REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Porsche 911 Turbo“ laikomas vienu geriausiu sportiškų automobilių pasaulyje. Turėdamas itin galingą 3,8 litro benzininį variklį, „911 Turbo“ gali pasiekti 320 km/val. maksimalų greitį ir iki 100 km/val. gali įsibėgėti vos per 3 sekundes. 
Įspūdingomis charakteristikomis pasižymintis modelis, deja, nėra labai lengvas automobilis. Visiškai tuščias „911 Turbo“ sveria 1605 kilogramus. Šiek tiek daugiau negu kai kurie pagrindiniai modelio konkurentai, tačiau daugeliui „911 Turbo“ vairuotojų tai ne motais.
Vis dėlto, automobilių modifikavimu užsiimantys „TopCar“ dirbtuvių specialistai mano, jog „Porsche 911 Turbo“ gali ir privalo numesti nereikalingą viršsvorį, kuris trukdo atskleisti tikrąjį automobilio potencialą. Tad nuo ko reikia pradėti?
„TopCar“ nusprendė, jog laikas išmesti standartines kėbulo detales : priekinį buferį, galinį buferį, variklio dangtį, galinį spoilerį, priekinius ir galinius sparnus. Nuimtas detales pakeitė iš anglies pluošto pagaminti komponentai, kurie ant „Porsche 911 Turbo“ buvo uždėti net jų nenudažius. Šių detalių kaina - 37 500 eurų.
Prie šių pokyčių „TopCar“ siūlo iškart padidinti variklio galią iki 650 AG. „TopCar“ tik pakeitė variklio valdymo programą ir sumontavo „Capristo“ išmetimo sistemą. Pakankamai kuklios modifikacijos, ypač atsižvelgiant į variklio galios prieaugį - nuo 573 iki 650.

GALERIJA


Porsche 911 Turbo“ laikomas vienu geriausiu sportiškų automobilių pasaulyje. Turėdamas itin galingą 3,8 litro benzininį variklį, „911 Turbo“ gali pasiekti 320 km/val. maksimalų greitį ir iki 100 km/val. gali įsibėgėti vos per 3 sekundes. 
Įspūdingomis charakteristikomis pasižymintis modelis, deja, nėra labai lengvas automobilis. Visiškai tuščias „911 Turbo“ sveria 1605 kilogramus. Šiek tiek daugiau negu kai kurie pagrindiniai modelio konkurentai, tačiau daugeliui „911 Turbo“ vairuotojų tai ne motais.
Vis dėlto, automobilių modifikavimu užsiimantys „TopCar“ dirbtuvių specialistai mano, jog „Porsche 911 Turbo“ gali ir privalo numesti nereikalingą viršsvorį, kuris trukdo atskleisti tikrąjį automobilio potencialą. Tad nuo ko reikia pradėti?
„TopCar“ nusprendė, jog laikas išmesti standartines kėbulo detales : priekinį buferį, galinį buferį, variklio dangtį, galinį spoilerį, priekinius ir galinius sparnus. Nuimtas detales pakeitė iš anglies pluošto pagaminti komponentai, kurie ant „Porsche 911 Turbo“ buvo uždėti net jų nenudažius. Šių detalių kaina - 37 500 eurų.
Prie šių pokyčių „TopCar“ siūlo iškart padidinti variklio galią iki 650 AG. „TopCar“ tik pakeitė variklio valdymo programą ir sumontavo „Capristo“ išmetimo sistemą. Pakankamai kuklios modifikacijos, ypač atsižvelgiant į variklio galios prieaugį - nuo 573 iki 650.

GALERIJA


REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų