REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nors pirmas Fast Lap etapas jau rytoj, gegužės 5 dieną, tačiau toli gražu ne visi lenktynininkai dar paruošę savo techniką. Ką jau kalbėti apie treniruotes. Todėl rytoj bus įdomu pamatyti, kurie iš lyderių atvažiuos, o kuriems teks palūkėti iki kito etapo.


Vakar turėjęs testuoti savo automobilį Nemuno žiedo trasoje Jonas Poškus visą dieną praleido su meistrais. Galingas EVO niekaip nepasidavė naujai kuro sistemai. Pasirodo, ne taip paprasta tokiam automobiliui pritaikyti E85 kurą. Todėl dar nėra tiksliai žinoma kaip automobilis važiuos su nauju kuru.


Didžiausia nežinia kankina Tadą Lučkaitį. Jo "pinkė" sunkiai "atgimsta". Vos prieš kelias dienas buvo įdėtas ir užvestas variklis. Dar liko sudėti daug komponentų. Ir tik šiandien, likus dienai iki starto, automobilis pirmą kartą paragaus trasos. Todėl dar gali nutikti įvairių nutikimų, kurie gali sutrukdyti Tadui kovoti dėl pirmų vietų.








Tačiau automobilį tvarkantis Doggy dirba išsijuosęs. Pajungė ten savo atžalas, kad savo mažais pirščiukais padėtų sukinėti varžčiukus, arba padirbėtų su plaktuku :) Automobilis išriedės dar ne galutinės kondicijos, tačiau jei viskas veiks tvarkingai, bus konkurencingas.


Jokių žinių negauname iš Andriaus  Firanto, Nors jis didelių permainų savo automobilyje nežadėjo, tačiau per žiemą sprendė praeitą sezoną pavedusios sankabos problemą. Dabar įdėta keramikinė sankaba. Kaip ji atlaikys pirmas sezono lenktynes, neaišku.



Latvis Mareks Matvejevs jau kelias savaites "vaiko" savo Lotus Elise, kuris virto į 280 AG turinčiu Exige. Paskutiniais duomenimis, po testų Latvijoje jis labai nepasitiki standartine automobilio pakaba ir stabdžiais. Jie akivaizdžiai nesusitvarko su naujais pagreičiais. Kokį sprendimą paskutinėmis dienomis suras Mareks pamatysime tik atvažiavę į trasą.


Per pastarąsias dvi naktis buvo pabaigtas remontuoti pats egzotiškiausias lenktynių automobilis. Mini klubo vadas Augis važiuos su klasikini Mini. Tiesa reikia žinoti, kad jo širdis yra Suzuki Swift Gti 1,3 litro variklis. Žinant šio automobilio svorį, jis gali "pakandžioti" kulnus ne vienam "guoliui". Automobilis rudenį buvo patyręs pakabos avariją ir vyrukai per dvi naktis atstatė viską į pradinę kondiciją.
Taigi, nors iki lenktynių pradžios galime skaičiuoti valandas, tačiau toli gražu ne visi bolidai ramiai laukia savo startų. Ir tik rytoj ryte pamatysime, kurie išriedės į trasą, o kurie liks stovėti garažuose.
Iki pasimatymo!

Nors pirmas Fast Lap etapas jau rytoj, gegužės 5 dieną, tačiau toli gražu ne visi lenktynininkai dar paruošę savo techniką. Ką jau kalbėti apie treniruotes. Todėl rytoj bus įdomu pamatyti, kurie iš lyderių atvažiuos, o kuriems teks palūkėti iki kito etapo.


Vakar turėjęs testuoti savo automobilį Nemuno žiedo trasoje Jonas Poškus visą dieną praleido su meistrais. Galingas EVO niekaip nepasidavė naujai kuro sistemai. Pasirodo, ne taip paprasta tokiam automobiliui pritaikyti E85 kurą. Todėl dar nėra tiksliai žinoma kaip automobilis važiuos su nauju kuru.


Didžiausia nežinia kankina Tadą Lučkaitį. Jo "pinkė" sunkiai "atgimsta". Vos prieš kelias dienas buvo įdėtas ir užvestas variklis. Dar liko sudėti daug komponentų. Ir tik šiandien, likus dienai iki starto, automobilis pirmą kartą paragaus trasos. Todėl dar gali nutikti įvairių nutikimų, kurie gali sutrukdyti Tadui kovoti dėl pirmų vietų.








Tačiau automobilį tvarkantis Doggy dirba išsijuosęs. Pajungė ten savo atžalas, kad savo mažais pirščiukais padėtų sukinėti varžčiukus, arba padirbėtų su plaktuku :) Automobilis išriedės dar ne galutinės kondicijos, tačiau jei viskas veiks tvarkingai, bus konkurencingas.


Jokių žinių negauname iš Andriaus  Firanto, Nors jis didelių permainų savo automobilyje nežadėjo, tačiau per žiemą sprendė praeitą sezoną pavedusios sankabos problemą. Dabar įdėta keramikinė sankaba. Kaip ji atlaikys pirmas sezono lenktynes, neaišku.



Latvis Mareks Matvejevs jau kelias savaites "vaiko" savo Lotus Elise, kuris virto į 280 AG turinčiu Exige. Paskutiniais duomenimis, po testų Latvijoje jis labai nepasitiki standartine automobilio pakaba ir stabdžiais. Jie akivaizdžiai nesusitvarko su naujais pagreičiais. Kokį sprendimą paskutinėmis dienomis suras Mareks pamatysime tik atvažiavę į trasą.


Per pastarąsias dvi naktis buvo pabaigtas remontuoti pats egzotiškiausias lenktynių automobilis. Mini klubo vadas Augis važiuos su klasikini Mini. Tiesa reikia žinoti, kad jo širdis yra Suzuki Swift Gti 1,3 litro variklis. Žinant šio automobilio svorį, jis gali "pakandžioti" kulnus ne vienam "guoliui". Automobilis rudenį buvo patyręs pakabos avariją ir vyrukai per dvi naktis atstatė viską į pradinę kondiciją.
Taigi, nors iki lenktynių pradžios galime skaičiuoti valandas, tačiau toli gražu ne visi bolidai ramiai laukia savo startų. Ir tik rytoj ryte pamatysime, kurie išriedės į trasą, o kurie liks stovėti garažuose.
Iki pasimatymo!

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų