Naujienos

Ankstyvasis „Maserati Ghibli“ debiutas Lietuvoje

Išskirtinių ir retų automobilių gamintojo „Maserati S.p.a.“ pavasarį pristatytas naujausias modelis „Maserati Ghibli“ jau pasiekiamas ranka ir lietuviams – šis sportinis sedanas šiuo metu svečiuojasi „Maserati“ salone Vilniuje. Norintys jį pamatyti iš arčiau, turėtų suskubti, nes Lietuvoje jis viešės tik šią savaitę. Oficiali naujojo „Maserati Ghibli“ premjera Lietuvoje numatoma rugsėjo pabaigoje.

Kaip teigia patys gamintojai, šį modelį geriausiai galima apibūdinti, lyginant jį su prabangiuoju „Maserati Quattroporte“, už kurį sportiškasis „Ghibli“ yra mažesnis, lengvesnis, dinamiškesnis, pigesnis ir labiau ekonomiškas. Tačiau, „Maserati“ tegimu, nepaisant šių sedanų gabaritų ir svorio skirtumų, malonumas vairuoti „Maserati Ghibli“ yra toks pats neprilygstamas.

Maserati Ghibli debiutuoja Lietuvoje

„Maserati“ su naujuoju modeliu sieja ir labai ambicingus savo tikslus – tikimasi, jog šio sedano debiutas bus itin reikšmingas „Maserati“ augimui ir padės iki 2015 metų parduoti 50 tūkst. automobilių.

Anot „Maserati“ prekės ženklo atstovo Baltijos šalyse Renaldo Gineikos, naujasis modelis yra tikras svajonės išsipildymas didesniam išskirtinį „Maserati“ dizainą bei technines šių automobilių savybes vertinančių vairuotojų ratui.  Naująjį modelį jau galima užsisakyti Lietuvoje ir jo kaina prasideda nuo 230 tūkst. litų.

„Džiaugiamės savo klientams galėdami pristatyti visiškai naujos kartos „Maserati“ modelį, kuris šiam išskirtinių automobilių prekės ženklui neabejotinai leidžia sužibėti visai kitomis spalvomis. Tikimės, jog premium klasės automobilių pirkėjai tikrai nepraleis progos pabrėžti savo išskirtinumą, vairuodami savitą, elegantišką, sportišką ir tuo pačiu prabangų „Maserati Ghibli“, – sako R. Gineika.

Renaldas Gineika prie Maserati Ghibli

Sportišką „Maserati Ghibli“ charakterį atskleidžia ne tik jo išvaizda, bet ir „Maserati Powertrain“ kartu su „Ferrari Powertrain“ sukurti galingi varikliai. Naujasis modelis pirkėjams Lietuvoje siūlomas su dviem 3 l V6 turbo benzininiais varikliais su aštuonių pavarų automatine greičių dėže ir pasirinktinai su galinių arba visų keturių varomų ratų sistema Q4. Galingiausias iš V6 benzininių yra „Ghibli S“ variklis su dviguba turbina, išvystantis iki 410 AG. Visais ratais varomas „Ghibli S“ 100 km/val. greitį pasiekia per 4,8 s.

Antrasis 3 l V6 turbo benzininis variklis išvysto kiek mažiau, iki 330 AG, tačiau vidutinės jo degalų sąnaudos siekia 9,6 l/100km. Šio modelio ekonomiškumą atskleidžia ir tai, jog 100km/val. greitį jis pasiekia tik per 5,6 s.

„Maserati Ghibli“ yra pirmasis „Maserati“ modelis istorijoje, kuriame montuojamas ir dyzelinis variklis. Turbodyzelinis 3 l V6 išvysto iki 275 AG, o 100 km/val. greitį pasiekia per 6,3 s. Šio modelio vidutinės degalų sąnaudos vos siekia 6 l/ 100 km, o CO2 emisijos lygis – 160 g/km.

Nors naujasis sedanas ir pasižymi aršiu sportišku charakteriu, tačiau automobilio interjeras ir jo detalės „alsuoja“ tikra „Maserati“ prabanga. Tik įsėdus, iškart maloniai nuteikia stulbinančiai kokybiška italų baldų kompanijos „Poltrona Frau“ oda aptrauktos sėdynės, patogumo suteikia pramoginė sistema su lietimui jautriu ekranu, o aukščiausios kokybės garsu leidžia mėgautis 15 kolonėlių turinti „Bowers & Wilkins“ garso sistema.

Back to top button