REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jeigu norite pasižiūrėti kaip automobiliai progresavo per pastaruosius dvidešimt metų, reikėtų vienas šalia kito pastatyti keletą identiškų automobilių. Pavyzdžiui, trečios kartos „Golf GTI“ ir visiškai naują „Golf GTI“, „Ferrari F355“ ir „Ferrari 458 Italia“ arba „Alpina B10“ ir „Alpina D5 BiTurbo“. 
„Alpina“ yra viena žinomiausių „BMW“ automobilių specialisčių. Daugelį metų „BMW“ automobilius tobulinanti įmonė žengia koja kojon su savo mylimu automobilių gamintoju ir stengiasi nuo jo neatsilikti. Jeigu anksčiau „Alpina“ automobiliai buvo laikomi geresniais už „BMW M“, tai dabar „Alpina“ automobiliai turi patikti tiems, kurie nenori standartinio „BMW“, tačiau „BMW M“ modeliai per aštrūs ir agresyvūs.

Jeigu norite pasižiūrėti kaip automobiliai progresavo per pastaruosius dvidešimt metų, reikėtų vienas šalia kito pastatyti keletą identiškų automobilių. Pavyzdžiui, trečios kartos „Golf GTI“ ir visiškai naują „Golf GTI“, „Ferrari F355“ ir „Ferrari 458 Italia“ arba „Alpina B10“ ir „Alpina D5 BiTurbo“. 
„Alpina“ yra viena žinomiausių „BMW“ automobilių specialisčių. Daugelį metų „BMW“ automobilius tobulinanti įmonė žengia koja kojon su savo mylimu automobilių gamintoju ir stengiasi nuo jo neatsilikti. Jeigu anksčiau „Alpina“ automobiliai buvo laikomi geresniais už „BMW M“, tai dabar „Alpina“ automobiliai turi patikti tiems, kurie nenori standartinio „BMW“, tačiau „BMW M“ modeliai per aštrūs ir agresyvūs.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Vis dėlto, šiandien pakalbėsime apie tuos laikus, kai „Alpina“ stengėsi sukurti tokį automobilį, kuris būtų geresnis už visus. Tai - „Alpina B10 4.6“. Vienas greičiausių to meto universalų pasaulyje.
Tradiciškai, visi „Alpina“ modeliai sukuriami standartinių „BMW“ modelių pagrindu. Ne išimtis buvo ir „Alpina B10“, kuris buvo sukurtas ant visiems puikiai pažįstamos 5 serijos „BMW“.

REKLAMA


Iš pradžių, „Alpina“ į savo dirbtuves atsivežė standartinį „BMW 525iX“. Kompanijos inžinieriai padidino variklio tūrį iki 3.0 litrų, variklio galia padidinta iki 231 arklio galios.
Vėliau,  1988 metais buvo pristatyta „Alpina B10 3.5“ versija. Šis modelis gavo galingesnį, gausiai modifikuotą 3.5 litro benzininį variklį, kurio pajėgumas siekė 254 arklio galias ir 325 Nm.


Pati įspūdingiausia „E34“ modelio versija buvo pristatyta 1994 metais. Talpus universalas buvo aprūpintas 4.6 litro, 8 cilindrų benzininiu varikliu, kuris išvystė 340 arklio galių ir 480 Nm sukimo momentą. Su šiuo varikliu automobilis iki 100 km/val. įsibėgėdavo per 6.4 sekundės ir pasiekdavo net 270 km/val. maksimalų greitį.
Nors „Alpina“ iš viso pagamino 46 „B10 4.6“ vienetus, tačiau tik 19 iš jų turėjo universalo kėbulą ir tik keturi iš jų turėjo mechaninę pavarų dėžę.
Galerija

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų