REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Alfa Romeo klubas” lenktynių komanda 1000 km lenktynių kvalifikacijos važiavimuose pasiekė tokį rezultatą, kokio siekė – 11 startinė pozicija rytojaus lenktynėms. Kaip ir „Formulės-1” lenktynėse, ši pozicija turi privalumų. Pagrindinis – nedalyvaujant „Top 10” kvalifikacijos važiavimuose galima pataupyti „Alfa Romeo GT Diavolo Rosso” bolidą.
1:28.318 – vienuoliktas laikas
Prie pietų stalo dauguma strategų prognozavo šlapią kvalifikaciją. Tačiau aplink Palangą sukiojęsis lietaus debesis neužsuko į 1000 km lenktynių trasą ir nuo važiavimų starto iki pat finišo trasa buvo sausa. Tiesa, pakankamai vėsi. Prie praėjusiais metais pasiekto trasos rekordo nepriartėjo nei vienas bolidas.
„Tai ilgos 1000 km lenktynės ir startinė pozicija jose nelemia pasakiškai daug. Taip, startuoti iš galo ir brautis pro minią būtų sunku. Bet mūsų pasiekta 11-oji pozicija yra - mūsų nuomone - aukso vidurys.”, – pasakojo „Alfa Romeo klubas” komandos vadovas Mažvydas Jazbutis.
Greičiausią ratą komandai „atvežė” Kastytis Stankaitis, ne be priežasties užsidirbęs pravardę „Spydas”. Jo rezultatas - 1:28.318. Labai panašiu tempu treniruočių metu važiavo ir kiti komandos pilotai – Tomas Plaščynskas ir Rimvydas Agurkis.
Strateginis žaidimas
1000 km lenktynės – ilgas strateginis žaidimas. Jame nugali ne greičiausius ratus važiuojanti komanda, o ta, kuri sugeba savo taktiką, greitį ir stabilumą suderinti į vieną darnų muzikos instrumentą.
„Važiuojame sportiniu tempu, bet neieškodami galimybių ribos. Net neabejoju, kad kokią sekundę nuo šio rezultato įmanoma atkirpti, bet tai ilgų nuotolių lenktynės. Tik finišo linija pasakys kas yra kas.”, – teigia Mažvydas Jazbutis.
Rytojaus lenktynės prasideda lygiai 12 valandą. Planuojamas finišas - po gerų aštuonių devynių valandų. Tuomet ir išvysime ar „Alfa Romeo klubas” strategija, kurią galima pavadinti konservatyvia, pasiteisins. O skaičius vienuolika – Arvydas Sabonis sutiks – labai sėkmingas.

Alfa Romeo klubas” lenktynių komanda 1000 km lenktynių kvalifikacijos važiavimuose pasiekė tokį rezultatą, kokio siekė – 11 startinė pozicija rytojaus lenktynėms. Kaip ir „Formulės-1” lenktynėse, ši pozicija turi privalumų. Pagrindinis – nedalyvaujant „Top 10” kvalifikacijos važiavimuose galima pataupyti „Alfa Romeo GT Diavolo Rosso” bolidą.
1:28.318 – vienuoliktas laikas
Prie pietų stalo dauguma strategų prognozavo šlapią kvalifikaciją. Tačiau aplink Palangą sukiojęsis lietaus debesis neužsuko į 1000 km lenktynių trasą ir nuo važiavimų starto iki pat finišo trasa buvo sausa. Tiesa, pakankamai vėsi. Prie praėjusiais metais pasiekto trasos rekordo nepriartėjo nei vienas bolidas.
„Tai ilgos 1000 km lenktynės ir startinė pozicija jose nelemia pasakiškai daug. Taip, startuoti iš galo ir brautis pro minią būtų sunku. Bet mūsų pasiekta 11-oji pozicija yra - mūsų nuomone - aukso vidurys.”, – pasakojo „Alfa Romeo klubas” komandos vadovas Mažvydas Jazbutis.
Greičiausią ratą komandai „atvežė” Kastytis Stankaitis, ne be priežasties užsidirbęs pravardę „Spydas”. Jo rezultatas - 1:28.318. Labai panašiu tempu treniruočių metu važiavo ir kiti komandos pilotai – Tomas Plaščynskas ir Rimvydas Agurkis.
Strateginis žaidimas
1000 km lenktynės – ilgas strateginis žaidimas. Jame nugali ne greičiausius ratus važiuojanti komanda, o ta, kuri sugeba savo taktiką, greitį ir stabilumą suderinti į vieną darnų muzikos instrumentą.
„Važiuojame sportiniu tempu, bet neieškodami galimybių ribos. Net neabejoju, kad kokią sekundę nuo šio rezultato įmanoma atkirpti, bet tai ilgų nuotolių lenktynės. Tik finišo linija pasakys kas yra kas.”, – teigia Mažvydas Jazbutis.
Rytojaus lenktynės prasideda lygiai 12 valandą. Planuojamas finišas - po gerų aštuonių devynių valandų. Tuomet ir išvysime ar „Alfa Romeo klubas” strategija, kurią galima pavadinti konservatyvia, pasiteisins. O skaičius vienuolika – Arvydas Sabonis sutiks – labai sėkmingas.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų