REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automanai yra labai kantrūs žmonės. Kiekvieną kartą susipažinę su naujais automanais, iš naujo pamatome kiek daug darbo, laiko ir meilės jie įdeda į savo mėgstamą automobilį. Nesvarbu, kad jis iš pradžių  nesugebėjo pastovėti ant savo ratų ar iš garažo išriedėti savo eiga. Viskam reikia laiko, kantrybės ir užsispyrimo. 
Nuo vasario mėnesio garaže plušantis Artūras mielai sutiko mums papasakoti apie savo dabartinį žvėriuką, kurio kelias iš Kaišiadorių į Panevėžį nebuvo rožėmis klotas.
Automobilio pirkimo istoriją Artūras prisimena su šypsena.
„Civiką apžiūrinėjau tamsoje, lietuje ir su prožektoriumi rankoje bei girtu pardavėju kažką murmančiu šalia.“
Artūro išvystas vaizdelis nebuvo įspūdingas. Voratinkliai ant ratų, apdulkėjęs ir nelabai gražus salonas, kiauras išmetimo kolektorius, purvinas oro filtras, sugadinta greičių dėžė. Vaizdelį greičiausiai sugebėjote susidaryti ar ne?

Automanai yra labai kantrūs žmonės. Kiekvieną kartą susipažinę su naujais automanais, iš naujo pamatome kiek daug darbo, laiko ir meilės jie įdeda į savo mėgstamą automobilį. Nesvarbu, kad jis iš pradžių  nesugebėjo pastovėti ant savo ratų ar iš garažo išriedėti savo eiga. Viskam reikia laiko, kantrybės ir užsispyrimo. 
Nuo vasario mėnesio garaže plušantis Artūras mielai sutiko mums papasakoti apie savo dabartinį žvėriuką, kurio kelias iš Kaišiadorių į Panevėžį nebuvo rožėmis klotas.
Automobilio pirkimo istoriją Artūras prisimena su šypsena.
„Civiką apžiūrinėjau tamsoje, lietuje ir su prožektoriumi rankoje bei girtu pardavėju kažką murmančiu šalia.“
Artūro išvystas vaizdelis nebuvo įspūdingas. Voratinkliai ant ratų, apdulkėjęs ir nelabai gražus salonas, kiauras išmetimo kolektorius, purvinas oro filtras, sugadinta greičių dėžė. Vaizdelį greičiausiai sugebėjote susidaryti ar ne?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

_DSC0721 copy


Vis dėlto emocijos buvo stipresnės už sveiką protą. Po kelių dienų Artūras jau skambino tam pačiam pardavėjui dėl mašinos atsiėmimo. Kelionė iš Kaišiadorių namo buvo tokia pati įsimintina kaip ir automobilio apžiūra su šiek tiek įkaušusiu pardavėju.
„Duslintuvas plerpia, važiuoklės skleidžia ne pačius garsus, dėžė tragiška - bėgius spjaudo lauk.“ Tačiau ar Artūras pasidavė? Žinoma, kad ne.
Nepraleidome progos ir Artūro paklausėme - „Kodėl būtent Honda?“
„Dar, kai neturėjau teisių ir  man buvo šešiolika metų, pirmoji mašina su kuria normaliai pardėjau važinėti buvo 1988 metais pagamintas Civic'as. Pirmą kartą kaip prilipo, taip prilipo ir iki šių dienų. Pirmoji oficiali mašina taip pat buvo 4 kartos Civic'as su 1.6 litro motoru, vėliau sekė 6GEN, kuri pardaviau rusui. Tuomet pusmetį pasidžiaugiau HP Prelude VTI, kuri nepataisomai sudaužė, o po jo atsirado štai šis Civic'as.“

REKLAMA

_DSC0725-3 copy


Ne vienerius metus dalyvauji automobilių sporto varžybose, galbūt šiemet ruošiesi su gerokai atnaujintu Civic'u apsilankyti Fast Lap? 
„Automobilių sporto varžybose dalyvauju jau kuris laikas, berods treti metai bus. Praėjusiais metais dalyvavau keliuose mėgėjiškuose slalomuose, tačiau šiemet norisi važiuoti šiek tiek rimtesnėse varžybose. Kol įprasiu prie mašinos pilnai, manau užteks slalomų ir mėgėjiškų pasivažinėjimų Kačerginėje. Nemuno žiedo mažumėle prisibijau, kol automobilyje nėra saugos lankų. Trasoje labai nesunku perkaisti ir išslysti iš trasos, bet anksčiau ar vėliau - pirmas kartas tikrai bus. Tarp kitko, prisižadėjau sau ir viešai pareiškiau, kad šito Civic'o nepardavinėsiu, kol gerai nepralėksiu Kačerginėje.“

REKLAMA
REKLAMA

_DSC0722 copy


Su naujuoju šeimos nariu važinėji kiekvieną dieną ar tik ypatingomis progomis? 
„Kiekvieną mielą dieną, išskyrus žiemos sezonus. Nors mašina, pagal Regitros duomenis, Lietuvoje jau nuo 2004 metų, bet kėbulas nei karto nebuvo pervirintas. Slenksčiai be rudžių, arkos tik pradėjusios keltis. Norisi kėbulą išlaikyti kuo geresnės būklės, kadangi tikrų EK4 VTI išliko nedaug.“

_DSC0726 copy


Jeigu tektų pasirinkti bet kokį Honda markės automobilį, kokį pasirinktum? 
„Vienareikšmiškai - NSX. Jeigu iš realesnių variantų - 4GEN Civic I-VT. Seniai apie tokį svajoju.“
Jeigu truputį svajojam, koks būtų svajonių mod listas dabartiniam Civic'ui?
„Sunkus klausimėlis. Turbūt nusipirkčiau mašiną su kurią galėčiau važinėti kiekvieną dieną,o Civic'ą pasilikčiau savaitgaliams ir trasai. Šiaip norėčiau pasikelti variklio galią, sumontuoti 2 litrų motoro bloką, Type-R velenėlius, kurie padėtų pakelti variklio galią iki 200. Labai norėčiau saugos lankų, greičių dėžės su blokiruote, sportinių lopšių su 4 taškų saugos daržais. Svajonių sąrašas nesibaigiantis. Kiekvieną kartą sakau sau, jgo tai paskutinis mod'as, tačiau po poros savaičių vėl kažką perku mašinai.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

_DSC0753 copy


Vasarį užkurtas projektas dabar gali pasigirti neprastu modifikacijų sąrašu. Artūras perrinko pavarų dėžę, perdarė išmetimo sistemą, sumontavo Tri-Y 4-2-2-1 kolektorių, 60 milimetrų vamzdyną ir Magna Flow galinį bakelį.
Taip pat reikėtų paminėti Carbon Cobra oro įsiurbimą, Simota oro filtrą, Hondata įsiurbimo kolektoriaus tarpine, KW reguliuojamo aukščio amortizatorius, poliuretaninius didžiuosius sailenblokus, galinį ASR subrame bracket'ą, 18 milimetrų stabilizatorių, viršutinę priekinę rasporkę, 282 milimetrų stabdžių „swap'as“ nuo HP5 Prelude priekyje, 260 milimetrų stabdžių „swap'as“ nuo 2005 metų Civic Type R gale. Tai dar ne viskas...

REKLAMA

_DSC0777 copy


Pakalbėkime apie automobilio išvaizdą. Civic'as gavo facelift'inio modelio bamperius be moldingų, sparnus, kapotą, groteles, priekinius žibintus. Prie jų reikėtų pridėti Spoon spoilerį, galinį bagažinės dangtį be valytuvo, Mugen priekinį bamperio pažeminimą, priešrūkinius žibintus priekyje ir žinoma - ADVAN RG-2 R16 ratlankiai, kurie apauti Federal pusiau „Slick“ tipo padangomis.

_DSCss0742-2-2-2 copy


 
Parodykite savo automobilį ir jūs! Susiekite su mumis el.paštu : 
[email protected] tiesiog pasilabinkite su mumis 
„Facebook“.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų