REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Balandžio šeštą dieną, Fiat-Chrysler koncerno vadovas Sergio Marchionne, visam pasauliui pristatys ambicingą Alfa Romeo gaivinimo planą, kuris privalo daugiau kaip šimtą metų egzistuojantį gamintoją paversti rimtu žaidėju „Premium“ segmente. 
Per pastaruosius dešimt metų girdėjome įvairiausių kalbų ir pažadų, tačiau atrodo, jog Sergio Marchionne su Ferrari ir Maserati specialistų pagalba iš tikrųjų žada iš pelenų prikelti garsų automobilių gamintoją.
Prieš keletą mėnesių buvo pasirodę pranešimų apie naują galinių ir visų keturių varomųjų ratų platformą - Giorgio. Ne vienerius metus kuriamą platformą naudos visi ateityje pasirodysiantis Alfa Romeo ir Lancia markės modeliai. Tuo tarpu benzininiai varikliai atkeliaus iš Ferrari gamyklos. Tai bus greičiausiai tie patys šešių cilindrų turbininiai motorai, kuriuos jau dabar naudoja Maserati. Tiesa, šie varikliai bus montuojami tik į pačias brangiausias Alfa Romeo modelių versijas. Pigesnės ir daugeliui prieinamos versijos gaus naujos kartos MultiAir benzininius variklius.
Ką Fiat-Chrysler koncernas darys su Alfa Romeo sesute Lancia? Kol kas šio automobilių gamintojo produkcija bus siūloma tik Italijoje. Koncernas nusprendė daugiau nebesiūlyti Lancia ženkliukais pažymėtų Chrysler 300 ir Voyager modelių, nes jie tiesiog neatitinka daugelio europiečių reikalavimų. Ar tai reiškia, kad Fiat-Chrysler numarins Lancia? Tikrai ne.
Pasak neoficialių šaltinių, Sergio Marchionne turi ambicingą planą ir šiai markei, tačiau jo įgyvendinimas bus pradėtas ne anksčiau kaip 2017-2018 metais. Dabar visas dėmesys ir investicijos bus skiriamas Alfa Romeo.

Balandžio šeštą dieną, Fiat-Chrysler koncerno vadovas Sergio Marchionne, visam pasauliui pristatys ambicingą Alfa Romeo gaivinimo planą, kuris privalo daugiau kaip šimtą metų egzistuojantį gamintoją paversti rimtu žaidėju „Premium“ segmente. 
Per pastaruosius dešimt metų girdėjome įvairiausių kalbų ir pažadų, tačiau atrodo, jog Sergio Marchionne su Ferrari ir Maserati specialistų pagalba iš tikrųjų žada iš pelenų prikelti garsų automobilių gamintoją.
Prieš keletą mėnesių buvo pasirodę pranešimų apie naują galinių ir visų keturių varomųjų ratų platformą - Giorgio. Ne vienerius metus kuriamą platformą naudos visi ateityje pasirodysiantis Alfa Romeo ir Lancia markės modeliai. Tuo tarpu benzininiai varikliai atkeliaus iš Ferrari gamyklos. Tai bus greičiausiai tie patys šešių cilindrų turbininiai motorai, kuriuos jau dabar naudoja Maserati. Tiesa, šie varikliai bus montuojami tik į pačias brangiausias Alfa Romeo modelių versijas. Pigesnės ir daugeliui prieinamos versijos gaus naujos kartos MultiAir benzininius variklius.
Ką Fiat-Chrysler koncernas darys su Alfa Romeo sesute Lancia? Kol kas šio automobilių gamintojo produkcija bus siūloma tik Italijoje. Koncernas nusprendė daugiau nebesiūlyti Lancia ženkliukais pažymėtų Chrysler 300 ir Voyager modelių, nes jie tiesiog neatitinka daugelio europiečių reikalavimų. Ar tai reiškia, kad Fiat-Chrysler numarins Lancia? Tikrai ne.
Pasak neoficialių šaltinių, Sergio Marchionne turi ambicingą planą ir šiai markei, tačiau jo įgyvendinimas bus pradėtas ne anksčiau kaip 2017-2018 metais. Dabar visas dėmesys ir investicijos bus skiriamas Alfa Romeo.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų