REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Alfa Romeo“ yra viena iš tų kompanijų, kuris labai dažnai mėgsta koncepcinius modelius su minimaliais pakeitimais perkelti į serijinę gamybą. Puikus to pavyzdys buvo „Alfa Romeo Brera“ konceptas, kuris per rekordiškai trumpą laiko tarpą ir su minimaliais pokyčiais pakliuvo į serijinę gamybą. 
Drąsūs „Alfa Romeo“ vadovų sprendimai labai dažnai paskatino automobilių dizaino įmonių darbuotojus sukurti beprotiškai ar net ekstremaliai atrodančias mašinas su „Alfa Romeo“ markės emblema ir tikėtis, jog galbūt, tik galbūt, šios markės vadovai nuspręs pradėti serijinę automobilio gamybą. Deja, neeilinio dizaino projektas nugulė į „Alfa Romeo“ vadovų stalčių.

„Alfa Romeo“ yra viena iš tų kompanijų, kuris labai dažnai mėgsta koncepcinius modelius su minimaliais pakeitimais perkelti į serijinę gamybą. Puikus to pavyzdys buvo „Alfa Romeo Brera“ konceptas, kuris per rekordiškai trumpą laiko tarpą ir su minimaliais pokyčiais pakliuvo į serijinę gamybą. 
Drąsūs „Alfa Romeo“ vadovų sprendimai labai dažnai paskatino automobilių dizaino įmonių darbuotojus sukurti beprotiškai ar net ekstremaliai atrodančias mašinas su „Alfa Romeo“ markės emblema ir tikėtis, jog galbūt, tik galbūt, šios markės vadovai nuspręs pradėti serijinę automobilio gamybą. Deja, neeilinio dizaino projektas nugulė į „Alfa Romeo“ vadovų stalčių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


1997 metais „Alfa Romeo“ buvo pasiruošusi atversti naują lapą kompanijos istorijoje. Markės inžinieriai darbavosi prie keletos naujų modelių, kurie pakeistų „Alfa Romeo 145“, „Alfa Romeo 155“ ir „Alfa Romeo 164“. Automobilių dizaino įmonė „Italdesign“, norėdama tinkamai atsisveikinti su „Alfa Romeo“ flagmanu - „Alfa Romeo 164“, 1997 metais pristatė šio modelio pagrindu sukurtą „Alfa Romeo Scighera“.
Kas galėjo pagalvoti, jog po futuristiška, kvapą gniaužiančia išvaizda slypėjo kuklaus „Alfa Romeo 164“ sedano platforma ir per vidurį sumontuotas 3,0 litrų, 6 cilindrų benzininis variklis su dvejomis turbinomis. 400 arklio galių išvystęs jėgos agregatas buvo suporuotas su keturių varančiųjų ratų pavara ir mechanine pavarų dėže. Šios kombinacijos dėka „Alfa Romeo Scighera“ galėjo pasiekti 300 km/val. maksimalų greitį – anuomet, tai buvo labai respektabilus rodiklis.



Nuo kitų panašaus pobūdžio projektų, kurie dažniausiai atrodo įspūdingai, bet į gamintojo stendą būna atstumiami, „Italdesign“ specialistų kūrinys buvo pilnai funkcionuojantis automobilis.
Visi interjere sumontuoti prietaisai veikė ir buvo pasiruošti naudojimui, tačiau „Alfa Romeo“ vadovai, nors ir džiugiai sutikę šį projektą, apie serijinės gamybos palaiminimą kalbėti nenorėjo, nes finansuoti tokio modelio gamybą reikėtų milžiniškų lėšų, kurių tuomet „Alfa Romeo“ tiesiog neturėjo.
Juk ant slenksčio stovėjo naujutėlė „Alfa Romeo 156“, „Alfa Romeo 166“ ir „Alfa Romeo 147“ - modeliai, kurie du kartus laimėjo „Europos metų automobilio“ titulą. Modeliai, kurie padėjo gamintojui kelis kartus padidinti gamybos pajėgumus. Gaila, jog momentalioje šlovės akimirkoje buvęs gamintojas nepanoro atsigręžti į šią koncepciją, kuri būtų nuostabi „Alfa Romeo“ modelių gamos pažiba.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų