REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilių sportas yra viena pavojingiausių šakų pasaulyje. Net jeigu esate net ir profesionaliausias lenktynininkas pasaulyje, tai neužtikrina, kad tos pačios dienos vakarą namo sugrįžkite gyvas ir sveikas. 
Puikus to pavyzdys yra Roberto Consani ir Maxime Vilmot ekipažas, kuris lenktyniauja Europos ralio čempionate su Prancūzijoje paruoštu Peugeot 207 Super 2000.
Šiemet pačioje galingiausioje klasėje dalyvaujantis prancūzas gali pasigirti ne pačius sėkmingiausiu sezonu. Akropolio ralyje jis užėmė dešimtą vietą, Airijos ralyje jam pavyko užimti ketvirtą vietą, tačiau likusiuose Europos ralio čempionato etapuose jam koją pakišdavo nelabai patikima technika.
Finišuoti neseniai įvykusiame ralyje Olandijoje, prancūzui sutrukdė ne paprastas automobilio gedimas, bet įsiplieskusi ugnis bolido viduje. Vietoj to, kad staigiai sustotų ir pradėtų gesinti gaisrą, ekipažas nusprendė pasiekti greičio ruožo galutinį tašką su jau degančiu automobiliu.
Roberto Consani po įvykio teigė, kad užbaigti greičio ruožą reikėjo dėl vienos pagrindinės priežasties - ten yra daugiau žmonių galinčių padėti.

Automobilių sportas yra viena pavojingiausių šakų pasaulyje. Net jeigu esate net ir profesionaliausias lenktynininkas pasaulyje, tai neužtikrina, kad tos pačios dienos vakarą namo sugrįžkite gyvas ir sveikas. 
Puikus to pavyzdys yra Roberto Consani ir Maxime Vilmot ekipažas, kuris lenktyniauja Europos ralio čempionate su Prancūzijoje paruoštu Peugeot 207 Super 2000.
Šiemet pačioje galingiausioje klasėje dalyvaujantis prancūzas gali pasigirti ne pačius sėkmingiausiu sezonu. Akropolio ralyje jis užėmė dešimtą vietą, Airijos ralyje jam pavyko užimti ketvirtą vietą, tačiau likusiuose Europos ralio čempionato etapuose jam koją pakišdavo nelabai patikima technika.
Finišuoti neseniai įvykusiame ralyje Olandijoje, prancūzui sutrukdė ne paprastas automobilio gedimas, bet įsiplieskusi ugnis bolido viduje. Vietoj to, kad staigiai sustotų ir pradėtų gesinti gaisrą, ekipažas nusprendė pasiekti greičio ruožo galutinį tašką su jau degančiu automobiliu.
Roberto Consani po įvykio teigė, kad užbaigti greičio ruožą reikėjo dėl vienos pagrindinės priežasties - ten yra daugiau žmonių galinčių padėti.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų