REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Koks automobilis geriausiai atspindi jau nebeegzistuojančią B ralio grupę? Audi Quattro? Peugeot 205 T16? O galbūt Lancia 037 ar Delta S4? Daugeliui, tai bus naujiena, tačiau 1982 metais, Alfa Romeo automobilių specialistė „AutoDelta“, sukūrė analogų neturėjusį prototipą su kuriuo buvo norima dalyvauti beprotiškose B ralio grupės varžybose. 
1982 metais pristatytas prototipas turėjo 2.5 litro, šešių cilindrų benzininį motorą, kuris buvo sumontuotas ne priekyje, bet gale, šalia galinės ašies. Iš Alfa Romeo GTV pasiskolintas variklis gavo Bosch įpurškimo sistemą, inžinieriai padidino variklio kompresiją iki 9.0:1. Tai leido išspausti 158 arklio galių esant 5600 aps/min. Tai nėra įspūdingas rezultatas, tačiau ar vos 990 kilogramų svėrusiam automobiliai reikėjo galingo agregato? Žinoma, kad ne.

Koks automobilis geriausiai atspindi jau nebeegzistuojančią B ralio grupę? Audi Quattro? Peugeot 205 T16? O galbūt Lancia 037 ar Delta S4? Daugeliui, tai bus naujiena, tačiau 1982 metais, Alfa Romeo automobilių specialistė „AutoDelta“, sukūrė analogų neturėjusį prototipą su kuriuo buvo norima dalyvauti beprotiškose B ralio grupės varžybose. 
1982 metais pristatytas prototipas turėjo 2.5 litro, šešių cilindrų benzininį motorą, kuris buvo sumontuotas ne priekyje, bet gale, šalia galinės ašies. Iš Alfa Romeo GTV pasiskolintas variklis gavo Bosch įpurškimo sistemą, inžinieriai padidino variklio kompresiją iki 9.0:1. Tai leido išspausti 158 arklio galių esant 5600 aps/min. Tai nėra įspūdingas rezultatas, tačiau ar vos 990 kilogramų svėrusiam automobiliai reikėjo galingo agregato? Žinoma, kad ne.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

6CA (1)


„AutoDelta“ specialistai taip pat praplatino arkas, sumontavo naują galinį spoilerį, nepriklausomą priekinę ir galinę pakabą ir labai plačias padangas (205/50), kurios į kelią kabindavosi lyg turėtų nagus.
Bet kaip ir daugelis nuostabių itališkų prototipų, taip ir šis atsimušė į sieną. Kai „AutoDelta“ sukūrė prototipą, kompanijos specialistai iškart kreipėsi į Alfa Romeo vadovybę su pasiūlymu dalyvauti B ralio grupės varžybose. „AutoDelta“ prašė tik vieno - finansavimo. Kadangi ralio varžybos nėra labai pigus užsiėmimas, automobilių tobulinimo specialistai norėjo užsitikrinti Alfa Romeo paramą ir žengti į pasaulinę automobilių sporto areną.

REKLAMA

6CA (2)


Deja, bet tuomet Alfa Romeo negalėjo pasigirti labai storomis kišenėmis. Nors mintis dalyvauti ralio čempionate kompanijos vadovybei patiko, tačiau prašoma suma - ne. Alfa Romeo turėjo du pasirinkimus - investuoti turimus pinigus į naujų modelių kūrimą arba skirti tą pačią sumą naujai automobilių sporto komandai, kuri galbūt sugebėtų aplenkti tokius monstrus kaip Audi Quattro, MG Metro, Peugeot 205 T16, Lancia Delta S4 ir t.t.
Reikėtų paminėti, kad pagal pasiūlytą „AutoDelta“ planą, varžyboms paruoštas automobilis būtų turėjęs 3 litrų, šešių cilindrų motorą, kurio pajėgumas siektų 300 AG. 990 kilogramų ir 300 AG? Skamba fantastiškai, ar ne?
Galerija : 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų