REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šiais laikais socialiniai tinklai atlieka įvairiausias funkcijas. Vieniems tai puikus būdas „prastumti“ laiką, kitiems - socialiniai tinklai yra didžiulė adresų knygutė. Tačiau socialiniuose tinkluose netrūksta ir įvairiausių nesąmonių. Pavyzdžiui? Įvairūs vaizdo klipai, kurie atrodo buvo paimti iš „Juokingiausi Amerikos vaizdeliai“ laidos. Tik viena bėda - jie nebūna juokingi.
Prieš keletą dienų kaip tik teko pamatyti panašaus pobūdžio klipą, kuris sulaukė kelių šimtų tūkstančių like'ų ir keletos tūkstančių share'ų. Vaizdo klipe rodoma moteriškė, kuri apsipirkinėja prekybos centre. Įprastai, žmonės vaikščiodami po parduotuves žiūri į lentynas, tačiau ši motėraitė nesugebėjo atitraukti savo akių nuo išmanaus telefono. Pakankamai mažytis elektroninis prietaisas, atrodo, sugebėjo užhipnotizuoti moterį, jog ji net nepastebėjo priešais esančio fontano ir jį įgriuvo. Nieko ypatingo, tačiau šis vaizdelis leido pasižiūrėti į šiuolaikinius žmones, kurie atrodo daugiau nieko nemato tik išmanųjį telefoną. Tarsi gatvėmis būtų pradėję vaikščioti zombiai. Tačiau zombimanija po truputėlį atkeliauja ir į automobilius.
Vis daugiau ir daugiau automobilių gamintojų pristatydami visiškai naują modelį, akcentuoja ne kvapą gniaužiančius ir protu nesuvokiamus inžinierius sprendimus, bet įvairias technologijas. „Ford Sync“, „Apple Car Play“, „Fiat Blue&Me“ - tai tik keletas sistemų, kurios yra montuojamos į šiuolaikinius automobilius. Tačiau dėl šios psichozės reikėtų kaltinti tik pačius žmones, kuriems automobilis tapo tik dar vienu įrankiu susisiekti su pasauliu.
Bent jau Jungtinėse Amerikos Valstijose, ką tik teises išsilaikę jaunuoliai nori, kad vairuodami automobilį galėtų naršyti „Facebook“, naudotis įvairiomis programėlėmis ir tuo pačiu rašyti trumpąsias žinutes. Jaunuoliai nori, kad automobilis būtų ne tik automobiliu, bet ir didžiuliu išmaniuoju telefonu, ir turėtų tas pačias funkcijas kaip ir jų kišenėje esantis prietaisas. Tačiau tokie jaunų pirkėjų norai priverčia pamiršti vieną darbą, kurį reikia atlikti sėdinti automobilyje - vairavimo.
Vairuoti - jausti malonumą vairuojant automobilį ir pajusti laisvę, kurią automobilis suteikia. Tai yra pagrindinė priežastis, kodėl mes ir Jūs mylite automobilius, tačiau atrodo, kad toks požiūris taps tikra retenybė, nes tokie technologijų gigantai kaip Google, stengiasi kuo greičiau sukurti automobilį, kuris neturės nieko bendro su vairavimu. Vienas geriausių išradimų, kuris žmogui suteikė neribotą laisvę, greitu metu taps tik dar vienu zombiu-robotu. Tačiau ar dėl to turėtume kaltinti Ford, Google, Toyota ar Volvo? Šiais laikais sąlygas diktuoja ne gamintojai.

Šiais laikais socialiniai tinklai atlieka įvairiausias funkcijas. Vieniems tai puikus būdas „prastumti“ laiką, kitiems - socialiniai tinklai yra didžiulė adresų knygutė. Tačiau socialiniuose tinkluose netrūksta ir įvairiausių nesąmonių. Pavyzdžiui? Įvairūs vaizdo klipai, kurie atrodo buvo paimti iš „Juokingiausi Amerikos vaizdeliai“ laidos. Tik viena bėda - jie nebūna juokingi.
Prieš keletą dienų kaip tik teko pamatyti panašaus pobūdžio klipą, kuris sulaukė kelių šimtų tūkstančių like'ų ir keletos tūkstančių share'ų. Vaizdo klipe rodoma moteriškė, kuri apsipirkinėja prekybos centre. Įprastai, žmonės vaikščiodami po parduotuves žiūri į lentynas, tačiau ši motėraitė nesugebėjo atitraukti savo akių nuo išmanaus telefono. Pakankamai mažytis elektroninis prietaisas, atrodo, sugebėjo užhipnotizuoti moterį, jog ji net nepastebėjo priešais esančio fontano ir jį įgriuvo. Nieko ypatingo, tačiau šis vaizdelis leido pasižiūrėti į šiuolaikinius žmones, kurie atrodo daugiau nieko nemato tik išmanųjį telefoną. Tarsi gatvėmis būtų pradėję vaikščioti zombiai. Tačiau zombimanija po truputėlį atkeliauja ir į automobilius.
Vis daugiau ir daugiau automobilių gamintojų pristatydami visiškai naują modelį, akcentuoja ne kvapą gniaužiančius ir protu nesuvokiamus inžinierius sprendimus, bet įvairias technologijas. „Ford Sync“, „Apple Car Play“, „Fiat Blue&Me“ - tai tik keletas sistemų, kurios yra montuojamos į šiuolaikinius automobilius. Tačiau dėl šios psichozės reikėtų kaltinti tik pačius žmones, kuriems automobilis tapo tik dar vienu įrankiu susisiekti su pasauliu.
Bent jau Jungtinėse Amerikos Valstijose, ką tik teises išsilaikę jaunuoliai nori, kad vairuodami automobilį galėtų naršyti „Facebook“, naudotis įvairiomis programėlėmis ir tuo pačiu rašyti trumpąsias žinutes. Jaunuoliai nori, kad automobilis būtų ne tik automobiliu, bet ir didžiuliu išmaniuoju telefonu, ir turėtų tas pačias funkcijas kaip ir jų kišenėje esantis prietaisas. Tačiau tokie jaunų pirkėjų norai priverčia pamiršti vieną darbą, kurį reikia atlikti sėdinti automobilyje - vairavimo.
Vairuoti - jausti malonumą vairuojant automobilį ir pajusti laisvę, kurią automobilis suteikia. Tai yra pagrindinė priežastis, kodėl mes ir Jūs mylite automobilius, tačiau atrodo, kad toks požiūris taps tikra retenybė, nes tokie technologijų gigantai kaip Google, stengiasi kuo greičiau sukurti automobilį, kuris neturės nieko bendro su vairavimu. Vienas geriausių išradimų, kuris žmogui suteikė neribotą laisvę, greitu metu taps tik dar vienu zombiu-robotu. Tačiau ar dėl to turėtume kaltinti Ford, Google, Toyota ar Volvo? Šiais laikais sąlygas diktuoja ne gamintojai.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų