REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nors augant kuro kainos ir daugeliui ieškant alternatyvų, sportiškoji „Mercedes Benz" kompanijos divizija „AMG" teigia, jog ateitis priklauso mažo darbo tūrio benzininiams varikliams.
1967 metais įkurta automobilių tobulinimo kompanija šiuo metu priklauso vienam didžiausių koncernų pasaulyje - „Daimlier AG".
Ola Källenius - „AMG" kompanijos vadovas teigia, jog dyzeliniai varikliai yra beviltiški. Pasak jo, ateitis priklauso mažo darbinio tūrio benzininiams varikliams su turbo kompresoriumi. Norėdamas tai įrodyti, Ola Källenius įvardino naująjį „Mercedes Benz A45 AMG", kurio ratus suka keturių cilindrų benzininis variklis su turbo kompresoriumi. 1991 kūbinių centimetrų darbinio tūrio agregatas išvysto 360 arklio gailų ir 450 NM sukim momentą. Tai leidžia šiam kompaktiškam hečbekui iki 100 km/h įsibėgėti per 4,6 sekundės.
Nors „AMG" konkurentai vis daugiau dėmesio skiria dyzeliniams agregatams, tačiau „AMG" šiuo keliu nesiruošia eiti. Pasak Ola, dyzeliniai varikliai skirti ekonomijos ieškantiems pirkėjams. Tuo tarpu tikri automobilių entuziastai renkasi automobilius, kuriuos varo benzininiai varikliai.
Ola Källenius pridūrė, jog dvylikos cilindrų motoras serijinėje gamybos išbus dar šešis metus, vėliau jį pakeis šešių arba aštuonių cilindrų agregatas su keliais turbo kompresoriais.

Nors augant kuro kainos ir daugeliui ieškant alternatyvų, sportiškoji „Mercedes Benz" kompanijos divizija „AMG" teigia, jog ateitis priklauso mažo darbo tūrio benzininiams varikliams.
1967 metais įkurta automobilių tobulinimo kompanija šiuo metu priklauso vienam didžiausių koncernų pasaulyje - „Daimlier AG".
Ola Källenius - „AMG" kompanijos vadovas teigia, jog dyzeliniai varikliai yra beviltiški. Pasak jo, ateitis priklauso mažo darbinio tūrio benzininiams varikliams su turbo kompresoriumi. Norėdamas tai įrodyti, Ola Källenius įvardino naująjį „Mercedes Benz A45 AMG", kurio ratus suka keturių cilindrų benzininis variklis su turbo kompresoriumi. 1991 kūbinių centimetrų darbinio tūrio agregatas išvysto 360 arklio gailų ir 450 NM sukim momentą. Tai leidžia šiam kompaktiškam hečbekui iki 100 km/h įsibėgėti per 4,6 sekundės.
Nors „AMG" konkurentai vis daugiau dėmesio skiria dyzeliniams agregatams, tačiau „AMG" šiuo keliu nesiruošia eiti. Pasak Ola, dyzeliniai varikliai skirti ekonomijos ieškantiems pirkėjams. Tuo tarpu tikri automobilių entuziastai renkasi automobilius, kuriuos varo benzininiai varikliai.
Ola Källenius pridūrė, jog dvylikos cilindrų motoras serijinėje gamybos išbus dar šešis metus, vėliau jį pakeis šešių arba aštuonių cilindrų agregatas su keliais turbo kompresoriais.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų