REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„VAG“ koncernui priklausantis automobilių gamintojas „Audi“, turėjo pereiti tikrą pragarą, jog galėtų tapti pilnaverčiu „Premium“ segmento žaidėju. Tačiau didžiulės investicijos ir pastangos tapti „BMW“ bei „Mercedes Benz“ alternatyva atsipirko su kaupu, nes „Audi“ automobiliai populiarumu nenusileidžia nei „BMW“, nei „Mercedes Benz“.
„Audi“ nuo savo konkurentų skiriasi tuo, jog turėjo kelis kartus pradėti viską nuo pradžių. Šiuo metu mums puikiai pažįstamo gamintoja prasidėjo 1968 metais, kai su „Volkswagen“ kompanijos pagalba „Audi“ pristatė pirmosios kartos „Audi 100“. Po pakankamai sėkmingo pirmosios kartos „Audi 100“ pasirodymo, 1977 metais debiutavo antroji modelio karta, kuri turėjo padėti suformuoti „Audi“ markės įvaizdį visame pasaulyje.
Norint atkreipti „BMW“ bei „Mercedes Benz“ savininkų dėmesį, gaminti praktišką, erdvų ir išvaizdų automobilį neužtenka. „Audi“ modelių gamoje turėjo atsirasti toks modelis, kurį būtų galima drąsiai vadinti markės flagmanu. Po vieno valdybos pasitarimo 1979 metais, inžinieriams buvo uždegta žalia šviesa, kuri leido sukurti prabangesnę bei sportiškesnę „Audi 200“ .

„VAG“ koncernui priklausantis automobilių gamintojas „Audi“, turėjo pereiti tikrą pragarą, jog galėtų tapti pilnaverčiu „Premium“ segmento žaidėju. Tačiau didžiulės investicijos ir pastangos tapti „BMW“ bei „Mercedes Benz“ alternatyva atsipirko su kaupu, nes „Audi“ automobiliai populiarumu nenusileidžia nei „BMW“, nei „Mercedes Benz“.
„Audi“ nuo savo konkurentų skiriasi tuo, jog turėjo kelis kartus pradėti viską nuo pradžių. Šiuo metu mums puikiai pažįstamo gamintoja prasidėjo 1968 metais, kai su „Volkswagen“ kompanijos pagalba „Audi“ pristatė pirmosios kartos „Audi 100“. Po pakankamai sėkmingo pirmosios kartos „Audi 100“ pasirodymo, 1977 metais debiutavo antroji modelio karta, kuri turėjo padėti suformuoti „Audi“ markės įvaizdį visame pasaulyje.
Norint atkreipti „BMW“ bei „Mercedes Benz“ savininkų dėmesį, gaminti praktišką, erdvų ir išvaizdų automobilį neužtenka. „Audi“ modelių gamoje turėjo atsirasti toks modelis, kurį būtų galima drąsiai vadinti markės flagmanu. Po vieno valdybos pasitarimo 1979 metais, inžinieriams buvo uždegta žalia šviesa, kuri leido sukurti prabangesnę bei sportiškesnę „Audi 200“ .

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Audi 200 (2)


Tai nebuvo visiškai naujas automobilis. „Audi“ inžinieriai į savo dirbtuves atsivežė standartinį „Audi 100 CD 5E“ modelį ir pradėjo jį išrinkinėti, galvoti kaip turėtų atrodyti „Audi 200“ ir kurti naujas kėbulo, pakabos ir variklio detales.
„Audi“ nusprendė visų dėmesį atkreipti su automobiliu, kuris po kapotu slėpė ne 4 ar 6, o 5 cilindrų benzininį variklį. Standartinėje formoje, 5 cilindrų motoras išvystydavo 136 arklio galias. Tačiau norint konkuruoti su „Mercedes Benz“ ar „BMW“, ši jėgainė buvo per silpna. „Mercedes 280 S“ turėjo 156 arklio galias išvystantį motorą, o „BMW“ į savo „Audi 200“ analogą montavo 184 arklio galias išvystantį agregatą.
„Audi“ kompanijos inžinieriai nusprendė sumontuoti turbiną, pakoregavo 2.1 litro motoro bloką, stūmoklius, padidino cilindrų kompresiją. Šie pakeitimai variklio pajėgumą padidino 35 arklio galiomis ( iki 170 ag ) ir 80 Nm ( iki 265 Nm ). Patobulintas motoras bus suporuotas su penkių bėgių mechanine pavarų dėže. Sportiškoji „Audi 100“ versija - „Audi 200 T5“ leido automobiliui pasiekti didesnį kaip 200 km/val. maksimalų greitį, o įsibėgėjimo laikas iki 100 km/val. siekė 8.6 sekundės.

REKLAMA

Audi 200 (3)


Sutvarkius techninę automobilio dalį, „Audi“ inžinieriai pradėjo darbuotis prie „Audi 200 T5“ įšorės ir komforto įrangos. „Audi 200“ turėjo naujo dizaino priekinius žibintus, buferius su priešrūkiniais žibintais, moldingais, lengvo lydinio ratlankiais bei priekinių žibintų apiplovimo sistemą.
Kadangi „Audi 200 T5“ buvo pats prašmatniausias to meto markės modelis, nereikėtų stebėtis, jog jis turėjo elektra valdomus langus, elektra valdomą stoglangį, centrinį užraktą, reguliuojamo aukščio vairuotojo sėdynę, skaitmeninį laikrodį. Šiais laikais šie privalumai nieko nenustebintų, tačiau 1979 metais daugeliui tai buvo kažkas neįtikėtino.
„Audi 200 T5“ buvo pardavinėjamas ne tik Europoje, bet ir Jungtinėse Amerikos Valstijose. Anapus Atlanto šis modelis buvo žinomas ne kaip „Audi 200 T5“, o kaip „Audi 5000 S Turbo“.
Pilnavertis „Audi 200 T5“ įpėdinis pasirodė 1983 metais, kuris buvo ne tik didesnis bei platesnis, bet ir greitesnis, komfortiškesnis ir modernesnis.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų