REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Krosoveriai arba - tiesiog padidinto pravažumo automobiliai šiais laikais yra neįtikėtinai populiarūs. Nors automobiliai su padidinta kėbulo prošvaisa gaminami ne vienerius metus, tačiau jų paklausa milžinišku greičiu pradėjo augti prieš kokius penkis metus. 
Iki „Nissan Juke“ ar „Nissan Qashqai“ pasirodymo, padidinto pravažumo automobilių segmente karaliavo „Subaru Outback“ ir „Audi A6 Allroad“. Tiek vienas, tiek kitas buvo gaminamas su universalo kėbulais ir pasižymėjo šiek tiek didesne kėbulo prošvaisa negu „Subaru Legacy“ ar „Audi A6“. Nors daugelis šiuos modelius vadina padidinto pravažumo automobilių pradininkais, tačiau tai nebūtų tiesa.

Krosoveriai arba - tiesiog padidinto pravažumo automobiliai šiais laikais yra neįtikėtinai populiarūs. Nors automobiliai su padidinta kėbulo prošvaisa gaminami ne vienerius metus, tačiau jų paklausa milžinišku greičiu pradėjo augti prieš kokius penkis metus. 
Iki „Nissan Juke“ ar „Nissan Qashqai“ pasirodymo, padidinto pravažumo automobilių segmente karaliavo „Subaru Outback“ ir „Audi A6 Allroad“. Tiek vienas, tiek kitas buvo gaminamas su universalo kėbulais ir pasižymėjo šiek tiek didesne kėbulo prošvaisa negu „Subaru Legacy“ ar „Audi A6“. Nors daugelis šiuos modelius vadina padidinto pravažumo automobilių pradininkais, tačiau tai nebūtų tiesa.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

AMC (2)


Taip, „Subaru“ buvo pirmasis gamintojas pradėjęs populiarinti padidinto pravažumo automobilius visame pasaulyje, tačiau pirmąjį šio populiaraus segmento automobilį sukūrė amerikiečiai, o tiksliau - „AMC“ kompanijos inžinieriai.
Nuo 1979 iki 1987 metų „AMC“ gamino automobilį, kurį būtų galima drąsiai vadinti modernių krosoverių tėvu. „AMC Eagle“ buvo pardavinėjamas ne tik su kupė, bet ir su ketverių durų sedano, hečbeko, universalo ir net kabrioleto kėbulais.

REKLAMA

AMC (3)


Mintis sukurti padidinto pravažumo automobilį „AMC“ inžinieriams kilo po to, kai visą pasaulį sukrėtusi naftos krizė privertė žmones atsisakyti neekonomiškų „Jeep“ visureigių. „AMC“ norėdama atsikasti dalį skanaus „Jeep“ pyrago, sukūrė lengvąjį automobilį, kuris turėjo patį didžiausią visureigių privalumą - pravažumą.
Automobilis buvo komplektuojamas su keturių arba šešių cilindrų benzininiais ir dyzeliniais varikliais. Priklausomai nuo versijos ir kėbulo tipo, „AMC Eagle“ varomieji ratai buvo galiniai arba visi keturi.

AMC (5)


Tad jeigu kada nors išgirsite kaip gamintojas giriasi sukūręs pirmąjį padidinto pravažumo kabrioletą, kupė ar sedaną - prisiminkite, jog tai jau buvo padaryta prieš 35 metus.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų