Tad kas blogai su šia reklama? Šioje reklamoje rodomas jaunuolis, kuris bando išlaikyti vairavimo egzaminą. Žinoma, jis nėra labai geras vairuotojas, tai žino netgi šalia sėdintis egzaminuotojas. Vis dėlto, stebuklingu būdu jis išlaiko vairavimo egzaminą ir išlipęs iš mažytės, kompaktiškos dėžutės jis persėda į naujutėlį BMW.
Tik įsėdęs į automobilio vidų jaunuolį apima euforija. Vyrukas taip stipriai džiaugiasi, jog netgi pradeda su automobiliu slysti šonu ir elgtis nevaržomai. Netikėtai vos vairavimo egzaminą išlaikęs vairuotojas tampa tuo, kuris moka automobilį priversti slysti šonu. Šiais pokyčiais nusistebi netgi egzaminuotojas.
Šios reklamos kulminacija tampa BMW skelbiama žinutė – „BMW Steering. Making every driver a better driver“.
Visi puikiai suprantame kokią žinutę BMW nori skleisti, tačiau šiais klaviatūros riterių laikais vokiškų automobilių gamintojas labai greitai gali užsitraukti kai kurių žmonių nemalonę. Iš serijos: „Reklama skatina chuliganišką vairavimą“.