Pasak „VolkerWessels“ kompanijos atstovų, „Plastic Road“ vardu pavadinta technologija nutiestas kelias būtų net tris kartus ilgaamžiškesnis. Iš perdirbto plastiko nutiestas kelias galėtų atlaikyti temperatūrų svyravimus nuo 4 iki 80 laipsnių. Dar vienas šio technologijos privalumas - efektyvumas. Nutiesti naują vieno kilometro ilgio atkarpą prireiktų maždaug poros savaičių.
Koncepcija nuostabi ir sveikintina, tačiau dabar tik lieka sulaukti kada „Plastic Road“ technologija bus pritaikyti realiame pasaulyje. Laboratorijose puikiai veikiančios technologijos realiomis lauko sąlygomis reaguoja visiškai kitaip, ypač tokiose šalyse, kurios pasižymi dažnu temperatūrų svyravimu. Pavyzdžiui Lietuvoje šios technologijos pritaikyti nepavyktų, nes mūsų šalies klimatas „Plastic Road“ technologijai būtų negailestingas.
Vis dėlto, tobulėjant technologijoms, anksčiau ar vėliau, mokslininkai suras naujų kelių tiesimo būdų.