Įvairenybės

„Alpina C1“ : Viena rečiausių 3 serijos „BMW“ versijų

Kiekvieną kartą, kai išgirstate vardą – „Alpina“, kiekvieno automano galvoje pradeda sproginėti fejerverkai. Ne vieną dešimtmetį veikianti įmonė, o tiksliau – automobilių gamintojas, savo sąskaitoje turi ne vieną įspūdingą modelį. Kiekvienas iš jų buvo sukurtas ne tik dėl noro pranokti gamyklinius „BMW“ modelius, bet ir dėl noro turėti geresnį, tobulesnį, geriau išbaigtą „BMW“ automobilį. 

Laikais, kai pro „BMW“ gamyklos vartus riedėdavo pirmosios 3 serijos kartos modeliai, „Alpina“ specialistai tuo tarpu darbavosi ties sportiškesne „C1“ versija. Sukurtas „E21“ modelio pagrindu, ši „Alpina“ versija turėjo tapti aukso viduriuku tarp gamyklinio „BMW 323“ ir adrenalino mėgėjams skirto „Alpina B6 2.8“.

1983-alpina-c1-bmw-3-series-1a

„Alpina“ specialistų pastangos nenuėjo veltui. Priekyje sumontuotas 170 arklio galių leisdavo žaviai atrodančiam kupė iki 100 km/val. įsibėgėti vos per 7.5 sekundės. Neblogai, ar ne?

1977 metais pasirodęs „BMW 323i“ turėdamas visame pasaulyje žinomą „M20“ šešių cilindrų motorą, išvystantį 141 arklio galią. „Alpina“ nieko nelaukusi, vos po vienerių metų pristatė „Alpina B6 2.8“, kuris turėjo 2.8 litro , 200 arklio galių išvystantį agregatą, atkeliavusį iš 5 serijos „BMW“.

Kadangi „B6 2.8“ daugeliui automanų buvo per brangus, „Alpina“ pradėjo dirbti prie pigesnės, tik truputėlį geresnės „323i“ modelio versijos. „Alpina“ sumontavo didesnius stabdžių diskus, „Bilstein“ amortizatorius, seksualiai atrodančius ratlankius ir bagažinės dangtį puošiantį spoilerį. Nereikėtų užmiršti ir tą laikmetį menančią spalvų schemą.

$_4

Neseniai „Ebay“ aukcione pasirodęs automobilis naujų namų ieškojo už solidžią – 33 tūkst. dolerių sumą. Suma nemaža, bet nepamirškite, jog pasaulyje šių automobilių nėra daug. Didžiausia bėda yra ta, jog iki šiol niekas nežino kiek „Alpina“ pagamino „C1 2.3“ egzempliorių. Neoficialių šaltinių teigimu, pro „Alpina“ vartus išriedėjo 35 vienetai. Kiti šaltiniai teigia, jog pagamintų mašinų skaičius siekia 400.

GALERIJA

Back to top button