REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Atos“ ir „Renault“ – tai du svarbiausi ir rinkoje pripažinti žaidėjai mobilumo ir automobilių su interneto prieiga projektavimo srityje.
Rinkos tyrimų bendrovė „Gartner“ bendrovę „Atos“ laiko pasauliniu mastu prieinamų mobilumo paslaugų teikimo lydere Europoje (žr. Gartner, Competetive Landscape: Enterprise Mobility C&SI Services, Major Providers, Worldwide, 2012 m. kovas), o 2012 m. kovo mėn. tyrimo „SBD‘s Connected Car Guide“ rezultatai rodo, kad specializuotų įmonių grupėje bendrovė „Renault“ Europos rinkoje patenka į „automobilių su interneto prieiga“ gamintojų trejetuką.
Jean-François Martin, „Renault Services International“ direktorius pažymėjo: „Mūsų visų santykis su laiku ir erdve sparčiai keičiasi. Daromės labiau mobilesni, reiklesni, vis daugiau ryšio priemonių naudojame net ir tada, kai esame automobilyje. Įdiegdama „R-Link“ sistemą bendrovė „Renault“ nori pasiūlyti klientams ne tik jiems tinkantį automobilį, bet ir moderniausias individualizuotas bei interaktyvias paslaugas pačia geriausia kaina. Tuo pačiu sukuriame ir pasaulinę partnerių sistemą su užtikrintai veikiančiu verslo modeliu. Sugebėjusi įžvelgti mūsų rinkos niuansus, „Atos Worldline“, kuri pasižymi išskirtiniais gebėjimais kurti naujoves ir kuri pasiūlė visą išmaniųjų mobilumo paslaugų paketą, nuo pat projekto, tapusio senosios „Renault“ praktikos atsisakymo ir naujos mūsų santykių su klientais epochos pradžia, įrodė, kad yra puiki mūsų partnerė.“
Sėkmės laidas – gilios automobilių rinkos žinios ir patirtis
Ambicijos ir įtemptas šio pasiūlymo programos grafikas leido bendrovei „Atos Worldline“ pademonstruoti puikius gebėjimus sutelkti visus savo profesinius ir technologinius įgūdžius.
„Atos Worldline“, kurios gebėjimai pasauliniu mastu panaudoti debesų kompiuterijos ir mokėjimo tik už tai, ką klientas gavo, paslaugą, šį „Renault“ norą pavertė tikrove. Įgyvendindama projektą, bendrovė pritaikė savo išmanymą paslaugų platformų diegimo, nuo konteksto priklausančio mobilumo, M2M ir ryšio įrangos, el. komercijos ir mokėjimų srityje. „Atos Worldline“ paslaugų pasiūlymas, kuris pagrįstas bendradarbiavimu su ryšių operatoriumi „Orange“ ir kuris suteikia galimybes naudotis jo tarptautiniu tinklu, aljansais bei pasaulinėmis tarptinklinio ryšio paslaugomis – tai pripažintos kompetencijos mobiliojo ryšio tinklų ir interneto prieigos panaudojimo išraiška. Be to, šis pasiūlytas sprendimas, kuris pagrįstas ir „Atos Worldline“ užtikrintai veikiančiu verslo modeliu bei jos gebėjimu kurti ir diegti naujoves, užtikrino, kad bus įvykdyti visi „Renault“ reikalavimai dėl naujovių ir techninės priežiūros.
Marc-Henri Deportes, „Atos“ vadovų tarybos narys, pažymėjo: „Mes, kaip ilgalaikis „Renault“ partneris, didžiuojamės, kad prisidėjome kuriant ir projektuojant „R-Link“ sistemą, kuria siekiama diegiant naujas, nuo konteksto priklausančias mobilumo paslaugas, praturtinti vairuotojo patirtį ir tuo pačiu pagerinti santykius su klientais. Mobilumas – tai „Atos“ strateginių investicijų sritis. Savo klientams padedame nuo konteksto priklausančias mobilumo paslaugas paversti tiesioginiu ir tvariu konkurenciniu pranašumu, atveriančiu naujas galimybes visiems verslo sektoriams. Mūsų atvira, tvirta, keičiamo dydžio ir lanksti sistema gali į vieną vietą sujungti visą turinį ir paslaugų teikėjus, o tai reiškia, kad taikydami pajamų gavimo ir rizikos pasidalijimo modelį, galime kurti naujus pajamų srautus ir pagerinti klientų pasitenkinimą.“
Prieigai prie užsienio operatorių tinklų užtikrinti „Atos Worldline“ naudojasi „Orange Business Services“ patyrimu ir techninėmis žiniomis. „Orange Business Services“ bendrovei „Renault“ tieks visas M2M SIM korteles, kurios bus įstatomos į automobiliuose esančią M2M įrangą, ir pasirūpins atitinkamomis prieigos prie ryšio tinklų teisėmis. Keitimosi duomenimis procesas, kuris vyksta tarp automobilio ir „Atos Worldline“ platformos, atliekamas per saugią sistemą, jungiančią „Orange“ ir jos partnerių Europoje mobiliojo ryšio tinklus. Galimybė naudotis vienu didžiausiu pasaulyje „Orange Business Services“ tarptautiniu tinklu bei pasaulinėmis tarptinklinio ryšio sutartimis reikš, kad „Renault“ klientai „R-Link“ sistemos teikiamų paslaugų naudą galės pajusti ne tik Europoje, bet ir už jos ribų.
Apdovanojimas už inovacijas
Kasmet „Renault-Nissan“ pirkimų organizacija (RNPO) specialiais prizais apdovanoja savo tiekėjus. 2013 m. birželio 17 d., pirmadienį, apdovanojimas už inovacijas įteiktas bendrovei „Atos“, kurį ji pelnė už sistemą „R-Link“ – naujovę, kuri bendrovei „Renault“ leidžia savo klientams parduoti interneto prieiga grindžiamas paslaugas ir būti naujovių diegimo automobilių pramonėje lydere.

„Atos“ ir „Renault“ – tai du svarbiausi ir rinkoje pripažinti žaidėjai mobilumo ir automobilių su interneto prieiga projektavimo srityje.
Rinkos tyrimų bendrovė „Gartner“ bendrovę „Atos“ laiko pasauliniu mastu prieinamų mobilumo paslaugų teikimo lydere Europoje (žr. Gartner, Competetive Landscape: Enterprise Mobility C&SI Services, Major Providers, Worldwide, 2012 m. kovas), o 2012 m. kovo mėn. tyrimo „SBD‘s Connected Car Guide“ rezultatai rodo, kad specializuotų įmonių grupėje bendrovė „Renault“ Europos rinkoje patenka į „automobilių su interneto prieiga“ gamintojų trejetuką.
Jean-François Martin, „Renault Services International“ direktorius pažymėjo: „Mūsų visų santykis su laiku ir erdve sparčiai keičiasi. Daromės labiau mobilesni, reiklesni, vis daugiau ryšio priemonių naudojame net ir tada, kai esame automobilyje. Įdiegdama „R-Link“ sistemą bendrovė „Renault“ nori pasiūlyti klientams ne tik jiems tinkantį automobilį, bet ir moderniausias individualizuotas bei interaktyvias paslaugas pačia geriausia kaina. Tuo pačiu sukuriame ir pasaulinę partnerių sistemą su užtikrintai veikiančiu verslo modeliu. Sugebėjusi įžvelgti mūsų rinkos niuansus, „Atos Worldline“, kuri pasižymi išskirtiniais gebėjimais kurti naujoves ir kuri pasiūlė visą išmaniųjų mobilumo paslaugų paketą, nuo pat projekto, tapusio senosios „Renault“ praktikos atsisakymo ir naujos mūsų santykių su klientais epochos pradžia, įrodė, kad yra puiki mūsų partnerė.“
Sėkmės laidas – gilios automobilių rinkos žinios ir patirtis
Ambicijos ir įtemptas šio pasiūlymo programos grafikas leido bendrovei „Atos Worldline“ pademonstruoti puikius gebėjimus sutelkti visus savo profesinius ir technologinius įgūdžius.
„Atos Worldline“, kurios gebėjimai pasauliniu mastu panaudoti debesų kompiuterijos ir mokėjimo tik už tai, ką klientas gavo, paslaugą, šį „Renault“ norą pavertė tikrove. Įgyvendindama projektą, bendrovė pritaikė savo išmanymą paslaugų platformų diegimo, nuo konteksto priklausančio mobilumo, M2M ir ryšio įrangos, el. komercijos ir mokėjimų srityje. „Atos Worldline“ paslaugų pasiūlymas, kuris pagrįstas bendradarbiavimu su ryšių operatoriumi „Orange“ ir kuris suteikia galimybes naudotis jo tarptautiniu tinklu, aljansais bei pasaulinėmis tarptinklinio ryšio paslaugomis – tai pripažintos kompetencijos mobiliojo ryšio tinklų ir interneto prieigos panaudojimo išraiška. Be to, šis pasiūlytas sprendimas, kuris pagrįstas ir „Atos Worldline“ užtikrintai veikiančiu verslo modeliu bei jos gebėjimu kurti ir diegti naujoves, užtikrino, kad bus įvykdyti visi „Renault“ reikalavimai dėl naujovių ir techninės priežiūros.
Marc-Henri Deportes, „Atos“ vadovų tarybos narys, pažymėjo: „Mes, kaip ilgalaikis „Renault“ partneris, didžiuojamės, kad prisidėjome kuriant ir projektuojant „R-Link“ sistemą, kuria siekiama diegiant naujas, nuo konteksto priklausančias mobilumo paslaugas, praturtinti vairuotojo patirtį ir tuo pačiu pagerinti santykius su klientais. Mobilumas – tai „Atos“ strateginių investicijų sritis. Savo klientams padedame nuo konteksto priklausančias mobilumo paslaugas paversti tiesioginiu ir tvariu konkurenciniu pranašumu, atveriančiu naujas galimybes visiems verslo sektoriams. Mūsų atvira, tvirta, keičiamo dydžio ir lanksti sistema gali į vieną vietą sujungti visą turinį ir paslaugų teikėjus, o tai reiškia, kad taikydami pajamų gavimo ir rizikos pasidalijimo modelį, galime kurti naujus pajamų srautus ir pagerinti klientų pasitenkinimą.“
Prieigai prie užsienio operatorių tinklų užtikrinti „Atos Worldline“ naudojasi „Orange Business Services“ patyrimu ir techninėmis žiniomis. „Orange Business Services“ bendrovei „Renault“ tieks visas M2M SIM korteles, kurios bus įstatomos į automobiliuose esančią M2M įrangą, ir pasirūpins atitinkamomis prieigos prie ryšio tinklų teisėmis. Keitimosi duomenimis procesas, kuris vyksta tarp automobilio ir „Atos Worldline“ platformos, atliekamas per saugią sistemą, jungiančią „Orange“ ir jos partnerių Europoje mobiliojo ryšio tinklus. Galimybė naudotis vienu didžiausiu pasaulyje „Orange Business Services“ tarptautiniu tinklu bei pasaulinėmis tarptinklinio ryšio sutartimis reikš, kad „Renault“ klientai „R-Link“ sistemos teikiamų paslaugų naudą galės pajusti ne tik Europoje, bet ir už jos ribų.
Apdovanojimas už inovacijas
Kasmet „Renault-Nissan“ pirkimų organizacija (RNPO) specialiais prizais apdovanoja savo tiekėjus. 2013 m. birželio 17 d., pirmadienį, apdovanojimas už inovacijas įteiktas bendrovei „Atos“, kurį ji pelnė už sistemą „R-Link“ – naujovę, kuri bendrovei „Renault“ leidžia savo klientams parduoti interneto prieiga grindžiamas paslaugas ir būti naujovių diegimo automobilių pramonėje lydere.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų