REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Audi RS4“ ir „Mercedes Benz C63 AMG“ priklauso aukščiausiajai lygai. Automobilių klasei, kurie be didelių pastangų pasieks 250 km/val. ir pašalinus maksimalus greičio ribotuvą – spidometro rodyklę guldytų iki pat 300 km/val.
Tad kaip kompaktinės klasės atstovas gali būti potencialus kandidatas nubausti automanų pasaulyje gerbiamus sedanus? Atsakymas paprastas.
Vokietijoje įsikūrusių dirbtuvių – „Seimoneit Racing“ specialistai, įsigijo naujutėlį „Seat Leon Cupra“ universalą, kuris iš gamyklos išrieda turėdamas 300 arklio galių išvystantį benzininį variklį ir keturių varančiųjų ratų pavarą. Su „Golf R“ giminystės ryšių turintis modelis, kuris, projekto autorių teigimu, gali drąsiai įgelti net ir rimtesnio kalibro modeliams.

„Audi RS4“ ir „Mercedes Benz C63 AMG“ priklauso aukščiausiajai lygai. Automobilių klasei, kurie be didelių pastangų pasieks 250 km/val. ir pašalinus maksimalus greičio ribotuvą – spidometro rodyklę guldytų iki pat 300 km/val.
Tad kaip kompaktinės klasės atstovas gali būti potencialus kandidatas nubausti automanų pasaulyje gerbiamus sedanus? Atsakymas paprastas.
Vokietijoje įsikūrusių dirbtuvių – „Seimoneit Racing“ specialistai, įsigijo naujutėlį „Seat Leon Cupra“ universalą, kuris iš gamyklos išrieda turėdamas 300 arklio galių išvystantį benzininį variklį ir keturių varančiųjų ratų pavarą. Su „Golf R“ giminystės ryšių turintis modelis, kuris, projekto autorių teigimu, gali drąsiai įgelti net ir rimtesnio kalibro modeliams.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Siemoneit Racing Seat Leon Cupra (1)


Priekyje tūnantis 2 litrų darbinio tūrio, keturių cilindrų motoras dabar išvysto 520 arklio galių ir net 619 Nm sukimo momentą! Šis sulčių pakelio dydžio variklis išvysto didesnį sukimo momentą negu „C63 AMG“ esantis V8!

REKLAMA

Siemoneit Racing Seat Leon Cupra (3)


Priversti keturių cilindrų variklį išvystyti tokį arklio galių kiekį „Siemoneit Racing“ specialistams pavyko sumontavus didesnes, efektyviau veikiančias turbinas, našesnę oro padavimo sistemą, išmetimo kolektorių ir kas be ko – įrašyti savo variklio valdymo programą.
Su išaugusiu sukimo momentu padeda susitvarkyti rimtesniu išbandymus galinti atlaikyti sankaba bei iš anglies pluošto ir keramikos pagaminti stabdžių diskai, ir „Michelin Sport Pilot Cup 2“ padangos.
Tam, kad susidarytumėte bent minimalų įspūdį, ką gali šis „Leon“, žemiau pateikiame vaizdo įrašą, kuriame bus pristatomas šiek tiek silpnesnis projektas – išvystantis 504 arklio galias.

VIDEO



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų