REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kuomet „Alfa Romeo“ pristatė „Giulia“ ir „Stelvio“ modelius, gamintojas įrodė, jog turi ambicijų ir noro susigrąžinti tarptautinį pripažinimą. Vis dėlto, gamintojos vadovai puikiai žino, jog tik šie du modeliai nepadės tapti pilnaverčiu „Premium“ lygos žaidėju. Tam reikia daugiau naujų modelių, kurie užimtų tvirtas pozicijas pačiuose svarbiausiuose segmentuose. 
„Alfa Romeo Giulietta“ yra vienas seniausių kompaktinės klasės atstovų. Pirmą kartą šis modelis buvo pristatytas 2010 metais ir labai greitai tapo populiariausiu „Alfa Romeo“ modeliu. Per septynis gamybos metus italai visame pasaulyje pardavė daugiau kaip 350 000 „Giulietta“ hečbekų.
„Alfa Romeo Giulietta“ net ir dabar sulaukia žymiai daugiau užsakymų negu absoliučiai nauji „Giulia“ ar „Stelvio“ modeliai. Akivaizdu, jog kompaktiškas hečbekas „Alfa Romeo“ šeimoje atlieka itin svarbų vaidmenį.
Pasak Olandijoje leidžiamo žurnalo – „AutoWeek“, „Alfa Romeo“ pagaliau nusprendė ką reikia daryti su europiečių mėgstamu hečbeku. Naujausiame žurnalo numeryje rašoma, jog naujos kartos „Giulietta“ atsisveikins su priekinių varančiųjų ratų pavara, o ją pakeis automanų mėgstama klasikinė komponuotė, kuomet variklis montuojamas priekyje, o varomieji ratai – galiniai.

Kuomet „Alfa Romeo“ pristatė „Giulia“ ir „Stelvio“ modelius, gamintojas įrodė, jog turi ambicijų ir noro susigrąžinti tarptautinį pripažinimą. Vis dėlto, gamintojos vadovai puikiai žino, jog tik šie du modeliai nepadės tapti pilnaverčiu „Premium“ lygos žaidėju. Tam reikia daugiau naujų modelių, kurie užimtų tvirtas pozicijas pačiuose svarbiausiuose segmentuose. 
„Alfa Romeo Giulietta“ yra vienas seniausių kompaktinės klasės atstovų. Pirmą kartą šis modelis buvo pristatytas 2010 metais ir labai greitai tapo populiariausiu „Alfa Romeo“ modeliu. Per septynis gamybos metus italai visame pasaulyje pardavė daugiau kaip 350 000 „Giulietta“ hečbekų.
„Alfa Romeo Giulietta“ net ir dabar sulaukia žymiai daugiau užsakymų negu absoliučiai nauji „Giulia“ ar „Stelvio“ modeliai. Akivaizdu, jog kompaktiškas hečbekas „Alfa Romeo“ šeimoje atlieka itin svarbų vaidmenį.
Pasak Olandijoje leidžiamo žurnalo – „AutoWeek“, „Alfa Romeo“ pagaliau nusprendė ką reikia daryti su europiečių mėgstamu hečbeku. Naujausiame žurnalo numeryje rašoma, jog naujos kartos „Giulietta“ atsisveikins su priekinių varančiųjų ratų pavara, o ją pakeis automanų mėgstama klasikinė komponuotė, kuomet variklis montuojamas priekyje, o varomieji ratai – galiniai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Alfa Romeo Giulietta Veloce


Kadangi „Alfa Romeo“ nori kurti automobilius, kurie pasižymėtų pačiomis geriausiomis dinaminėmis savybėmis, kito pasirinkimo gamintojas tiesiog neturėjo. „AutoWeek“ žurnalo redakcijos teigimu, italai yra linkę paaukoti interjero erdvę dėl geresnių važiavimo savybių. Pažvelkite į šiuo metu gaminamą 1 serijos „BMW“ hečbeką, kuris taip pat varomas galiniais ratais, tačiau už šį malonumą vokiško hečbeko vairuotojai turi susitaikyti su truputėlį mažesne bagažine ir erdve ant galinių sėdynių.
Pranešime taip pat rašoma, jog naujoji „Giulietta“ bus komplektuojama tik su benzininiais varikliais. Buvęs „FCA“ koncernas vadovas, Sergio Marchionne šiemet buvo paskelbęs, jog vienas didžiausių automobilių gamintojų ruošiasi atsisakyti dyzelinių variklių, o jų vietą užims hibridinės jėgainės.
Kompaktinės klasės atstovas taip pat bus komplektuojamas su naujausiomis „FCA“ koncerno technologijomis. „Alfa Romeo“ atstovai šiemet įvykusioje prezentacijoje pažadėjo, jog visi ateityje pasirodysiantys modeliai turės „Level 2“ ir „Level 3“ lygio autonominių automobilių technologijas. Šiuo metu „Level 3“ technologiją turi tik „Audi A7“, „Audi A8“ bei keli „BMW“ ir „Mercedes Benz“ modeliai.
Į kompaktinių automobilių klasę „Alfa Romeo“ ruošiasi sugrįžti su dviem modeliais: „Giulietta“ hečbeku ir kompaktišku krosoveriu, kuris taptų tiesioginiu „BMW X2“, „Jaguar E-Pace“ ir „Volvo XC40“ konkurentu.
Šiuo metu nėra žinoma kada tiksliai pasirodys naujoji „Giulietta“, tačiau anksčiau pasirodę pranešimai teigė, jog kompaktiškas hečbekas turėtų debiutuoti 2019 metais.
Žurnalo iškarpos

Alfa Romeo Giulietta (1)


Alfa Romeo Giulietta (2)

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų