrą, bet kaip lengvą uždarbiavimo šaltinį. Juk už kyšį milicininkų paleistas vairuotojas, jau už kito kampo tapdavo eismo įvykio kaltininku.

auto-027
Būtent alkoholis iki šios dienos išliko didžiausia Rusijos kelių eismo problema. Surinkome nuotraukas, kuriose įvykusios avarijos atsitiko dėl alkoholio sukeltų simptomų. Kai kurie įvykiai atrodo išties kurioziški, o kiti, gaila, tragiški.

auto-032
Nereikia pamiršti ir kitų faktorių. Greitis, kuris seniau buvo kiek mažesnis turėjo didelę įtaką to meto automobiliams, kuriuos gaminant mažai kas dėmesį kreipė į saugumą. Net ir nedideliais greičiais nutikusios avarijos neretai baigdavosi tragiškai, todėl šiuo metu yra gerokai sumažėjęs mirčių kiekis keliuose. Ir taip, čia kalba eina apie Rusiją.

auto-040
Nors kalbame ne apie pačius linksmiausius dalykus, Rusijoje visada buvo įvairių kurioziškų avarijų. Žinoma, tai nereiškia, kad tai gali nutikti tik motulėje Rusijoje, tačiau po vikšriniu traktoriumi palindęs "Žigulys" kelia daug klaustukų.

auto-018

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų