REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lada 2108 turbūt buvo vienintelis rusų bandymas sukurti konkurencingą ir pakankamai modernų automobilį. Nors prie aštuntuko ir devintuko nagus prikišo Porsche kompanijos specialistai, tačiau nemažai aplodismentų nusipelno ir Lada inžinieriai.
Lada 2108/2109 buvo antrasis kompanijos modelis, kuris neturėjo nieko bendro su Fiat 124. Pastarojo modelio pagrindu buvo sukurti beveik visi kompanijos modeliai.
Tačiau ar žinojote, kad į aštuntuką ir devintuką buvo montuojami ir rotoriniai varikliai? Taip rotoriniai. Mazda ir Lada buvo vieninteliai automobilių gamintojai, kurie į savo mašinas montuodavo rotorinius motorus.
Rotoriniai varikliais aprūpinti aštuntukai ir devintukai anuomet kainavo net 55,000 rublių. Dėl labai didžiulės kainos ir problematiško variklio, bendro naudojimo keliuose jų buvo labai nedaug, tačiau policijos gretose jų buvo pakankamai daug.
Lengvas kompaktiškas hečbekas su rotoriniu varikliu galėdavo pasiekti 200 km/val. ir iki 100 km/val. įsibėgėdavo per mažiau nei 8 sekundes. Tiesa, šis raudonas aštuntukas su anuomet naudotais patruliais neturi nieko bendro.

Lada 2108 turbūt buvo vienintelis rusų bandymas sukurti konkurencingą ir pakankamai modernų automobilį. Nors prie aštuntuko ir devintuko nagus prikišo Porsche kompanijos specialistai, tačiau nemažai aplodismentų nusipelno ir Lada inžinieriai.
Lada 2108/2109 buvo antrasis kompanijos modelis, kuris neturėjo nieko bendro su Fiat 124. Pastarojo modelio pagrindu buvo sukurti beveik visi kompanijos modeliai.
Tačiau ar žinojote, kad į aštuntuką ir devintuką buvo montuojami ir rotoriniai varikliai? Taip rotoriniai. Mazda ir Lada buvo vieninteliai automobilių gamintojai, kurie į savo mašinas montuodavo rotorinius motorus.
Rotoriniai varikliais aprūpinti aštuntukai ir devintukai anuomet kainavo net 55,000 rublių. Dėl labai didžiulės kainos ir problematiško variklio, bendro naudojimo keliuose jų buvo labai nedaug, tačiau policijos gretose jų buvo pakankamai daug.
Lengvas kompaktiškas hečbekas su rotoriniu varikliu galėdavo pasiekti 200 km/val. ir iki 100 km/val. įsibėgėdavo per mažiau nei 8 sekundes. Tiesa, šis raudonas aštuntukas su anuomet naudotais patruliais neturi nieko bendro.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų