REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Fiat - Chrysler“ koncerno vadovas, Sergio Marchionne, apie naujojo „Alfa Romeo“ sedano kūrimą galėtų papasakoti ne vieną istoriją. Ilgai lauktas, per rekordiškai trumpą laiko tarpą sukurtas „Giulia“ sedanas turėtų atversti naują puslapį nuostabaus gamintojo istorijoje. 
Sergio Marchionne ne vieną kartą yra sakęs, jog „Alfa Romeo Giulia“ turi būti geras automobilis. Visomis prasmėmis. Pradedant ergonomika, erdve interjere, valdymo savybėmis ir baigiant techninėmis charakteristikomis bei baigiant saugumu.
Dar prieš pradedant serijinę „Giulia“ modelio gamybą, interneto platybėse pasirodė įvairiausių gandų, jog „Alfa Romeo“ kelis kartus nukėlė naujo modelio debiutą dėl inžinierių noro pagerinti automobilio pakabos konfigūraciją, pašalinti programinės įrangos klaidas ir padidinti klasikinės komponuotės sedano saugumą.
Neseniai prasidėjusi „Alfa Romeo Giulia“ sedano gamyba privertė naująjį kompanijos modelį apsilankyti pačioje nemaloniausioje atostogų įstaigoje - „Euro NCAP“ būstinėje, kurioje atliekami skaudūs naujų automobilių saugumo bandymai. Tad dabar lieka atsakyti į vieną klausimą - Kaip „Alfa Romeo Giulia“ sedanui sekėsi saugumo bandymuose?

„Fiat - Chrysler“ koncerno vadovas, Sergio Marchionne, apie naujojo „Alfa Romeo“ sedano kūrimą galėtų papasakoti ne vieną istoriją. Ilgai lauktas, per rekordiškai trumpą laiko tarpą sukurtas „Giulia“ sedanas turėtų atversti naują puslapį nuostabaus gamintojo istorijoje. 
Sergio Marchionne ne vieną kartą yra sakęs, jog „Alfa Romeo Giulia“ turi būti geras automobilis. Visomis prasmėmis. Pradedant ergonomika, erdve interjere, valdymo savybėmis ir baigiant techninėmis charakteristikomis bei baigiant saugumu.
Dar prieš pradedant serijinę „Giulia“ modelio gamybą, interneto platybėse pasirodė įvairiausių gandų, jog „Alfa Romeo“ kelis kartus nukėlė naujo modelio debiutą dėl inžinierių noro pagerinti automobilio pakabos konfigūraciją, pašalinti programinės įrangos klaidas ir padidinti klasikinės komponuotės sedano saugumą.
Neseniai prasidėjusi „Alfa Romeo Giulia“ sedano gamyba privertė naująjį kompanijos modelį apsilankyti pačioje nemaloniausioje atostogų įstaigoje - „Euro NCAP“ būstinėje, kurioje atliekami skaudūs naujų automobilių saugumo bandymai. Tad dabar lieka atsakyti į vieną klausimą - Kaip „Alfa Romeo Giulia“ sedanui sekėsi saugumo bandymuose?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Sergio Marchionne ir visa „Alfa Romeo“ inžinierių komanda gali džiūgauti, nes itališkas sedanas gavo maksimalų - penkių žvaigždučių įvertinimą. Tačiau tai dar ne viskas. „Alfa Romeo Giulia“ suaugusių apsauga įvertinta aukščiausiu balu per visą „Euro NCAP“ istoriją - 98%. Už tai reikėtų reikėtų dėkoti lengvai ir labai stipriai „Giulia“ sedano struktūrai, kuri buvo pagaminta iš anglies pluošto ir aliuminio.
„Alfa Romeo Giulia“ sedano pasirodymas „Euro NCAP“ saugumo bandymuose turėtų nuliūdinti „Volvo“ kompanijos vadovus. Kodėl? Nes iki šiol už suaugusių keleivių apsaugą didžiausią balą buvo gavęs „Volvo XC90“ visureigis. Tuomet jis gavo 97%.
Pažvelgus į kitas kategorijas, itališkas sedanas taip pat pasirodė pagirtinai. Vaikų apsauga buvo įvertinta 81%, pėsčiųjų apsauga įvertinta 61%, pagalbinių sistemų darbas įvertintas 51%.
Palyginkime „Alfa Romeo Giulia“ su konkurentais :






























































Suaugusių apsauga Vaikų apsauga Pėsčiųjų apsauga Sistemų įvertinimas
Alfa Romeo Giulia (2016) 98% 81% 69% 60%
Audi A4 (2015) 90% 87% 75% 75%
BMW 3 Series (2012) 95% 84% 78% 86%
Infiniti Q50 (2013) 86% 87% 67% 81%
Jaguar XE (2015) 92% 82% 81% 82%
Mercedes C-Class (2014) 92% 84% 77% 70%
Volvo V60 (2012) 94% 82% 64% 100%



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų