Įvairenybės

Artimesnė pažintis su naujuoju „Renault Talisman“

Prieš maždaug vieną mėnesį, automobilių gamintojas „Renault“ pristatė modelį, kuris pakeis ne vieną dešimtmetį gamintą „Laguna“. Po nelabai sėkmingo trečios kartos modelio pasirodymo, prancūzai nusprendė pradėti viską iš naujo.

„Volkswagen Passat“ ir „Opel Insignia“ dydžio automobilis buvo sukurtas ant visiškai naujos platformos, kurią bendromis jėgomis sukūrė „Renault“ ir „Nissan“ inžinieriai. „CMF-CD“ vardu pavadinta platforma yra dar pakankamai nauja, nes iki šiol ant jos buvo sukurti tik du modeliai : „Espace“ ir „Talisman“, tačiau ateityje ją naudos visi „Renault“ modeliai.

„Renault Talisman“ už „Laguna“ yra truputėlį didesnis, pasižymi žemesniu gravitacijos centru, mažesniu automobiliu svoriu. „Renault“ kompanijos atstovų teigimu, kuriant naująjį modelį buvo orientuojamasi ne į sportiškumą, bet į automobilyje sėdinčių keleivių komfortą.

Priklausomai nuo pasirinktos modifikacijos, naujasis modelis bus komplektuojamas su įvairaus galingumo benzininiais ir dyzeliniais varikliais. Aukščiausios komplektacijos modeliai galės turėti „4Control“ vardu pavadintą sistemą. Tai – keturių vairuojamųjų ratų sistema. Važiuojant ne didesniu kaip 50 kilometrų per valandą greičiu galiniai ratai pasisuka priešinga kryptimi nei priekiniai ratai. Važiuojant greičiau nei 80 kilometrų per valandą greičiu galiniai ratai suka į tą pačią pusę, kur ir priekiniai.

Kai liepos mėnesio pradžioje „Renault“ pristatė naująjį modelį Prancūzijoje, į šio modelio demonstraciją buvo pakviestas gausus būrys žurnalistų iš visos Europos. Nors dauguma apsiribojo keliomis nuotraukomis, tačiau keletas nepabūgo išsitraukti vaizdo kameros ir naująjį modelį nufilmuoti iš arčiau.

Tad pasižiūrėkime į naująjį „Renault“ modelį, kuris turėtų sulaukti nemažai dėmesio ir Lietuvoje. Kol kas, naujasis modelis bus gaminamas su sedano kėbulu, tačiau vėliau modelių gamoje atsiras ir universalas.

Back to top button